Silná dvojka ve světě triatlonového vybavení
31.10.2007 -
Ve všech ekonomických odvětvích dochází k fůzím či alespoň úzké spolupráci firem.
Ne jinak je tomu u triatlonového vybavení. Zářným příkladem toho, je spojení známého francouzského výrobce neoprenů, firmy Aquaman, s americkým producentem triatlonových hrazd a dalšího vybavení, firmou Profile Design
Obě firmy, sledující každá své zájmy pochopili, že si mohou navzájem pomoci. Snahou Profile Design bylo rozšířit své spektrum nabízeného sortimentu o kvalitní neopreny. Kde vzít a nekrást, především pak pokud se jedná o nápady draze zaplacené ve vývoji jednotlivých značek. Nabízela se ne zrovna levná možnost koupit nějakou menší firmu zabývající se výrobou neoprenů.
Jako mnohem výhodnější a to především po stránce ekonomické, se ukázala být cesta spolupráce. Aquaman v té době přemýšlel jak navýšit prodej svých, v Evropě vyhlášených, neoprénů také na velmi atraktivní trh v zámoří.
Slovo dalo slovo a objevila se nová značka neoprenů pro severoamerický trh (a pravděpodobně nejen pro něj)- Profile Design. Název Aquaman sice samozřejmě zmizel, ale určitá spojitost (naznačující z jaké dílny neopreny pocházejí) byla zachována. Jednotlivým modelům totiž zůstala jejich původní jména. A tak se setkáte s Bionikem i Metal Cell.
Aquaman díky tomu ušetřil prostředky, které by musel investovat aby posílil svoji pozici na tomto velkém trhu a jeho neopren dnes prostřednictvím Profile Design propagují třeba Chris Legh, Melanie McQuaid a nebo třeba Jamie Whitmore.
Jako mnohem výhodnější a to především po stránce ekonomické, se ukázala být cesta spolupráce. Aquaman v té době přemýšlel jak navýšit prodej svých, v Evropě vyhlášených, neoprénů také na velmi atraktivní trh v zámoří.
Slovo dalo slovo a objevila se nová značka neoprenů pro severoamerický trh (a pravděpodobně nejen pro něj)- Profile Design. Název Aquaman sice samozřejmě zmizel, ale určitá spojitost (naznačující z jaké dílny neopreny pocházejí) byla zachována. Jednotlivým modelům totiž zůstala jejich původní jména. A tak se setkáte s Bionikem i Metal Cell.
Aquaman díky tomu ušetřil prostředky, které by musel investovat aby posílil svoji pozici na tomto velkém trhu a jeho neopren dnes prostřednictvím Profile Design propagují třeba Chris Legh, Melanie McQuaid a nebo třeba Jamie Whitmore.
Hodnocení:
DALŠÍ ČLÁNKY AUTORA
DALŠÍ ČLÁNKY V RUBRICE
Komentáře
RUBRIKY ČLÁNKŮ
TriatlonIronman, dlouhý TTOffroad TT, XterraDuatlonZimní triatlonRozhovoryTechnika a tréninkMateriálAquatlonEtriatlon TeamRace reportyRůznéSwimRun
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY