Rosničky hlásily déšť, ale byla to nádherná sobota na Mácháči!

Druhý díl veřejných závodů Tritour sem přilákal celkem téměř dvě stovky účastníků. Karel IV., který zdejší rybník kdysi při lovu jelenů založil, by se asi divil, co se to teď koná za kratochvíle. Ale triatlony sem už patří.
 
Zpět
Zobrazit článek
MichalAnonym12.06.2011 19:26, Reagovat
Škoda jen, že něktěří nepochopili co to znamená zakázaná jízda v háku.Jinak ideální počasí, voda akorát, na kole výborný povrch a běh v lese super.
Re: MichalZdeněk, 12.06.2011 20:29, Reagovat
S tim hákem je to fakt. Někteří se dokonce tvářili, že o tom snad ani nevědí..
Re: Re: MichalAnonym12.06.2011 21:43, Reagovat
A nejhorší je že to byly většinou okurkové okolo 30-40. místa. Co ti si dokazují?...
Re: Re: Re: MichalZdeněk, 12.06.2011 21:52, Reagovat
:-) V tom případě já jsem okurka nakládaná:), ale je fakt, že nějakýho joudu jsem táhnul do jednoho z kopečků a on pak na mě ještě volal, ať se za něj pověsim, když mě předjížděl..
Re: Re: Re: Re: MichalMirek, 12.06.2011 22:23, Reagovat
Takové diskuse pamatuji, i když ne počítačové, z dob minulých. Jsem moc rád, že je ta doba zpět.
Re: Re: Re: Michalrišánek, 13.06.2011 09:31, Reagovat
sám jsi okurka.....
Jezděte si závodit na české poháry hákařůPetr, 12.06.2011 20:27, Reagovat
Ti nejlepší to chápou a nehákují. Potom jsou ti lepší závodníci, kteří by měli jít také příkladem začátečníkům, kterých byla hromada. Jsou přesně ty troubové, co si myslí, že jsou mistři světa. Ukázka českého národa podvodvoníků. Pořadatelé bezhákových závodů, buďte přísní a trestejte bez milosti. Hákování je potřeba vymýtit jako choleru.
Re: Jezděte si závodit na české poháry hákařůZdeněk, 12.06.2011 21:52, Reagovat
:-) V tom případě já jsem okurka nakládaná:), ale je fakt, že nějakýho joudu jsem táhnul do jednoho z kopečků a on pak na mě ještě volal, ať se za něj pověsim, když mě předjížděl..
Foto z cyklistikyIronDave, 12.06.2011 22:24, Reagovat
občas se to bezhákovému závodu moc nepodobá :-( ale jinak super závod :-)
http://irondave.rajce.idnes.cz/Tritour_Doksy_-_cyklistika/#
Re: Foto z cyklistikyTomX, 12.06.2011 23:12, Reagovat
Kua, zase na těch fotkách nejsem...:-)
The Queen of draftingIronDave, 12.06.2011 22:29, Reagovat
doprovod cyklistou, který nezávodí je vrchol drzosti (na jiných závodech okamžitě červená karta a kopec ostudy, tady to bohužel prošlo bez trestu...)
http://irondave.rajce.idnes.cz/Tritour_Doksy_-_cyklistika/#IMG_5179.jpg
Re: The Queen of draftingTomX, 12.06.2011 23:15, Reagovat
jj. To jsem viděl. Předjížděl jsem to. Pořadatel reagoval (Roman), ale nebyl bohužel v tu chvíli mobilní. Když to ale ignorujou, tak nevim co si sami s tim dosaženym výsledkem počnou. Jestli si to zarámujou na zeď...
