IRONMANIAC TEPLICE - pozvánka

NEW BALANCE ČESKÝ POHÁR 2008, 5.července. Dlouhý triatlon se po osmileté přestávce vrátil do Teplic. Tri Star Kučera Team Teplice začal opět fungovat. Otakar Kučera, bývalý ironman a šéf teplického klubu říká:
 
Zpět
Zobrazit článek
Distance Podvzdech Jan, 16.06.2008 12:09, Reagovat
Aaaaaach jo, povzdechl si Povzdech Jan nad sestavením distancí u Ironmaniaca.... . Ani sladký ani kyselý.... . To už by bylo lepší 3-80-20..... .
Re: Distance Martin, 16.06.2008 14:02, Reagovat
tipuju že to maji spatne
Re: Re: Distance , 16.06.2008 14:19, Reagovat
Myslím, že špatně to nemají. Na plánku plavání, je to opravdu rozměřené na 4km. Ale je to darda to plavání. :-)
Re: Re: Re: Distance Povzdech Jan, 16.06.2008 15:51, Reagovat
To je to samé jako.... např.: 1.9km - 180 km - 21 km či 1.9km - 90 km - 42.2 km :-)), myslím, že ta třetí varianta je nejlepší :-)). Pokud to není tiskařský šotek, tak nevím co tím chtěl "autor" říci :-)))
Re: Re: Re: Re: Distance jmaselnik, 16.06.2008 17:55, Reagovat
počítám, že tím chtěl říct "ať mají jednou trochu výhodu plavci před cyklisty a běžci" :-)) Právě kvůli délce plavání v poměru vůči ostatním disciplínám mne Teplice docela dost lákají.
Re: Re: Re: Re: Re: Distance , 16.06.2008 19:28, Reagovat
Asi ani ne ať mají výhodu, ale ať nemají nevýhodu, délka plavání je oproti ostatním disciplínám opravdu při normálních im distancích podhodnocená. Škoda, že tam nemůžu jet nechat se porazit, užij si dobrý výsledek:-)
Re: Re: Re: Re: Re: Distance Lukáš, 16.06.2008 20:08, Reagovat
Konečně se trošku poplave a ani já v tom nevidím problém. Stejně se poplave v neoprenech a tak není důvod křičet. Bude to hezký závod. Přeji Vám všem kdo pojedete,hezký závod.
Re: Re: Re: Re: Re: Distance Pavel R, 16.06.2008 20:31, Reagovat
Tak držím palce dalšímu novátorovi v prosazování netradičních nápadů (taky jsem myslel, že jde o omyl). Já stará konzerva raději pojedu na 28 ročník neoficiálního triatlonového výletu na Slapy.

Ještě jsem nakoukl do pravidel: Pořadatel je povinen tratě před závodem změřit a oznámit jejich skutečnou délku. V případě jiných tratí je nutné dodržet příslušný poměr mezi jednotlivými délkami tratí. Maximální přípustná odchylka v délce trati je 10%. Pokud délky tratí nevyhovují uvedeným kritériím je pořadatel povinen požádat o udělení výjimky TK.

Pořadatel má určitě právo ,když si dal tu práci s organizací, udělat závody tak, jak mu to vyhovuje. Možná , že kromě jeho novým akvizicím (viz jeho web) to bude vyhovovat i další početné skupině závodníků. Jen mám opravdu strach, aby se i jiní specialisté nenechali inspirovat a nechytli se nápadu zmíněného výše. (1,9-180-21;1,9-90-42) Přeji pěkný závod a hodně spokojených závodníků! Pavel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Distance Povzdech Jan, 17.06.2008 08:30, Reagovat
Pavle, ty kluku šikovná :-)) , lépe bych to ani nenapsal :-)). Taky držím palce pořadateli, ať mu to "klapne" a my staré konzervy budeme ještě přemýšlet zda do Teplic dorazíme na speciální aquatlon s vloženou 90-ti km cyklistickou časovkou :-)))))))
Prize moneyjan, 17.06.2008 10:37, Reagovat
Za ty prize money tam jiste prijede dost lidi, vzdyt takovy penize nejsou dnes ani v CP v olympijskym triatlonu.
Re: Prize moneyTom, 17.06.2008 13:11, Reagovat
.... peníze lidi nepřilákají, přilákají je tratě, prostředí a vše kolem závodu..... To by podle tebe v Praze na Bigmanu musela být hlava na hlavě......
