Pražské peklo na závodě Czech BIGMAN

Praha o víkendu přivítala Bigmana, počasí ovšem nepřálo. Petr Vabroušek je absolutní vítěz dvojkombinace terénního triatlonu a ironmana.
 
Zpět
Zobrazit článek
MS BigmanMakarov, 6.07.2011 17:37, Reagovat
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale nazývat tohle Mistrovství světa, to se mě zdá trošku směšný. 33 účastníků dlouhého triatlonu a 24 lidí, který se pokoušeli ujet jak terénní triatlon tak také dlouhý triatlon (z toho dokončilo 22). Nechci rozhodně snižovat výkony účastníků, to ani omylem, jen mě přijde směšný to nazývat Mistrovství světa. Nechápu díky čemu pořadatel používá toto označení, určitě by se slušelo nazývat to minimálně NEOFICIÁLNÍ mistrovství světa.
To že se jedná o kombinaci dvou závodů ještě neopravňuje pořadatele nazývat to označením MS. To je asi jako kdyby třeba před Moraviamanem byl závod na 1 km skákání žabáků a hnedka by to bylo MS v tomto dvojzávodu? To snad ne!
Když se řekne Bigman, tak se mi vždycky hnedka vybaví zmatená děvčata na občerstvovačkách, které rozdávaly balenou dobrou vodu v originálních lahvích a hrozně se divily, že jim někdo nadává a chce po nich bidony. Smutný příběh, ale jinak se divím, že pan Jaroš nejezdí dlouhý triatlon na světové úrovni, jeho vytrvalost bych chtěl mít!
světový ohlasTomX, 6.07.2011 21:32, Reagovat
Jak řikal Jára Cimrman : ...světový ohlas vzbudil zvláště na Litoměřicku...:-)
Re: světový ohlasŠewy, 6.07.2011 22:21, Reagovat
:-D
BigmanPetr, 6.07.2011 17:56, Reagovat
Myšlenka dobrá,ale to je asi vše co tam je super.Zastavit dopravu na dálnici,to se hned tak někomu nezadaří.Ale zázemí závodu je katastrofa,kde jakej pouťák má lepší zázemí,než je v Praze,to ať se na mě nikdo nezlobí.Právě asi proto se tam závodníci nehrnou,nad tím by se měl poředatel zamyslet,tada pokud chce aby z toho byl velkej a super závod.
Re: BigmanMakarov, 6.07.2011 19:41, Reagovat
A to je právě ta otázka, jestli si pořadatel přeje, aby se tam závodníci hrnuli. Jedna věc je nešťastně zvolené datum (týden po Otrokovicích nemůže mít žádný pořadatel úspěch). Ale už od dob toho výše zmíněného mistrovství evropy se nabízí stále stejná otázka a sice, jestli jde pořadateli o závodníky a nebo zda jde primárně o peníze, které panu Jarošovi zřejmě "přitékají" z veřejného (městského) rozpočtu, celý závod je na pováženou. Každopádně pan Jaroš umí skvěle prodat i tento podle mého názoru účastnický neúspěch a za rok se jiste zase uzavře dálnice kvůli 33 závodníkům.
Re: Re: Bigman, 6.07.2011 22:39, Reagovat
Ony to nejsou závody, ale projekty, proto ty bombastické názvy, o jejichž sportovní úrovni lze více než pochybovat. Kdo by také na Pražském magoši přidělil statisícovou dotaci přeboru horní-dolní. A nebo jsme blázni a nejsme hrdí na to, že budeme mít nejlepšího světového triatlonistu, i když jen projektu pana Jaroše?
Re: Re: Re: BigmanIvan, 7.07.2011 08:23, Reagovat
Asi máte pravdu, čo sa týka tohto preteku, ale, cez vikend som bol na dlhom triatlone v Polsku. Organizacia takmer žiadna, výklad trate pred pretekom katastrofálny, obcerstvovačky slabé. Pretekari bludili pri plávani a aj pri behu. Pri cyklistike hákovanie úplne v pohode. Trate nezabezpečené a pri plnej premávke. Proste budme radi, ze máme aspoň to, čo máme. Nie všetko môže byť také 100%, ako Moraviaman a že to má pompázny názov? Američania by na to boli pyšný, len nám to tu píly uši.
