Švarc by rád převzal štafetu po Ospalém

Přemek Švarc nepolevuje ze svých ambic a rád by převzal po Filipu Ospalém titul české triatlonové jedničky. Přípravě dává maximum a jeho trénink, pod vedením Zbyška Zemana, je velmi systematicky propracován.
 
Zpět
Zobrazit článek
...tak uz neco predved, at za rok opet nectem to samy.....Anonym26.01.2010 18:37, Reagovat
Premo, drzim palce, ale uz by to chtelo neco predvest, prijde mi, ze tyto clanky se opakuji rok, co rok, je to jen muj pocit nebo ..., nechce se mi hrabat v archivu.
Ted jde jen o to, zda tech 30km tydne ve vode bude stacit, muj tip je, ze ne, maximalne zase u nas v CR.
Re: ...tak uz neco predved, at za rok opet nectem to samy.....L, 28.01.2010 13:10, Reagovat
Také mi to připadá, že se to jen kopíruje z roku na rok (to není nic proti etriatlonu). Hlavně napsat se dá hodně, říci také, ale ta realita, to je potom asi dost vystřízlivění. Chápu, že by RÁD byl nejlepší, ale k tomu je potřeba trénovat a hlavně investovat. To že padne nějaký tým není snad důvod, že nemohu trénovat kvalitně a třeba i v teple. Dnes i obyčejný hobík jede Španělsko, Malorku, Kanáry a rozhodně se nejedná o milionáře bez rodin. Jde o to, jak moc chce sám investovat. Ono je vždy jednodušší se nechat vozit, aniž bych měl nad sebou nějaký bič v podobě (odtrénuji kvalitně, vydělám, neodtrénuji, prodělám). Na to, že je to reprezentant, tak se mi to jeho uvažování moc nehraje. Každopádně každý svého štěstí strůjce. Pokud nemá na to vyjet ven na trénink, či závod, tak musí hledat buď sponzora, nebo brigádu a nebo se smířit s tím, že půjde pracovat. Ale záleží jak moc by trpělo jeho EGO :o). Hodně štěstí.
Re: Re: ...tak uz neco predved, at za rok opet nectem to samy.....martin76, 28.01.2010 13:16, Reagovat
preji hodne stesti a vse dobre, nicmene mi to prijde jako takova pojistka, aby se dalo pripadne na podzim rict: to vite, zkrachoval mi loni ten klub, nebyly prostredky na kvalitni pripravu...
tak, tak...Anonym26.01.2010 18:45, Reagovat
Pokud bude stačit 25-30 km ve vodě, tak 18-20 hodin zátěže týdně v objemovce určitě ne...
A to je na to český poloprofík tak špatně, že ikdyž moc chce, tak nemá na to zajet potrénovat na levný Kypr? No nazdar...
Nic ve zlým, jsou to jen názory (snad nebudou smazamý, protože nejsou dostatečně pozitivní :-D )...
Re: tak, tak...evžen, 26.01.2010 20:17, Reagovat
taky mi přijde že 18 hodin kolikrát trénují i junioři natož aby tak trénoval profík senior
Re: Re: tak, tak..., 29.01.2010 12:22, Reagovat
Sledujte juniory,kteří by trenovali podle toho jak tady všichni říkáte a uvidíte,že vám v létě většina z nich nic nezajede... Možná Přemkovi stačí trenovat tak jak trenuje a výsledky má ;) A určitě se na podzim nebude vymlouvat na to,že mu skrachoval klub,ale pochlubí se kvalitními výsledky ze světové scény =)
20 hodin bez kolaMirda, 26.01.2010 21:26, Reagovat
20 hodin jen plavani a beh me prijde dost s kolem by to tech 30 až 35 dalo. Nevidím problém.
Re: 20 hodin bez kolaAnonym27.01.2010 00:35, Reagovat
"by to dalo" nestačí... Musí to dávat...
Re: Re: 20 hodin bez kolaAnonym28.01.2010 15:22, Reagovat
musi davat jen to co telo zvlada, mene je nekdy vice, pak ale vyvstava jina otazka - ma na to aby nahradil ospaleho? Odpoved je na snade a bouzel neni v souladu s tim co bych mu pral.
Re: Re: Re: 20 hodin bez kola, 29.01.2010 12:24, Reagovat
Méně je více,přesně tak a kdo jiný by Filipa Ospalého měl nahradit?
Re: Re: Re: Re: 20 hodin bez kolaL, 30.01.2010 00:11, Reagovat
No rozhodně ne Švarc !!! To už by se svět v prd.... obracel
Re: Re: Re: Re: 20 hodin bez kolaevžen, 30.01.2010 09:19, Reagovat
Jde o to jak nahradit... česou jedničkou na olympijských tratích asi bude, ale bude to náhrada za Filipa plnohodnotná? Zde si troufám říct že nikoli ( ale třeba ho tyto názory vybičují a ještě nám ukáže) ...
beh, 31.01.2010 09:53, Reagovat
Filipa asi nahradi, ale s bezeckou kilometrazi 60km / tydne 10k za 30:30 behat nebude...
teoreticimichal voracek, 31.01.2010 11:04, Reagovat
Cesky narod je naprosto vyjimecny tim, kolik ma teoretiku na vytravalostni sporty na hlavu populace.
Jen skoda ze nema i tolik praktiku.