Re: Re: Prize money, 17.06.2008 14:06, Reagovat
Lenže v Prahe na Bigmanovi boli aj trate, aj prostredie, aj všetko okolo závodu na špičkovej úrovni.
Re: Prize moneyFerda, 17.06.2008 15:54, Reagovat
Kolik lidi si přijede pro penize? 10? Na takový zavod je potřeba min 150. Pricemoney přilákají jen pár nejlepších, ne tu hlavní masu která je pro pořadatele zajímavá
Distance Ironmaniac Teplice, 18.06.2008 09:09, Reagovat
Ahoj kluci. Jako organizátor IRONMANIACA se připojuji se k Vaší diskuzi, abych uvedl vše na pravou míru. Za prvé nejsem žádný inovátor. Jsem klasik. Organizuji triatlony od roku 1983 a od 1985 se specializuji na klasické ŽM(Ironmany). Svůj první jsem jel v 1982! Měl jsem osm let nucenou pauzu....Tak plně rozumím Vašim názorům, to mi věřte. Bohužel ta délka tratě plaváni, i další objemy mi byly nařízeny Svazem TT. Údajně proto, že se v Evropě na těchto distancích jede nějaký světový závod. Žádal jsem o svolení zkrácení plavání, nejdříve bylo zamítnuto a teprve včera se podařilo to usmlouvat na oficiálních 3km s tím, že tam mám ještě nějaký prostor ke zkrácení na moje triko. Takže je to nakonec oficiálně přijatelných 3/90/21. Tak přijeďte, myslím, že Vám to plavání nakonec ještě lehce pokrátíme. Všechny Vás zdravím Ota Kučera.
Distance Ironmaniac Teplice, 18.06.2008 09:09, Reagovat
Ahoj kluci. Jako organizátor IRONMANIACA se připojuji se k Vaší diskuzi, abych uvedl vše na pravou míru. Za prvé nejsem žádný inovátor. Jsem klasik. Organizuji triatlony od roku 1983 a od 1985 se specializuji na klasické ŽM(Ironmany). Svůj první jsem jel v 1982! Měl jsem osm let nucenou pauzu....Tak plně rozumím Vašim názorům, to mi věřte. Bohužel ta délka tratě plaváni, i další objemy mi byly nařízeny Svazem TT. Údajně proto, že se v Evropě na těchto distancích jede nějaký světový závod. Žádal jsem o svolení zkrácení plavání, nejdříve bylo zamítnuto a teprve včera se podařilo to usmlouvat na oficiálních 3km s tím, že tam mám ještě nějaký prostor ke zkrácení na moje triko. Takže je to nakonec oficiálně přijatelných 3/90/21. Tak přijeďte, myslím, že Vám to plavání nakonec ještě lehce pokrátíme. Všechny Vás zdravím Ota Kučera.
Re: Distance Ironmaniac TeplicePovzdech Jan, 18.06.2008 09:25, Reagovat
... tak snad zvítězil rozum nad birokracií :-)). Jak mohl jít Svaz TT proti svým pravidlům, které on sám "vytiskl" a jako rukojmí si vzít nějaký "světový" závod v horní dolní lhotě někde za a nebo před velkou louží.....
Re: Distance Ironmaniac Teplicejmaselnik, 18.06.2008 10:12, Reagovat
škoda, mně se ty čtyři kiláky plavání líbily, ale asi nás byla menšina :-))
Re: Re: Distance Ironmaniac Teplicezombice, 18.06.2008 13:34, Reagovat
me se to taky zamlouvalo.. takhle si to sakra rozmyslim jestli pojedu jen dalsi obycejnou pulku s plavanim dlouhym jak na olympijskym triatlonu.. nechapu co je pravidlum, a pokud vim tak uz v unoru v propozicich tyhle trate takhle byly napsany, vedel to kazdy kdo nebyl liny si to precist, fakt nechapu tu hysterii :-/
Re: Re: Distance Ironmaniac TepliceTomx, 18.06.2008 23:36, Reagovat
Máselníku, tobě specielně bych dal 200m plavání a 50km běh :-)
Re: Distance Ironmaniac TepliceMIrek, 19.06.2008 14:58, Reagovat
na svazu někdo není normální, komu muže jit o nějake Mistrovství sveta nebo evropy, které nikoho ve svete nezajímá, je to umele vytvořený zavod.