Re: Re: Re: BigmanPetr, 7.07.2011 08:46, Reagovat
Ono je možná lepší mít míň závodů na super urovni.Je to o tom že když je závod jako Bigman,tak se tam vrátí další rok minimum závodníků a to je špatně.
mě by jenom zajímalo, kde se tam naskládalo těch 300 závodníkůjmaselnik, 7.07.2011 08:52, Reagovat
protože když se podívám do výsledků, tak na střeďáku startovalo 9! lidí, na xteře 30 a na dlouhém 31, příčemž v "MS" bylo klasifikováno 24 závodníků. Mně z toho vychází 9+24+6+7=46.
Re: mě by jenom zajímalo, kde se tam naskládalo těch 300 závodníkůŠewy, 7.07.2011 09:57, Reagovat
Asi v tom bude započítáno mistrovství ČR plavecko-běžeckého poháru, je to pro základky, tam bude dětí jako smetí. Nicméně výsledky jsem zatím nikde neobjevil.
Bigman, 7.07.2011 22:22, Reagovat
podle mě, komu se to nelíbí, ať tam nejezdí a myslim že v ČR můžem být rádi za každej závod ať už se jmenuje jak chce a pokud se někomu podaří dosáhnout toho, že se zavře dálnice, tak je to prostě v pořádku a pro závodníky zajímavý zážitek a myslim že na Bigmanovy ani nikdo nechce ze závodníků tahat peníze, sou nastaveny dost směšný limity v kterých když někdo dokončí, tak dostane 90 procent startovnýho zpět, kde tohle ještě dávaj??????????
1T1R
Re: BigmanJosef Rajtr, 7.07.2011 22:28, Reagovat
Petře, a to je dobře? Vy si myslíte, že to je ideál, aby vám pořadatel vracel startovné? Nesmrdí vám tam cosi? Kdo myslíte, že tu srandu nakonec zaplatí? Pan Jaroš určitě ne!
Re: Re: BigmanMakarov, 8.07.2011 13:25, Reagovat
Přesně přesně, ta dálnice asi nebyla uzavřena z peněz pana Jaroše, který si doma uspořil, aby mohl něco udělat pro český triatlon. Nenechte se vysmát, tohle je naprosto geniální podnikatelský záměr, který panu Jarošovi už nějaký čas prochází. Sám jsem byl na ME v Praze, takže vím o čem mluvím. Pan Jaroš tam chodil v obleku a dokonce se ještě ptal, jestli bylo vše v pořádku, vůbec netušil která bije co se triatlonu týče (žalostný stav občerstvovaček by poznal i úplný hobík). Pan Jaroš je podnikatel a nic víc.
Rozhodně bych však nechtěl shazovat výkony všech účastníků, podmínky byly opravdu velmi těžké a on dlouhý triatlon je náročný už tak dost sám o sobě a v těchto podmínkách, obdivuju všechny, co dokončili. Ale mě třeba osobně vadí a nejde přes pusu označení mistrovství světa. Myslím si, že každý z účastníků podal velmi dobrý výkon, na druhou stranu opravdu si někdo myslí, že si tato fraška o pár lidech zaslouží označení mistrovství světa??? Opravdu se někomu při vyslovení slov mistrovství světa vybaví místo Hawaje pražský Bigman??? . . . hodně úsměvná představa.
Re: Re: BigmanAnonym8.07.2011 16:32, Reagovat
já si myslim, že je to dobře když někdo dokáže sehnat od koho buď peníze na to aby se závodníkum mohlo startovné vrátit. A jestli je to ze státního tak tim líp, protože takhle z těch peněz má aspoň něco obyčejný závodník a ne funfcionáři nějakého svazu na odměnách. Snad si tady někdo nemyslí, že kdyby ty peníze nepadli na tenhle závod, tak že by se jako ušetřili pro stát, nebo tak něco? No takhle to přeci nefunguje.Utratili by se za něco jiného, třeba za uplný blbosti o kterých by nikdo ani nevěděl do konce roku. Každý má možnost lobovat a získat peníze na svou akci. To že tu někdo psal, že je to pro pana Jaroše byznys, tak to je možný, ale přeci každej pořadatel závodů vydělává, dyť to je přeci normální.Tohle je hold česká povaha, nejdřív nadávat, že se tu nic nepořádá a pak najednou otočit a hned zas že někdo tuneluje a na pořádání vydělává. A ještě k závodu, pořadatel tam chodil po celou dobu v šusťákovce a myslím že se závodu věnoval, občerstvovačky:ioťáky, čaj, voda, melouny, banány, housky z máslem, energetické tyčinky, gely, magnesium na křeče, všeho nadbytek co by tam moh ještě kdo chtít. A závěrem, nemuselo by si to asi říkat mistrovství světa, to souhlasim, ale jinak dobrej závod s dobrou organizací. Psal sem zde jen svůj názor, byl to můj první dlouhej závod, neznám ani pana Jaroše, jen podle vidění z prasentace a ze závodu.