Naprosto nechapu, proc je zde neustale kalkulovano s poctem hodin a kilometru. To nic nevypovida. Kdyz nevidite, treninkove motivy, sotva muzete neco hodnotit.
Re: teoreticiAnonym31.01.2010 12:55, Reagovat
to mate jednoznacne pravdu, ale tady je diskuse o tom jestli ma na to nahradit filipa, potazmo jestli muze neco znamenat ve svetovem triatlonu. Verte ze bych mu to moc pral a taky nam triatlonove obci, ale neverim tomu. Verte ze nejsem jen teoretik, ale jedno vim urcite, s temito treninkovymi davkami v obemovem obdobi, kterym leden jiz musi byt to nejde. Vrcholovy sport je jen pro par vyvolenych, kteri maji na to zvladat takove treninkove davky ktere jej k tomuto vysledku dostanou. A to co Premek uvadi je daleko od spodni hranice toho co ho muze privest do velkeho triatlonu. Nerikam ze nedela maximum, ale pokud toto je jeho maximum tak je jiz dnes na hrane toho co muze predvadet a bohuzel se zde za rok opet docteme o stejne ambicioznich planech po sezone ktera se bude velmi podobat sezne 2009. Diskuse jsou od toho aby clovek prispel svym nazorem, pokud jej povazuji za spatny tak ho ignoruji pokud je vnem neco co mi objasni veci z noveho uhlu pohledu pak me diskuse obohatila. Takze pokud diskutujici nesklouznou k vulgaritam a urazkam tak je nechme diskutovat presto ze 90% ci vice procent prispevku neprinese nic prinosneho. I 1% ktere by mohlo pomoci se treba prave premkovi zamyslet kde jsou jeho hranice, ci by nestalo za to uvazovat o nejakych radikalnich zmenach v treninku ci pouze si uvedomit realitu, tak to stoji za to.
Re: teoretici, 31.01.2010 15:40, Reagovat
Nejsem jenom teoretik, sam mam na draze bezeno 10k pod 30 min, rikam to pouze jako holy fakt, protoze vim co bylo potrebne pres zimu odbehat. Samozrejme bych to Premkovi a ceskemu triatlonu pral. Bavime se ted pouze o behu - pokud se p.Zemanem pri objemove kilometrazi 60km tydne pres zimni obdobi pripravi na 30:20-40 (coz se v triatlonu uz beha) a bude to behat stabilne tak obrovsky klobouk dolu. Pak budu muset uznat ze trenink je systematicky propracovan.
Re: teoreticiKamil, 31.01.2010 18:02, Reagovat
Bohuzel naprosty souhlas s Robinem (predpokladam Vohlidalem). Co se tyce Premkovy bezecke kilometraze, neni to rozhodne osamoceny nazor. Na druhou stranu chapu, ze vyrazne vetsi objem by pro Premka mohl znamenat velke riziko zraneni.
Jak to mají kluci s během?Lukáš Pazdera, 31.01.2010 18:08, Reagovat
Kamile, trefa je to Robin Vohlídal. Nutno podotknout, že 30:18 zaběhl už v juniorech :-)