Re: The Queen of draftingpajda, 13.06.2011 08:29, Reagovat
Myslím, že tímto byla jasně zodpovězena otázka, proč holky ze Cvikova nejezdí závodit ven za hranice......tohle by jim tam totiž neprošlo!!!!!!
Drafting ?, 13.06.2011 00:07, Reagovat
Pánové, drafting té závodnice by to byl asi tehdy, pokud by ten doprovodný cyklista jel před ní, nemyslíte?.. a to se rozhodně nestalo. Zamyslet by se nad sebou měli jiní. Nazdar :))
Re: Drafting ?TomX, 13.06.2011 01:11, Reagovat
Jasně, klasickej drafting to nebyl, ale nedovolená pomoc by se našla...Příště může jet strejda klidně autem a podávat pití, nás už to nerozhodí :-)
Re: Drafting ?IronDave, 13.06.2011 10:41, Reagovat
Jakýkoliv doprovod závodníka po trati ať již před závodníkem nebo vedle či za je na ostatních závodech zakázaný a tvrdě trestaný. V USA jsem viděl jak borec kilák před cílem maratonu v IM dostal červenou za to, že ho doprovázel otec na kole, který jel po silnici a my běželi po cyklostezce.
Re: Drafting ?Mirek, 13.06.2011 10:49, Reagovat
Kromě draftingu, je zde pravidlo vedení závodníka, při dlouhém doksymanovi, kdy s ní jezdíl borec kazdý usek ,který se jel po silnici autem to už není na diskvalifikaci, ale na psychiatra. Holky Loubkovi to rozhodně nepotřebujou, takze zde jde o manii. Asi ten chalan nemuže byt ani chvilku bez ni.
QueeneAnonym13.06.2011 00:41, Reagovat
já tam nebyl, ale ta tvoje fotka je přímo ukázkovej draftink. Toho kluka za Kačkou bych za hákování pověsil za kulky na cílovou bránu. Me he he...
Re: QueeneAnonym13.06.2011 06:44, Reagovat
Ten chlap na fotce, který jede za ženskou je právě ten doprovod...když mě předjížděli tak si říkám, co to je a zeptala jsem se, jestli se může hákovat a on, že tu ženskou jen kontroluje...kdyby jí bylo 13, tak ok, ale takhle...
ZavodPetr Rezek, 13.06.2011 09:20, Reagovat
Zavod je to docela peknej, rozhodne skvely zazemi, ale trosku me rozladilo zkraceni cyklistiky. Kdyz uz se teda v den zavodu zjistilo, ze je rozbita silnice, tak nechapu, proc se nedal ten okruh 3x, aby zustaly vzdalenosti zachovany...Navic za 450 Kc...
A to pareni se v neoprenu na slunci a cekani na o PUL hodiny! opozdeny start, taky nebylo moc prijemny. Speaker nebyl na brehu vubec slyset, takze nikdo nevedel, co se deje a jak dlouho jeste budeme cekat...Chce to jeste vychytat tyhle veci
Re: Zavod, 13.06.2011 09:52, Reagovat
Ahoj,
3 okruhy nebyly proto, aby se první závodníci nepotkávali s protijedoucí masou cyklistů. 2 okruhy vyšly akorát a první muži proběhli již za průjezdu posledních závodníků.