Re: Re: Re: BigmanJosef Rajtr, 8.07.2011 17:10, Reagovat
Vážený pane, nezlobte se na mne, ale tohle je zvrácenost! Největší problém je právě v tom, že je vůbec něco takového možné! Chápete to? Že ten systém, který tohle umožňuje, je naprosto nemravný a na hlavu postavený! Nám všem je asi jasné, že se ty prachy neušetří, že je "zprojektuje" někdo jiný! Ale to přeci neznamená, že tím pádem je to v pořádku! Právě kdyby to nebylo vůbec možné, to znamená, že by nešlo pořádat závod bez ohledu na to, jestli je "prodejný", jestli si najde dost příznivců a účastníků, kteří mají zájem za tuto kratochvíli zaplatit, jestli se pořadateli vrátí JÍM vložené investice, a ty samé principy by se uplatnily i v jiných sférách, tak by se teprve ušetřilo! Uvědomte si, že vy chcete (nebo aspoň schvalujete), aby vám a dalším někdo zaplatil za to, že se jdete o víkendu vyblbnout, aby vám financoval vaše hobby! A co pekař? Neměl by vám taky vracet za nákup rohlíku? Nebo v sámošce, že byste nakupoval a u pokladny by vám vrátili "až 90%"? Ale jenom ti pekaři a provozovatelé sámošky, kteří jsou šikovní a dokáží si ty peníze sehnat a vylobovat!? Nevím, co napsat. To je taková blbost, co tu píšete, že na to fakt už nemám slov! Možná je to z vaší strany jen ironie, protože vážně to snad myslet nemůžete.
Re: Re: Re: Re: BigmanMakarov, 8.07.2011 22:48, Reagovat
Přesně, naprostý souhlas s tím, co píše pan Rajtr. A ten příspěvek předtím taky moc nechápu. Osobně bych se taky radši klonil k variantě, kdy se udělá nějaký propracovaný závod lidmi, kteří tomu opravdu rozumí (viz. Czechman atd) a ani by mi nikdo nemusel vracet startovný. Nejde přece primárně o to, aby vám pořadatel vrátil peníze, ale o to, aby dokázal vzbudit zájem závodníků, aby na závod přijeli, vybral zajímavé místo, ideálně v blízkosti diváků, resp. aby si třeba našli cestu a podívali se, ale hlavně zajistit servis pro závodníky.
Myslím si, že panu "Anonymovi" nedochází, kolik peněz z toho je pan Jaroš schopný "vydojit", když může ještě navíc vracet závodníkům startovné, uvědomte si, že to je tak 10-15 % celkového zisku, který si teda pan Jaroš "odtrhne" od úst, opravdu bych docela rád viděl rozepsané zdroje financování tohoto projektu.
A k tomu, že někdo nadává, že závody nejsou, s tím nesouhlasím, myslím si, že nyní je problém spíš opačný a závodníci si spíš vybírají, kam jet a kam ne a můžu vás ujistit, že bez Bigmana by jsme mohli klidně žít dál.
Re: Re: Re: Re: Bigman, 9.07.2011 06:37, Reagovat
jak sem psal dřív, mě prostě Bigman nevadí, to že to de možná za státního, je mi jedno, protože například i sdružení co pořádají menší závody a taky třeba méně obsazené dostávají (pokud sou šikovní) peníze od měst, což je taky ze státního. A hlavně primárně netvrdim, že je to všechno uplně ideální, ale v tomhle státě je korupce a rozkrádání všude, takže nevim proč být najednou tak morální a sabotovat kuli tomu Bigmana. Komu se nelíbí ať nejezdí, já pojedu zas. Ano sem hrozně špatnej člověk.
Re: Re: Re: Re: Re: BigmanMakarov, 9.07.2011 08:50, Reagovat
Myslím si, že není správný schvalovat korupci a rozkrádání, i když jsme toho dnes a denně svědky, neměli bysme to schvalovat, ale to už je věc každého, nechci tady moralizovat. Mě primárně asi nejvíc vadí prezentace triatlonu v podání pana Jaroše. Zavřít dálnici ještě není všechno, ale on to chápe jako heroický výkon. Ale jestli jste pane Petře přemýšlel, jak to působí na lidi, kteří jedou po té dálnici, zdrží je to a pak vidí pár "exotů", kteří se vozí po dálnici, po které mohli jet oni a mohli být v Praze nejméně o 20 minut dřív.