Proč to "handrkování" pořadatele s diskutujícími ???JJ, 18.06.2008 12:48, Reagovat
Oto, vítám návrat dlouhého triatlonu do Teplic. Nechápu však proč OFICIÁLNĚ nevyhlásíš změnu propozic na základě rozhodnutí TK svazu. Přesněji délky tratí a řešíš to v této diskuzi ! Podle poslední Tvé věty se může klidně stát, že to ještě dále "lehce pokrátíš" :-)
Na jaký tedy závod jsem se vlastně přihlásil ??
Asi nejeduHonza Š, 18.06.2008 14:44, Reagovat
Tak po několika ujištěních,že se opravdu poplave 4km,jsem se přihlásil.Teď se dozvídám,že pod tlakem diskuze (asi 10 příspěvků) se ředitel rozhodl tratě zkrátit a dále zkracovat na místě.
Sice jsem přihlášku již odeslal,ale na jiné distance.Mě jste tím zkrácením od startu odradili.
A´t už původní důvody pro takové nezvyklé objemy byly jakékoliv,je neseriozní měnit vzdálenosti pod tlakem "neplavců" pár dnů před startem.
Mě zase nevyhovuje dlouhý kolo....nezkrátíte mi ho na 50km?
Honza
Re: Asi nejeduP, 18.06.2008 17:14, Reagovat
Ve světě jsou IM1/2 distance tak zakořeněny, že menít to je proražet hlavou stenu. Nehledejme pravdu a spravedlnost prodlužováním plavání, nikomu nepomužeme ve finale stejne vyhrajou ti stejní jak se v historii nekonečnokrát ukazalo. Ctěme tradici.
Re: Re: Asi nejedujmaselnik, 18.06.2008 22:05, Reagovat
no, to určitě jsou. Ale třeba MS i ME v dlouhém TT se už párkrát jelo na jiných tratích, třeba 3-80-20. Myslím, že je to celkem legitimní snaha srovnat váhu jednotlivých disciplín. Tradice je fajn, ale změna je život :-))
Re: Re: Re: Asi nejeduMilan, 19.06.2008 00:54, Reagovat
Souhlasím, změna je život. MS a ME je slabá snaha ITU o získání kontroly nad dlouhým triatlonem. Nedaří se jim to a nepodaří. Nužky se rozevírají a to je dobře. Soukromá sféra je lepší než svazy spolky, ...
Re: Asi nejeduRadek, 18.06.2008 17:16, Reagovat
myslím, že je to více než 10, s tímto článkem mě začali volat lidi z našeho klubu, jestli je to pravda plavání 4 km, s tím, že pokud to nebude 1,9 tak nejedou
Kdo na svazu?Jirka, 18.06.2008 20:32, Reagovat
Kdo na svazu mohl chtít 4 - 90 - 20. Toho bych chtel znát. To musí být někdo, kdo si myslí, že triatlon se jezdí s maloražkou na zádech. To by mohl chtí aby na MORAVIAMAN treba 8km plavani 180 kolo 42 beh - snad se toho nedočkáme.
proč až teď?Honza Š, 19.06.2008 12:31, Reagovat
to jste si všichni těchto zvláštních objemů všimli až teď?Vždyť před několika měsíci vyšla soutěžní směrnice 2008,závod je prezentován v kalendáři i v kalendáři ČP.Mě to zaujalo jako zajímavá změna
a proto jsem se přihlásil.Ale pokud se něco mění podle zažitých zvyků,mělo by se jet buď
1,9 - 90 - 21 nebo 3 - 80 - 20.Současný model je takovej mix kompromisů,kdy pořadatel ještě v diskuzi zmiňuje,že se to možná ještě trochu pokrátí...
Re: proč až teď?Lukáš, 19.06.2008 15:18, Reagovat
Souhlasim s Honzou Š.Všichni to věděli a i já jsem se chtěl nové výzvy zůčastnit,ale jak píše Honza,teď nevím co se teda vůbec pojede a tak si najdu závod jinde.Souhlasím, že jsou pravidla,ale asi jsou také vyjímky a hlavně co je to za větu: ještě to pokrátím!!! Aby se třeba nakonec neplavalo jen 950m. Zkrátka mne to odradilo. Čekal jsem SUPER závod,ale tohle je BLAMÁŽ.Rozhodovat se podle konentářů. Je také možné, že všechny negativa píše jen jeden člověk a na jeho popud se závod mění ? Škoda.
