Jak česká elita hodnotí své výkony na ME v Praze?

aktualizováno
Jan Řehula, Lucie Zelenková, Tomáš Bednář, Petr Vabroušek, Rudolf Cogan a Jana Candrová se ohlíží za svými výkony na sobotním evropském šampionátu v dlouhém triatlonu v Praze.
 
Zpět
Zobrazit článek
vyladěníŠalý, 10.08.2009 21:02, Reagovat
Lucko, kdybys chtěla vědět kde byla chyba, tak se ozvi
HákyIvo, 11.08.2009 14:51, Reagovat
Zase ty háky... teda vlastně "kolektivní pojetí cyklistiky". Frustrující. Bezhákové závody jsou fair? Zapomeňme...
Háky - nehákyRH, 11.08.2009 19:00, Reagovat
Zdravím, no já bych byl s tím hákováním opatrnej. Nechci se dotknout Petra Vabrouška, je pro mě (stejně tak jako asi pro všechny dlouhotraťaře) inspirací, to co dokáže, je opravdu famózní! Ale přiznám se, že číst v jeho komentářích po závodech o kolektivním pojetí cyklitiky mě už přstává trošku bavit. Nemyslím to nijak zle, ale je to pořád to samý, ztráta z plavání, potom pohled na kolektivní cyklistiku. Možná, že lékem na to je začít se víc věnovat plavání a vylézat v první skupině, nebo nevím, co poradit. Každopádně v sobotu jsem se závodu taky zúčastnil a je fakt, že spička jezdila místy hodně na hraně. Ale ruku na svědomí, tak kolem toho 60. km jsem Petra viděl taky ve skupince, když předjížděli ještě s někým první ženu, tak to byl taky jeden velkej balík a těch deset metrů by se tam místy hledalo dost těžko. Proto si nejsem jistý, jestli je vhodné zrovna po tomhle závodě nadávat na hákování.
Re: Háky - nehákyŠalý, 11.08.2009 19:11, Reagovat
byl jsem na trati a být rozhodčím, tak jsem jich pár sundal, shodou okolností i z té skupinky za Petrem. Rozhodčí jel "pro jistotu" za nimi 100m, aby náhodou nebyl špatný?
Re: Re: Háky - nehákyPetr, 12.08.2009 07:40, Reagovat
Pane Šalý, zdá se mi to, nebo začínáte být expertem na vše? Kde berete takovou jistotu, že zrovna vy víte, co s Luckou bylo a kde berete stejnou jistotu, že byste pískal lépe než rozhodčí, kteří to už nějaký pátek dělají? Trochu pokory by u Vás neškodilo...
Re: Re: Re: Háky - nehákyŠalý, 12.08.2009 13:12, Reagovat
Ahoj Petře, neřekl jsem že mám jistotu, že zrovna vím, co s Luckou bylo, ale mám jistotu v tom, že kdyby měla zájem, že při 40 leté praxi při prostudování deníku ji dokáži chybu odhalit
a jistotu, že bych pískal lépe? Myslíte, že ten mladíček na té motorce už to nějaký pátek dělá? Možná od včerejška?
V mých letech již mi nevadí vyslovit svůj názor, podepřený mnohaletou zkušeností
Spíš Ti co dosud nic nepoznali a myslí, že vše ví, by se měli zamyslet.
Nepovažuji za nejvhodnější řešení toto cestou, ale když jste s tím přišel - což si o tom více popovídat třeba na závodech?
Re: Háky - nehákyMartin, 12.08.2009 00:32, Reagovat
Přesně tak. Také už mne unavuje číst pořád dokola, jak se hákute. Zkrátka na ně neměl a neumí si to přiznat a tak se to snaží různě okecat. Je to ostuda, že se dospělý člověk snižuje k takovému jednání. Zkrátka je někdo lepší než on, tak ho nebudu přece hanit. Ostatně jeho vyjádřením špiní ŘEHULU, ŠIMKA apod. Připadají mi ty jeho komentáře stále stejné i když jsem se několikrát přesvědčil, že špička jela čistě (záznamy, či LIVE přenosy v TV, na internetu) a také jsem několikrát viděl pana Vabrouška jezdit v háku. Zkrátka je to pro mne spíše ostuda, co tady napsal. Je to ale jeho věc, on veřejnosti ukazuje svoji povahu a způsob jednání při núspěchu.
Re: Re: Háky - nehákyMichal, 12.08.2009 10:40, Reagovat
Naprostý souhlas. Chápu, že člověka štve výsledek, který není 100% podle jeho očekávání, ale je třeba chybu hledat nejprve u sebe. Neříkám, že všechno bylo OK, podle pravidel, ale maestro Vabroušek za vším vidí jen to, že se na cyklistice hákovalo a jelo neregulérně, ne že na to prostě neměl - to se může stát komukoli a kdykoli, to tak prostě je. Vše je třeba brát s pokorou. OK, byli lepší, příště se budu snažit jim to vrátit.