Vadí mi, že pan Jaroš má dlouhodobě nízkou účast, ale nepokusí se udělat nic proto, aby tam dostal víc lidí. Je na tom celým hrozně vidět, že on tam ty závodníky v podstatě ani nepotřebuje, tohle mě na tom vadí nejvíc. Ale nechci Vám brát názor, že se Vám Bigman líbí, nebo že pana Jaroše nepovažujete za byznysmana, pro kterého je Bigman jen dokonalý businessplán, to je každého věc.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: BigmanPetr, 9.07.2011 10:58, Reagovat
korupci neschvaluju, ale zvyk sem si že to tak chodí a nehodnotím pana Jaroše, ten je mi ukradenej, jen sem chtěl napsat svůj názor, že neni potřeba bigmana zavrhovat, pro závodníky je tam docela dobrý zázemí a mě se tam líbilo. Jako závodník přijedu zas a nevadí mi, jestli na tom někdo vydělal, nebo ne a když někdo povolí uzavřít dálnici, tak sem jen rád, pokud to nedovolí, tak se hold pojede jinde, nebo se to zruší, ale beru věci jak sou, takže když je někde dle mého pěknej závod, jedu tam, zaplatím, když mi někdo vrátí startovný sem jenom rád, když ne, tak ne, ale prostě když chci na závod, tak tam jedu a nekoukám do zákulisí, to je mi fakt jedno. Je škoda, že tam nebylo víc lidí, ale tím že tam jede málo lidí, tím stejně nikdo ničeho nedosáhne, závod bude za rok zas a pak zas a lidi se připravují o pěkný zážitek. Ještě jeden případ, aby jste zkusil pochopit, jak se dívám na svět: U českých drah, nasypali peníze panu F. jako ombucmanovi a ten po pár měsících odešel a oni mu nasypali další a ještě víc.A teď já, kterému se to krajně nelibí co s tím mám dělat? Nejezdit vlakem abych tohle nepodporoval a jezdit třeba autobusem i když to pro mě bude mnohem nevýhodnější (tím myslím když to převedu na závody nejet na Bigmana a jet třeba do Otrokovic, ikdyž to tam mám 300km a ne 80k?) Tak já hold prostě vlakem jezdím dál, i když vím že systém jeasi špatný. Hold sem si asi zvyk na tuhle dobu. Samozřejmě je u nás dalších dost hezkých závodů a za to sem rád a je dobře že si každej může vybrat, já se jen zastal tady toho, protože se mi tam líbilo a tím už se k tomu nebudu nějak vracet
Re: BigmanJarda, 8.07.2011 10:26, Reagovat
Kdo myslíte, že to platí? Kdo to financuje? Platí to stát, aby jste byl spokojenej, jak je to skvělé a nerejpal se v tom, že ty co o tom rozhodují kradou jak straky.
FinanceTomX, 8.07.2011 23:08, Reagovat
Mně se líbí, jak tady každej tak nějak chodí kolem horký kaše a neřekne o co v tomto závodě s největší pravděpodobností jde :-) Tak je to tedy na mně : Je to jedna z mnoha akcí, která má opět jen jeden úkol - vyprat prachy z rozpočtu města. Triatlon je ideální, nikoho z veřejnosti v podstatě nezajímá...

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
15.12.24Jelle Geens drtivým tempem ukradnul světový titul Wildemu
14.12.24Taylor Knibb slaví hattrick na mistrovství světa IRONMAN 70.3
25.11.24Cozumel ovládli Aernouts a Reischmann
17.11.24Finále T-100 ovládli favorité Knibb a Van Riel
27.10.24Lange překvapivě opět vítězem havajského Ironmana
22.10.24Favorité mistrovství světa Ironman 2024
22.9.24Laura Philipp slaví titul mistryně světa v IRONMANu, české triatlonistky také zářily
22.8.24Oproti Paříži v Tokyu všechno klapalo, jak mělo, říká Petra Kuříková
18.8.24Blu je zpět a ve Frankfurtu pálil ostrými
10.8.24Vítěz IM TEXAS suspendován za doping!