Cena závodu mohla být klidně 300 Kč, stačilo se přihlásit dopředu. Všichni pořadatelé bojují s problémem, že nevědí, kolik závodníků se jim dostaví - přihlášky předem s platbou jsou jediný rozumný způsob - cenově je motivujeme myslím poměrně dost.

Opožděný start - ano - to se nepovedlo, rádi bychom Vás pustili, ale časomíra musela čekat na posledního závodníka ze závodu minitriatlonu.
Re: ZavodPetr Valeš, 13.06.2011 10:58, Reagovat
Otázka 1. 150 lidi se na takový usek ve trech okruzích nevejde. První předjízděli cyklisty o kolo již na začátku druhého okruhu.
Otázka 2. Závod byl za 300,- Kč. Budujeme tradici platby předem za nizši startovné, 450,- platba na míste je jen nástroj jak odradit lidi, aby se neprihlašovali na místě. 450,- nezabralo na příští rok, platbu na místě budeme navyšovat nad hranici 500 Kč. Současně ale pravděpodobně ještě snížíme cenu za přihlášení předem a dalšími bonusy zvíhodníme přihlášené předem..


Pokud to vysvětlení bylo moc složité. Závěrem vysvětlení. Když to reknu mírně. Nepreferujeme závodníky, kteří se přihlašují na místě. Cenou se jim to snažíme rozmluvit.
Re: Re: ZavodPetr Rezek, 13.06.2011 14:18, Reagovat
Diky za odpoved. S tou motivaci to chapu, kdybych se o zavode dozvedel driv, tak se i driv prihlasim a zaplatim. Ale to je moje blbost.
Spis me za tu cenu zklamalo to zkraceni trate. Trosku me udivilo, ze se o stavu silnice nevedelo predem a nebyla tato informace na webu, pak bych se rozhodoval jestli dorazit nebo ne.

Jinak to ale byla pekna akce, potkal jsem se s kamaradama a zazavodil si a o to slo predevsim.
Re: Re: Re: ZavodPetr Valeš, 13.06.2011 14:54, Reagovat
informace o zkrácení tratě byla na naší Facebookové stránce až v pátek. Nepředpokládali, jsme že stav silnice bude tak katastrofalní. Dopředu jsme to nezjištovali. Máme to z Prahy na Máchovo jezero docela z ruky. Dlouho to vypadalo, že je jen 30 startujících s těmi bychom se domluvili (na upravení trasy) a na teto trati by se jelo určite 30km (3 kola). Čáru přes rozpočet nám uděli zavodníci přihlašující se na poslední chvíly. S předem přihlášenými cca 70 lidmi by se tři okruhy jeli. Se 150 lidmi byla tret již uzká a moc krátká. Takže opět stejný problém. Zavodníci přihlašující se na poslední chvili, když závod není několikonásobně předimenzován.
Poradatel , 13.06.2011 09:47, Reagovat
Ahoj,
díky za rozumnou diskuzi bez větších emocí.
1. Drafting - ano - bylo to občas přinejmenším diskutabilní - trať jsme museli z důvodu Vaší bezpečnosti zkrátit na 2 okruhy po 9km + 2 do cíle - silnice směr Mimoň byla v takovém stavu, že vaše karbonové miláčky byste mohli dát po závodě na odpis … + by se mohl někdo zranit. NA VELKÉHO DOKSYMANA BY MĚLO BÝT VŠE OPRAVENÉ – LOBUJEME, CO TO JDE.
Na tak krátkém úseku už byli závodníci dost namačkaní, a tak nebylo jednoduché to uhlídat … čelo závodu ale jasně ukázalo, že hákovat se nemuselo – díky, alespoň, že ti první rychlíci byli vzorem pro ostatní.
2. Kačka Loubková a její „zadní“ sparing – nebylo to bohužel poprvé. Dávám za pravdu, že takhle to nejde. Myslím, že obě ségry jsou natolik dobré závodnice, že si tohle pro příště odpustí. Za sebe říkám, že v případě opakování nezbyde nic jiného než vyloučení ze závodu.
3. Velký DOKSYMAN a možná změna DEPA. Nemůžu to slíbit ještě na 100%, ale plánujeme start ze stejného místa, jako jste startovali nyní s tím, že depo kola by bylo na parkovišti za Pizzerií – odpadne tak problematický úsek se šotolinou a nasedat byste měli již na asfalt.

Team DOKSYMAN
(Roman)
Re: Poradatel , 13.06.2011 09:59, Reagovat
Co to znamená: "Za sebe říkám, že v případě opakování nezbyde nic jiného než vyloučení ze závodu." ??? Podle pravidel TriTour (Zakázán doprovod závodníka jinou osobou v průběhu jakékoliv části závodu. = Penalizace: Při odstranění problému penalizace 5min. Při neodstranění diskvalifikace ze závodů.) Domnívám se, že podle okolností lze přistoupit byť i k dodatečné penalizaci... Pro výstrahu:-)
Re: Re: Poradatel , 13.06.2011 10:11, Reagovat
Ano máš pravdu - nenapsal jsem to asi úplně přesně - pravidla mluví jasně, právo diskvalifikace má rozhodčí na motorce a to jsem nebyl já - tato situace se nebude opakovat.