CiganaAnonym12.08.2009 15:33, Reagovat
Massimo Cigana nebo jak se jmenuje po špatném plavání to dotáhl na bronz. Takže to jde.
Hodnocení závodu, 12.08.2009 14:18, Reagovat
Zdravím diskutující. Pokud jde o výkon Pala Šimka nebo Honzy Řehuly, oba jednoznačně zajeli skvělý výsledek. Honza už víckrát ukázal i na IM tratích, že mu dlouhý triatlon sedí stejně jako kdysi krátký a Palova premiéra na dlouhých tratích byla jednoznačně skvělá. Určitě ho na těchto tratích v budoucnu ještě uvidíme.
Co se mne týká, nemám nejmenší potřebu nad něčím naříkat nebo hledat výmluvy. Na nic takového se ve sportu nehraje. Jednoznačně u mě jde o nejhorší výsledek na ME za posledních 11 let a nejhorší výkon letošní sezony. To co dělám po každém závodě (a doporučuji to každému) je jednoduchá analýza celého závodu – co se mi povedlo, co ne, kde hledat rezervy pro zlepšení, proč se mi nedařilo tak, jak jsem plánoval,… Když se mě po závodě někdo zeptá, jak hodnotím výsledek, hlavní body z této analýzy mu řeknu (pomalé plavání, cyklistika bez kontaktu s čelní skupinou, oslabená psychicka a s tím i výkon v druhé polovině cyklistiky, únava na běhu,…). Pro mě z toho vyplývá jednoznačný závěr, dál se pokoušet o asi nemožné – zlepšit plavání (platím si trenéra, na trénincích s Honzou Čelůstkou vypouštím duši,…). Až se mi to podaří, rád se zapojím do cyklistiky v předních skupinách (i když se jede podle pravidel, jede to tam o dost rychleji…). Není v tom nic proti nikomu, jen hodnotím závod z mého pohledu, tak jak jsem byl tázán.
Re: Hodnocení závoduMartin, 12.08.2009 21:54, Reagovat
Připadá mi to jako nebe a dudy. Jednou něco řeknu, tak si za tím stojím a ne se to tu teď snažit vyžehlit. Je to pořád dokola (ublížený) a mne osobně to nebaví. Já si chci přečíst komentáře, postřehy, případně doporučení proč jet či nejet, ale od Vás je to vždy o pomluvách předních jezdců. Ostatní se snaží a jako třeba Cigana asi bojoval a podařilo se. Vy toho máte moc a na TOP výsledek to nemůže nikdy stačit. To je ovšem Vaše věc. Mne jen Vaše příběhy unavují a jen si dělám obrázek o Vašem závodění. Nic jiného v tom není. Také jsem sportoval, tak vím, že sport je náročný, ale co předvádíte Vy je spíše ostuda.
Re: Re: Hodnocení závoduKervi, 12.08.2009 22:45, Reagovat
Rict Petrovi Vabrouskovi ze to co predvadi je ostuda, je myslim opravdu prehanka! Kdo pravidelne cte jeho reportaze, tak vi ze tam nejde o nejaky fnukani. Ja mu za ne dekuju a doufam ze je bude psat i nadale. Pokud je nekdo nechce cist, at je necte - neni nic jednodussiho. Ja taky nectu Blesk a Super protoze si myslim ze to co tam predvadej je ostuda. Takze nazdar.
Re: Re: Hodnocení závodu, 13.08.2009 07:04, Reagovat
Martin, Martin, Ty musíš byť nejaký zakomplexovaný chudák
Re: Re: Re: Hodnocení závoduMartin, 16.08.2009 18:39, Reagovat
:o))))))))))
Re: Hodnocení závodu, 16.08.2009 20:54, Reagovat
Dobry den Petre, nejdrive gratulace i k horsimu vysledku - dokoncil jste, to se pocita :) A hned dalsi vec: bylo by mozne s Vami a Honzou Celustkou chodit trenovat plavani? V triatlonu mam podobny problem jako Vy. Dekuji.
Diskuse, 12.08.2009 17:00, Reagovat
Ahoj sportovci. Nechte prosím hašteření čutálistům. Všichni, kteří děláme tento sport, víme co je to za dřinu a kolik tomu musíme věnovat času, ale na druhou stranu, jak jsme po závodě unaveně spokojeni a obvykle k sobě i přátelští. Mně se ten závod také hrubě nevydařil, chci najít příčinu a příště být lepší.
Těším se na Vás na dalších závodech.
PS: pošlete mi někdo fotku finisherského trička z Bigmana. Sice jsem si ho zaplatil ve strtovném, ale nějak se na mě asi nedostalo :-D. Stejně by mi jen zabíral místo ve skříni.