Jen pro zajímavost...dnes na Přeborech Prahy v běhu na 3km v hale obsadili první dvě místa právě triatlonisti. Přemek Švarc běžel 8:49 a Honza Čelůstka 8:57. Je vidět, že kluci mají "tříminutovku" v nohách, teď už jen vydržet dalších 7km :-). U obou se jedná o výrazné posunutí osobáku, tudíž je vidět, že ani jeden přes zimu v tréninku nezahálí :-). K 30min je daleko ještě, ale dokážou-li z toho za pár měsíců v létě zaběhnout pod 31, resp. 32min, bude to určitě meziročně posun kupředu a oni si budou moct říct "dobrá práce."
Re: Jak to mají kluci s během?Kamil, 31.01.2010 21:16, Reagovat
Ahoj Lukasi,
problem je, ze 8:49 na 3km neni 30 na 10km. Ono to ani neodpovida 31. Bohuzel vim, o cem mluvim. Konkretne u me jsem se s 8:51 nedostal ani pod 32:30 (samozrejme vse na draze).
Nicmene to Premovi hodne preju, on je na tom urcite lip.
Re: Re: Jak to mají kluci s během?Lukáš Pazdera, 31.01.2010 21:53, Reagovat
Nejsi náhodou Kamil z N.M. n. Metují :-)? Jestli pamatuješ Kourka, tak ten myslím v roce, kdy zaběhl těch 30:50min, tak běhal 3km za 8:40 asi...tudíž jestli Přéma to šel z plnýho, je šance, že při vyladění by mohl lízat 31min. Nebo Péťa Pechek, to je atypický závodník...taky trojka pomalá a na desítku pekelně rychlej, ten je ale extrémně hubenej, muskulaturou se k němu ale Přemek blíží :). Ale shodneme se asi na tom, že to vše je teorie a praxe může být jiná? Taky jsme už byli svědky meziročního zlepšení Kocourka na 5km z 15:30 na 14:39...:-)
Re: Re: Re: Jak to mají kluci s během?Robin, 1.02.2010 08:16, Reagovat
Zase Lukas umel uz v ty dobe 1500m kolem 3:50-51, takze ty 3k za 8:40 zrovna moc neopovidaji. A Kocour je "labilni" bezec, kdyby letos sel 5k z ty 3ky co zabehl, tak musi jit tak 13:55-14:05, ale nebezel letos zadnou...Kazpodadne tady spekulujeme bezci, a 10k v triatlonu po kole je jeste neco jinyho. Podle meho nazoru bude behat Premek kolem 31:50-32:10. Jinak v ty Trebici (na skvare) to bylo 30:05.49 :D bezel jsem to tenkrat s Danielovem a ten sel 29:58. Zhodnotime na podzim. :D Asi se taky pripravim na nejaky zavod... :D
Re: Re: Re: Jak to mají kluci s během?Kamil, 1.02.2010 11:00, Reagovat
Nejsem, ale to je jedno. Jiz nebeham a ty casy jsou stare cca 15 let. O me tu ani nejde (Premek se jiste dovtipi, o koho jde). Trochu jsem se u atletiky pohyboval a bezci (vcetne triatlonistu - priklad Honza Vodehnal, snad mi to promine, ze ho tu jmenuji), kteri zabehli solidni casy (5km hluboko pod 15, 10km pod 31), to zabehli s o dost vetsimi objemy nez Prema.
Bohuzel Premovi bude letos 25 a jiz neni pouze "mlady a nadejny" a roky docela rychle utikaji.
Re: Re: Re: Re: Jak to mají kluci s během?Lukáš Pazdera, 2.02.2010 09:18, Reagovat
Iniciály K.K. :-)?
Re: Re: Re: Re: Re: Jak to mají kluci s během?Anonym2.02.2010 09:45, Reagovat
Asi uz ses trefil. Taky preju hodne stesti a uspechu.
KilomětrážLukáš Pazdera, 31.01.2010 18:13, Reagovat
Ještě bych rád přidal můj poznatek ke kilometráži...

Myslím, že triatlonisti nemusejí mít kilometráž 140-180km jako běžci, profíci, protože trénují navíc ještě v bazénu a na kole a přenos vytrvalostních schopností mezi disciplínami je zaručený. Před dvěma lety jsem absolvoval jako chodec 5000km v běhu a chůzi a k tomu navíc několik desítek hodin na kole, běžkách, v bazénu. Ačkoliv světová špička trénuje v chůzi 7-9 tisíc kilometů/rok, nebylo třeba se dostat na jejich kvantitu právě díky zařazení dalších sportů. Můj názor, klidně očekávám jeho vyvrácení, či ještě lépe potvrzení :-)
Re: KilomětrážRobin , 31.01.2010 19:04, Reagovat
30:05 :D

Stejne to tady nevyresime, samozrejme muzou nahradit nektere typy bezeckych treninku kolem, ale ty tempa se odbehat museji. Pokud bych mel ambice jako Premek tak bych vsadil vsechno na jednu kartu, bud to vyjde a prosadim se nebo to nevyjde a zranim se. Je uz dospely chlap, tak na co cekat, jeste k tomu jak se triatlon neskutecne zrychluje, za chvilku bude muset plavat za 15:30 aby vubec vylezl v prvnim baliku a behat za 29:30

Koncim tuhle diskuzi, zhodnotime to pak na podzim. :D
Re: Re: KilomětrážLukáš Pazdera, 31.01.2010 19:57, Reagovat
30:18 bylo na dráze v Třebíči :-)?

Souhlas, tempo nutné odběhat, obecky dle mého názoru lze nahradit jinou sportovní disciplínou.
Ani beh pod 30:00 nepomuze, kdyz vyleze z vody 1 minutu za prvnima.:((((Anonym1.02.2010 08:56, Reagovat
Ani beh pod 30:00 nepomuze, kdyz vyleze z vody 1 minutu za prvnima.:((((
Re: Ani beh pod 30:00 nepomuze, kdyz vyleze z vody 1 minutu za prvnima.:((((, 5.02.2010 12:41, Reagovat
Dělá na tom ;)
a co koloAnonym1.02.2010 21:09, Reagovat
Mozna se budete divit ale premy, jsou dva problemy dostava se svou plaveckou vykonnosti mezi chlapy na uroven frintove mezi zenami tedy velka nejistota kdy to vyjde a kdy ne. Za druhe diskuse se otaci jen kolem behu, ale jeho nejvetsi problem bude na kole. Kde je trenezer nebo bezky ve vyctu jeho treninku a to jen ten obem co mu bude chybet. Ikdyby se potvrdili to co tady vidi ti nejvetsi optimiste a to je desitka pod 31. Ale s nedostatecnou cyklistickou vykonnosti to nikdy neproda protoze unava po cyklisticke casti mu to nikdy nedovoli. Klasickym prikladem byl danek, ktery unas behal o 3min rychleji nez ve svete. Proc? Protoze u nas se na kole neslape podlaha tak se da behat velmi blizko casu z hladke desitky, ale ve svete se jezdi hrana a pokud jsi jen trochu slabsi jdes odne pres ANP jdes do behu zakyseleny uz na startu a je to v pr....
9 hodiny a taková výkonost?, 2.02.2010 13:05, Reagovat
... to by se mi taky líbilo potrénovat 10 hodin týdne a taková výkonnost ... 60 km = 4 hodiny(běhá za 31 - 32 ne?), fajn :-)
... 25 km ve vodě = max 6 hodin
-------------------
jinak v budoucnu bude 18:30 na 1500 m 3 tí balík! ....... alou do práce :-)



Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.11.24Finále T-100 ovládli favorité Knibb a Van Riel
27.10.24Lange překvapivě opět vítězem havajského Ironmana
22.10.24Favorité mistrovství světa Ironman 2024
22.9.24Laura Philipp slaví titul mistryně světa v IRONMANu, české triatlonistky také zářily
22.8.24Oproti Paříži v Tokyu všechno klapalo, jak mělo, říká Petra Kuříková
18.8.24Blu je zpět a ve Frankfurtu pálil ostrými
10.8.24Vítěz IM TEXAS suspendován za doping!
15.7.24Ve Španělsku byla psána historie
7.7.24V Rothu padala světová maxima
17.6.24Generálku na MS v Nice ukořistila Charles, Besperát fantasticky druhá