Re: proč až teď?MJ, 19.06.2008 16:40, Reagovat
Až do zveřejnění propozic, jsem byl zvědav, kolik se pojede. Nejprve se v zimě říkalo, že ITU klasika, tj. 3-80-20, po té zase že to bude 4-80-20, v propozicích se pak objevilo 4-91-21, takže další změnu už zkousnu. Přimlouval bych se ale o to, jestli by z kočkopsa nešlo udělat normalní zvíře, ať už kočku - 1,9-90-21 a nebo psa 3-80-20km vše ostatní je blábol ve kterém půjde jen o ty ČP body, porovnávat svoje osobní rekordy nebude možné. A to je záležitost, která podle mě především zajímá VĚTŠINU startovního pole. Oto byl jsem jako doprovod na tvém IM 1994 v Teplicích, byl to pěkný závod, tak doufám, že tak bude i na obnovené preméře.
Hmmm, nestačím se divit-:), 19.06.2008 17:27, Reagovat
Každý máte kousek své pravdy. Kdyby ale bylo jenom po mém, tak jednoduše organizuji Železńáka. Jako téměř vždy. Bohužel jsem ho nedostal. Nyní mi jde pouze o jedno. Aby jste přijeli, bez ohledu na distance v co možná nejhojnějším počtu. Jde přece o to užít si pěkný závod. Ironman má stejně jiné poměry než Olypijský (ten navíc s jízdou v háku)a stejně jejich násobky či jiné poměry jsou a vždy budou srovnáváním hrušek s jablky. Na webu Svazu je oficiální prohlášení o zkrácení plavání na 3km. Pokud nebudou kry, tak to budou přesně 3km. Přiznám se rád, že jsem sám chtěl, aby to bylo 90 km místo 80ti aby se to co možná nejvíce posunulo spíše k poměrům ŽM a s tím plaváním je to stejné. Plavecká část se 4km je příliš dominantní, tak jsem po několika apelech a zprávách ze závodních kuoárú zažádal o zkrácení. Myslím, že je to prostě spravedlivější. Už se na tom nic nezmění . Je naměřeno 3/90/21. To jsou dobré poměry! Na stránky etriatlonu jsem do aktualit poslal plakát závodu a prohlášení o změně tratí i se zdůvodněním. Zatím se to tam neobjevilo. U Ády a na Svazu TT to visí. Tak tyto i jiné diskuze beru jako negativní reklamu a to je také reklama-:), co naděláš. Tak radši přijeďte a už nechte toho diskutování. Dělám maximum, aby to byl dobrej závod. Zdraví Vás Ota.
Re: Hmmm, nestačím se divit-:)jmaselnik, 19.06.2008 17:47, Reagovat
Byl jsem skoro rozhodnut, že se kvůlivá dlouhému plavání pohrabu skoro přes celou republiku. Takto mám vymalována a zajedu si doma sprintík:-)
Re: Hmmm, nestačím se divit-:)Martin, 20.06.2008 11:30, Reagovat
Pošlete svaz s tema nesmyslama nekam. 1,9 - 90 - 21 nebo ironman,
Přátelé, kamarádi....TKL, 19.06.2008 17:28, Reagovat
Přátelé, kamarádi... . Jen se tu nepoperte :-)))). Já jsem spíše, jak tu někdo psal výšše, stará konzerva a nějaké novoty pro mě moc nejsou :-). Nedivím se "plavcům", že teď skákají 3 m vysoko, někteří i za 5 metrů :-). Nedivím se starým konzervám, že jakou koliv změnu ke klasice vítají :-)). Takže nás triatlonistů je málo a ještě abychom se tu poprali a bylo nás ještě méně... . Takže, méně diskutujme, více odpočívejme, trénovat už ne, máme natrénováno :-)))))))))) a očiska svoje spíše směřujme do Otrokovic, což je od Teplic docela daleko :-)).
Re: Přátelé, kamarádi....tobago, 19.06.2008 21:58, Reagovat
nezostava..len suhlasit s takymi mudrymi slovami:))

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
26.4.24Výsledkový servis
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup