Re: Re: Prezentace jde udělat i bez ČT | , 27.04.2011 14:28, Reagovat | Výše uvedený text není návodem ke zrušení spolupráce s ČT, omlouvám se, jestli to tak působilo, ale spíše výzvou k určté "soběstačnosti" i v této otázce. Zde (http://www.ct24.cz/vysilani/2010/11/04/10155440826-21047129766-15:00-triatlon/1/) je archiv odvysílaných reportáží, které ČT o triatlonu v posledních letech natočila. Psal jste "Mysleme si o ČT (ČT4) co chceme, ale její dosah je, myslím si, stále nesrovnatelně větší, alespoň v případě triatlonu a dalších podobných sportů." Z titulu veřejnoprávního média je zmíněné pravdou. Žádná jiná televize v ČR nemůže nabídnout takový prostor pro okrajový sport, jako veřejnoprávní médium, ALE. ČT4, na které příspěvky běží, má okolo 4% sledovanosti celkem. Doba, kdy reportáž na tomto kanále běží je nejčastěji mezi 16:00 - 18:00 hodinou (viz. odkaz výše). Bylo by dobré znát spektrum diváků, kteří v tuto dobu u televize sedí, potažmo přepínají na ČT4. Osobně si nemyslím, že to je velký "zásah". Nicméně je ale dobré, že jsou reportáže v archivu dále k dispozici.
Ale to proč zde uvádím věc s youtube, potažmo vlastním informačním internetový kanálem je ta, že i když Vy, jako starší škola v tuto věc příliš nevěříte, tak faktem je, že žijeme v 21. století. Mládež (současné i budoucí cíle ale rovněž potenciální zadavatelé inzerce) tráví u počítače, resp. internetu (kde sleduje i TV pořady) stále více volného času.
Nové vedení českého triatlonu buduje koncepci pro další léta a o internetu neustále slýcháme, že je médiem budoucnosti a v kombinaci výše uvedeného s velmi levným zařízením a provozem takového projektu by triatlon mohl v budoucnosti proniknout do povědomí (nejen) inzerentů i další cestou, než je nevalně sledovaný televizní kanál.
Ve stručnosti shrnutí - Nespolehejme na to, že když bude ČT vysílat dále to, co již několik let vysílá, že to triatlon posune někam dál. To se doposud nestalo a pokud taková prezentace bude dělána dále stejnou formou, zřejme se ani v budoucnu nic jiného nestane. Pokud si pustíte jakýkoli sestřih z odkazovaného archivu, stejně zde nenajdete reklamu, která by odkazovala na sponzory ČP, či svazu jako takového.
V případě, že by video z "vlastní" produkce "ověnčené" odkazy na sponzory viselo na "mateřské" stránce pořadatele poháru a zpětně na každém pohárovém závodě by visel banner s informací o této skutečnosti, množství oslovených by poté nepochybně vzrostlo.
Jedná se o velice levnou příežitost, jako o "sobě" dát vědět. Nevím, proč jí nevyužít, když to na světové (viz. odkaz triathlonlive) úrovni funguje.
Děkuji za názor a těším se na další |
|
| |