| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časovkářské vybavení | , 14.03.2012 13:39, Reagovat | Pro "profíky" je naopak výměna galusky rychlejší, než výměna pláště. Samozřejmě je poté potřeba jet s rozumem v zatáčkách a při brždění, protože vyměněná galuska není nalepená a drží jen na zbytcích staré lepící pásky. Navíc dostat defekt s galuskou s tmelem je opravdu pech.Každopádně na trénink jsou pláště výhodnější už kvůli ceně, proto spousta lidí, jako třeba já, obojí kombinuje-trénink pláště, závod galusky. Co se týká kol-vysokých ráfků-a jejich kvality, je to přesně kombinace vlastností jako je tuhost, aerodynamický odpor a váha, neméně důležitá je ale i kvalita nábojů a ložisek. Vyrobit dnes vysoký ráfek už není žádný problém, ale aby splňoval tato kriteria, to už tak jednoduché není. Je to vždy něco za něco. Každá z lepších firem má svoje testování a svůj patent, díky kterému jsou kola něčím lepší (u kol Rolf která dovážím je to například párový výplel, díky kterému jsou kola dostatečně tuhá i při pouhých deseti drátech, což je značně projeví v aerodynamice, u kol Zipp zase profily a povrchová úprava ráfků apod.) Jednoduše řečeno, investice do dobrých kol je tou lepší investicí, i když chápu, že pro spoustu lidí jsou ty ceny opravdu odstrašující. Ze zkušenosti však vím, že ti, co si pořídí levnější "neznačková" kola, stejně po roce prodávají a kupují kvalitu. Lépe už vám na to asi neodpovím. |
| |
|
| |
|
| |
|
| |