Jsem za toto zodpovědný, proto jsem neštastně zvolil formulaci (za sebe říkám) - výše zmíně platí pro všechny organizátory/rozhodčí.

Díky Roman
Re: Re: Poradatel Petr Valeš, 13.06.2011 12:32, Reagovat
Roman Krutina je diplomat, ja v určitých situacích nejsem. Do pravidel nejde popsat uplně kazdou situaci. Demokracie má určité hranice, stejně jako pravidla. Zkrátka, situace s doprovázením určité závodnice už přerostla všechny možné hranice. Takže veřejně prohlašuji, že na Doksymanovi bude tato záležitost řešena okamžitou červenou kartou v budoucnu. Doprovazející mladík se muže vymlouvat jak chce ze jede jenom kolem a trenuje si na stejné trati. Závod je organizovat pro lidi dobre vule. Abych nemluvil za všechny organizátory já nemám moc pochopení pro hledače mezer a detailu v pravidlech. Mě osobně stačí jedno pravidlo zdravého rozumu a jsem připraven v této situaci nést jakékoliv následky za udělení okamžité červené karty.
Re: Poradatel 3atlon rocks, 13.06.2011 11:21, Reagovat
tady se přidám ... chápu snahu pořadatelů mít zajištěn počet účastníků dopředu.. na druhou stranu triatlon je těžký sport a při denním tréninku je i nějaká ta šance na zranění, proto se mi nechce měsíc předem platit nevratných 300.. stát se může cokliv. Co třeba zkusit posunout termín splatnosti na týden před startem.
Re: Re: Poradatel letmisej, 13.06.2011 11:30, Reagovat
přesně tak, zajímalo by mne kolik závodníků se přihlásilo až na místě a kolik předem,u krátkých závodů jsem se moc nesetkal s tím,že by byl takový rozdíl mezi platbou předem a na místě,každý je rád a má zájem o jakéhokoliv závodníka a ne jen o závodníka co platí předem.....závod se jinak vydařil až na to čekání ve vodě,kdy kvůli cca dvou lidem se více než sto lidí máchalo půl hodiny ve vodě a zkrácenou cyklistiku:-(
Re: Re: Re: Poradatel Majk, 13.06.2011 11:58, Reagovat
Tak ja zas v tomto s poradatelem docela souhlasim. V pripade triatlonu je fakt tezky pripravit se treba na 50 zavodniku, kdyz se jich pak jeste 100 zaregistruje na miste. Vy to vidite z pohledu zavodniku a je vam celkem ukradeny kolik musi byt kde vody, jak velke musi byt depo, kolik se musi koupit kelimku, atd atd. Stejne to startovny ani zdaleka nepokryje naklady zavodu...
Re: Re: Re: Poradatel Petr Valeš, 13.06.2011 12:51, Reagovat
Už jsem to popisoval níže. Startovné 300,- Kč bylo do konce května a závod se konal 11. června, viz propozice. Stále jsou na stránkách. Nenechávejte se ovlivnovat v diskuzi lidmi co schvalně prehánějí a dramatizují situaci.

Startoní harmonogram jsme stanovili na základě zkušenosti z TRITOUR Poděbrady, kdy 60 minut na Minitriatlon stačilo. Na DOKSYMAN přijelo ještě více začátečníků a toho si vážíme. Pro další závody bude stanoven odstup 90 minut. To bychom měli s rezervou stihnout.

Re: Re: Re: Poradatel Petr Valeš, 13.06.2011 13:14, Reagovat
Předem přihlášeno a zaplaceno 70 závodníků. Celkem přijelo 150 lidí. Plus lidi na minitriatlon to bylo téměř 100% na místě. Ve výsledcích není 150 lidí jen proto, že nepřijelo pár lidí, kteří zaplatili předem a nechali to propadnout. My jsme se neovážili ty místa prodat dalším zájemcům (uděláme limit prezentace, pro předem přihlášené. V sobotu jeli 3 lidi bez čipu a bez císla mimo závod. Již jsme neměli čipy ani čísla.
Re: Re: Poradatel Petr Valeš, 13.06.2011 12:46, Reagovat
Další přeháněč a dramaturg situace. Na DOKSYMAN bylo 300 Kč do konce května. Závod byl 11.června. Zbytečně přeháníte. Od vámí akceptovatelných 7 dní jsme se odchílili pouze o 4 dny.

Je to o rozložení rizik. Předem přihlášeno bylo cca 70 závodníků. Objednali jsme 150 cipů a 150 startovních čísel 150 jídel, zajistili, melouny atd (které došly, protože přijelo 70 lidí , kteří se přihlašovali na místě) atd. Pokud se zraní závodník, přijde o 300Kč. Ogranizátor přijde o tísíce, když bude dva dny pršet a přijede polovina lidí.

Naštěstí bude v čr dost závodů, aby si závodník vybral závod, kde se platí až na místě. Jedno je však téměř jisté. U závodů s dražší organizací (schválně neříkám kvalitnější) bude do budoucna jediným řešením přihláška předem nebo mnohem dražší startovné.

Jak nehakovat?, 13.06.2011 11:36, Reagovat
Rad bych se ohradil proti velke diskuzi, co se tyka hakovani, protoze me osobne to urazi, ikdyz ano, ja jsem jedna z tech okurek (jak tvrdi jakysi Michal). Byl jsem dokonce jednou penalizovan za hakovani - uplne nesmyslne (nicmene chapu rozhodci, ze je pro ne tezke rozeznat, kdo se ocitl "v haku" umyslne a kdo ne...), protoze opet jako vicekrat behem kola jsem se dostal do skupiny lidi, ktere jela o "0,25 kmh" rychleji nez ja. Co mam tedy v tu chvili delat - zastavit a pockat az poodjedou nebo pribrzdit a nechat je odjet, nebo jet uplne nalevo a srazit se s proti jedoucimi cyklisty na tak uzke silnici atd.??? Rad bych pozadal o radu, jak se tedy chovat v tomto typu zavodu na takto kratke a uzke trati, pokud se situace vyvine timto zpusobem, ze se sjizdeji baliky. JA OSOBNE MAM SVEDOMI CISTE A CELE JSEM SI TO ODJEL ZA SVE - at si kazdy sam sahne do svedomi.... Jiri
Re: Jak nehakovat?Richard Coufal, 13.06.2011 11:51, Reagovat
Jiří, odpověděl sis sám. V okamžiku kdy si předjížděn jsi povinen přestat "závodit". Docela jednoduché, stačí si prostudovat pravidla.
Re: Jak nehakovat?Jarda D., 13.06.2011 12:05, Reagovat
Dle pravidel přibrzdit a nechat poodjet, jinak se to bere jako hákování. Je na to tuším stejný časový limit jako na předjíždění, takže asi 20 - 30s. přibrždění není sice příjemné, ale pokud skupina jede jen nepatrně rychleji, tak není problém jít do 10m a více háku a jet se skupinou.

Nejhorší je, když člověka předjede auto, které ale zpomalí kvůli dalším jezdcům před ním. Pak je ten povinný odstup 35m a to už dost naštve, obzvlášť, když se to auto nedá předjet.
Re: Re: Jak nehakovat?, 13.06.2011 13:22, Reagovat
Mate pravdu, pravidla hovori jasne.

Nicmene stale si myslim, ze konkretne ve vcerejsi situaci (kratky okruh, pomerne uzka komunikace a evidentne siroka skupina zavodniku s podobnou vykonosti) bude velmi tezke odstranit tento neduh do budoucna, pokud to zustane v teto podobe (jako ze nepredpokladam, ze Petr tuto trat zachova...).

Nerad bych, aby tady vzniknul dojem, ze obhajuji hakovani, protoze sam toho nejsem fanousek a jsem pro bezhakove zavodeni - kazdy za svy...jde spise o popsani toho, co se vlastne vcera delo z pohledu "okurky" :), protoze se obavam, ze vcerejsi situace byla hlavne dana okolnostmi, jak jsem uvedl vyse v zavorce (az na vyjimky samozrejme...)