Hodnocení z cizinyLukáš Pazdera, 13.08.2009 13:51, Reagovat
Vřele doporučuji přečíst si jednoduchou angličtinou popsané hodnocení ME přímými aktéry z kategorie Age Group. Odkaz je http://zeleznak.cz/index.php?page=saktuality&sec=jine&main=z-domova&id=754. Již v den závodu, kterého jsem se účastnil jako divák, jsem prorokoval, že návštěvníci z ciziny si asi neudělají dobrý obrázek o stavu triatlonu v ČR, jestliže přijeli na ME a mysleli si, že to je to nejlepší, co naše země po organizátorské stránce umí vyprodukovat. Určitě by reprezentaci českého triatlonu víc pomohlo, kdyby závodníci z Evropy navštívili závody Classic cupu, Otrokovice, Doksymana...takhle bohužel.
Re: Hodnocení z cizinyIvo, 14.08.2009 01:32, Reagovat
Hustý hodnocení Holanďanů... Ostuda... Naprostý souhlas i s komentářem označujícím za hlavní viníky mimozemšťany a hrobníky z ČSTT. Ti zku.ví vše, o čem rozhodují, nejen v dlouhým...
Tak Vám, pane Jaroši, mockrát děkujeme!, 13.08.2009 15:49, Reagovat
I když jsem nebyl akci osobně přítomen, tak na základě informací, které se ke mně donesly, ať už prostřednictvím médií nebo z přímých rozhovorů s účastníky, musím konstatovat, že to byl ještě větší prů...švih, než jsme vůbec mohli očekávat! Takže, mnohokrát Vám pane Jaroši děkujeme a už se všichni společně těšíme na příští ročník. To už bude ten závod série Ironman, nebo si budeme muset počkat až do roku 2011?
Re: Tak Vám, pane Jaroši, mockrát děkujeme!, 13.08.2009 16:19, Reagovat
Jestli se v Čechách pojede někdy série Ironman, tak jenom ať to nepořádá pan Jaroš a jeho Rteam. Protože to by mohl být pro Českou republiku první a na dlouhou dobu i poslední závod světové či evropské série.
Re: Tak Vám, pane Jaroši, mockrát děkujeme!Lukáš Pazdera, 13.08.2009 17:16, Reagovat
Termínovka série Ironman je pro příští rok naštěstí již pevně daná, takže pražský závod se díkybohu zatím v termínovce neobjeví.
ZáznamMarek, 13.08.2009 23:28, Reagovat
Tak jsem viděl záznam v TV a jen mi to potvrdilo, že se na špici moc netaktizovalo (nehákovalo). P.V. stále mluví o krátkých tratích, ale i vítěz se připravuje hlavně na Hawai, tak se těším, jak uvidím P.V. v souboji s Henningem. Jak řekl i L.v.Lierde - dnes neni na IM taková konkurence jako dříve, tak je to mnohem pomalejší :o). Zkrátka je škoda, že si P.V. neuvědomuje, že se závod bude v ČR vysílat. Zelenková nic před závodem neblabolila a v cíli řekla, že do toho dala vše a mluvila pouze o kole a nohách, což považuji za normální hodnocení.
Re: ZáznamLukáš Pazdera, 14.08.2009 09:45, Reagovat
Určitě tím L.van Lierde ale nemyslel, že by byla menší konkurence na Havaji. Myslím, že tam je to startovní pole naopak nahuštěnější, než v letech minulých, neboť se stalo novým trendem, že na dlouhý přecházejí úspěšní triatlonisté z krátkých distancích...a ten rychlostní základ je sakra moc znát, oproti kovaným železňákům, kteří to v nové konkurenci mají těžší a těžší. Vzpomeňme jen tempo Heninga v Praze na běhu, ať už to bylo 30km, či nebylo, tak jeho tempo odpovídá zhruba tempu 3:30min/km...ani to na pohled tak nevypadalo, že to je takový fofr...a kolik z nás by s ním vydrželo hladkou desítku :)?!
Re: Re: ZáznamMarek, 14.08.2009 23:02, Reagovat
Ano souhlasím s Vámi, že Hawai je něco jiného. ANO.
NechápuTomas, 16.08.2009 12:34, Reagovat
Jenom pořád nechápu, jak je možné, že dříve dokázali (Allen , Scott) zajíždět vlastně stejně rychlé časy na cyklistické části jako dnešní špičkový triatlonisté s dnešními TT speciály... To je prostě neuvěřitelný.
Re: Nechápujmaselnik, 16.08.2009 21:38, Reagovat
možná to bude tím, že platí stále ono okřídlené "je to hlavně o nohách" :-)
Re: NechápuDopman, 16.08.2009 21:57, Reagovat
Nemám nic proti dopingu, ale Ironman byl jeden z posledních sportů, kde se začalo testovat. Jako neolympijský sport neexistují mimosoutěžní odběry. To je jen jedno z vysvětlení.
Re: Re: NechápuAnonym16.08.2009 22:22, Reagovat
Přesně tak, navíc si uvědomme, jaký masakr už způsobily soutěžní kontroly mezi špičkou - a že jsou to kontroly řídký...

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka