Český triatlon vstoupí do roku 2021 s novou tváří
Nové logo se má stát symbolem spojení. Odráží se v něm totiž nejen propojení tří triatlonových disciplín, ale také národních symbolů (vlajky), srdce nebo štítu. „Triatlon má sílu spojovat. Nespojuje přitom jen disciplíny, ale také lidi. Proto budeme rádi, když se nové logo stane symbolem nové triatlonové éry a především spojení všech českých triatlonistů,“ řekl Antonín Bauer, předseda České triatlonové asociace.
Kompletní představení nového loga i vizuální identity najdete na webu www.triatlonspojuje.cz.
Autorem loga a nového triatlonového symbolu je respektovaný grafik Lumír Kajnar, v jehož portfoliu jsou z dřívějších dob také oceňovaná loga pro české skauty, Českou rugbyovou unii, Liftago nebo například Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. „Logo má za sebou 10 měsíců tvrdého tréninku. Dostalo zabrat ve skicách, na počítači i prezentacích. Teď stojí na startovní čáře. Přeji mu, ať dobře poslouží všem, kteří v Česku dali srdce triatlonu,“ řekl Lumír Kajnar.
Do nového vizuálního stylu a různých aplikací pak logo zapracoval Petr Ševcovic. Autorem videa k představení loga je video-agentura František Dron. Návrh nových reprezentačních dresů, které budou respektovat barevnost nového loga, připravila značka Atex.
„Nová vizuální identita České triatlonové asociace byla jednou z priorit, které jsme v tomto roce měli. Jsem proto moc rád, že se nám tento úkol podařilo dokončit. Doufám, že se tato doslova „srdcová“ záležitost bude všem triatlonistům líbit a že nás provede dalším obdobím, ve kterém nám pomůže splnit i ostatní úkoly, které jsme si stanovili při rozvoji triatlonu. Děkuji všem, kteří se na tvorbě nového loga podíleli,“ dodal Antonín Bauer.
Nový vizuální styl si český triatlon nadělil jako dárek k výročí 40 let od prvního triatlonového závodu nejen v Československu, ale dokonce v Evropě. Při této příležitosti připravuje Česká triatlonová asociace také vzpomínkovou knižní publikaci a televizní pořad, který bude mapovat nejvýznamnější události uplynulých čtyř dekád.