Jak jsem psal...ja za svy jel...poctive se propadl z 10.mista po plavani na nejake cca. 40 po kole...a ne naopak, jak nekteri "z casovky druzstev" :))

Jiri
Re: Re: Re: Jak nehakovat?Petr Valeš, 13.06.2011 13:40, Reagovat
Petr trať rozhodně nezachová. Tato trať byla pouze, protože soudruzi ve .... státním rozpočtu nemají prostředky na opravy silnice. Klasická trať je jednookruhových 30 km. Máme zkušenost s 200 závodníky na 3 okruhy 90km (hakovat se v takovém počtu nemusí) Na 5km úseku je 150 lidí hrana. Pokud se neopraví silnice, bude limit závodníků na srpen 150 závodníků. Navíc rozmělníme startovní pole odděleným startem žen.
Re: Re: Re: Re: Jak nehakovat?Petr Rezek, 13.06.2011 14:08, Reagovat
Pokud nebude silnice opravena, jak to bude s trati hlaf ironman Doksymana? Je nejaky nahradni plan? Predpokladam, ze na 5km useku se nebude krouzit.

Re: Re: Re: Re: Re: Jak nehakovat?Petr Valeš, 13.06.2011 14:58, Reagovat
Tento týden jedeme s barvou označovat místa, které chceme opravit. Pokud to neopraví následně, náhradní řešení neexistuje. Oprava je slíbená. Pokud se oprava pozdrží nebo zruší, dlouhý doksyman nebude. Tuto variantu ale zatím nepředpokládáme.
Re: Re: Re: ZavodPetr Valeš, 13.06.2011 14:55, Reagovat
informace o zkrácení tratě byla na naší Facebookové stránce až v pátek. Nepředpokládali, jsme že stav silnice bude tak katastrofalní. Dopředu jsme to nezjištovali. Máme to z Prahy na Máchovo jezero docela z ruky. Dlouho to vypadalo, že je jen 30 startujících s těmi bychom se domluvili (na upravení trasy) a na teto trati by se jelo určite 30km (3 kola). Čáru přes rozpočet nám uděli zavodníci přihlašující se na poslední chvíly. S předem přihlášenými cca 70 lidmi by se tři okruhy jeli. Se 150 lidmi byla tret již uzká a moc krátká. Takže opět stejný problém. Zavodníci přihlašující se na poslední chvili, když závod není několikonásobně předimenzován.
DoksymanČapek, 13.06.2011 16:19, Reagovat
Zdravím. Čtu zde argumenty o přihlašování se na "poslední chvíli" V propozicích bylo uvedeno jako možnost přihlášení se na místě za 450,-, žádné na "poslední chvíli", je to hloupý argument. Já jsem se na závod řádně v den závodu přihlásil, vyplnil formulář, který jsem na prezentaci dostal a zaplatil startovné i za zkrácenou délku trati v plné výši. Přesto jsem evidován a někteří další ve výsledkové listině pod otazníky, těžko se dá rozumně vysvětlit proč.
Určitě by bylo také vhodné poučit lidi na prezentaci o základních technických věcech týkajících se závodu, aby na vše nemuseli odpovídat, že to neví.
Re: DoksymanPetr Valeš, 13.06.2011 16:56, Reagovat
Jednoduše vysvětluji, že při shonu na prezentaci nebylo jméno správně zaneseno do startovní listiny. Čipy bez jmen absolvovali trať. Čipy mají svoje číslo, bez ohledu jaké jméno jim je přiděleno. Při reklamaci Jirky R. Jsem nechal Michalovi Slabejovi kompletně prosít výsledky a dohledali se nesrovnalosti u tří čísel 18 51 52. Jména jim nemohl doplnit protože je nevěděl. Jména máme my pořadatele, protože se ale před naším obchodem kanceláří, která je na Prvního pluku 8/10 natáčel film v sobotu a neděli, nebyl jsem schopen vybalit věci. K dnešnímu dni je mám stále v autě tak nevím komu patří ty tři čísla, resp číslo 18. Zjistím hned jak to vybalím a necháme to doplnit. Jestli je to vysvětlení rozumné nebo nerozumné nevím, tak to zkrátka je.

Opět se pokusím reagovat na "hloupý" argument. Osobním cílem mám eliminovat počet přihlašujících se na místě. Zda se to povede či ne ukáže budoucnost. Jestli je argument hloupý čí chytrý nedovedu posoudit. Fakt je takový, že nepreferujeme závodníky, kteří se přihlásí na místě. Tím ale nechci omlouvat chybu, která nastala při prezentaci a tvorby startovky.

K prezentaci.
Holkám jsem zakázal vysvětlovat obecné dotazy závodníků, protože se tím zdržuje prezentace. Ve frontě stálo v jednu dobu 100 lidí. Na srpnový závod uděláme místo, kde se budou podávat informace a dotazy závodníků. Doporučuji využít např. naše facebookové stránky, kde odpovídáme na dotazy nejrychleji, potom SMS email, telefon. Diskuzní forum na stránkách našeho mediálního partnera není úplně zaručené místo na fundovanou odpověd. Já rozhodně nečtu diskuse ani etriatlon každý den.
FotografieVašek, 14.06.2011 09:16, Reagovat
Jsou již někde fotografie? Krom toho jediného linku z cyklistiky, který je tu v diskuzi uveden?
Díky.
Re: FotografieAnonym14.06.2011 09:30, Reagovat
Nasel jsem jeste tohle http://vlcak11.rajce.idnes.cz/Doksyman/
Zadní sparingHonza Novota, 16.06.2011 23:42, Reagovat
Omlouvám se všem, že jsem svým nedůstojným chováním způsobil takový rozruch. Holky Loubkovic opravdu nic takového nepotřebují... bohudík ani nemají potřebovat co, mají to totiž v nohách. Tímto neomluvitelným chováním jsem čistě sobecky sledoval jen své zájmy nějak si zatraktivnit naplánovaný dlouhý švih. Ano, nebylo to poprvé, tuším, že předloni jsem tuto formu "zábavného" tréninku zvolil na dlouhém Dyksymanu také. Ano, pravděpodobně (určitě) to je dle pravidel zakázáno, přesto si nemyslím, že jsem tímto způsobem jakkoliv ovlinil pořadí žen v celkové klasifikaci. Po celou dobu jsem jel za Kačkou v háku a užíval si její smrtelné tempo, čímž jsem se krásně rozjel na nedělní úspěšný bikový závod - DÍKY KAČKO !!! Přesto se za svůj čin hluboce stydím, je to neomluvitelné a na místě bych se pověsil za kulky, jak píše výše uvedený Anonym... Již se to nikdy nestane !!!
Přesto si jako pořadatel TT závodu neodpustím - tento závod byl opravdu raritou. Nevím, jestli měl blíže ke sprintu nebo k IM, patlanice pravidel IM a distancí sprintu.. nesmyslné zkrácení trati pár hodin před závodem, nechci nahlas mluvit o lobby z jiných sfér... nekáhovat se snad ani nedalo na těch pár metrech prostoru, který všichni na cyklistice měli... 32min čekání na start? uuuuffff, ještě, že jsem v tom neoprenu nebyl taky... startovné, noo... tak 150kč bych to viděl na příště za ty "dary"... mluvené slovo v neslyšitelné aparatuře... promiň Petře, vím, nikdo nejsme dokonalý, ale čekalo se asi více.

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.11.24Finále T-100 ovládli favorité Knibb a Van Riel
27.10.24Lange překvapivě opět vítězem havajského Ironmana
22.10.24Favorité mistrovství světa Ironman 2024
22.9.24Laura Philipp slaví titul mistryně světa v IRONMANu, české triatlonistky také zářily
22.8.24Oproti Paříži v Tokyu všechno klapalo, jak mělo, říká Petra Kuříková
18.8.24Blu je zpět a ve Frankfurtu pálil ostrými
10.8.24Vítěz IM TEXAS suspendován za doping!
15.7.24Ve Španělsku byla psána historie
7.7.24V Rothu padala světová maxima
17.6.24Generálku na MS v Nice ukořistila Charles, Besperát fantasticky druhá