Frintová vstala z mrtvých a tlačí se na olympiádu

San Diego, Praha/ Po necelých pěti dnech, které uplynuly od kolapsu dvacet metrů před cílem při závodě světového poháru v Mexiku, donutila neúprosná olympijská bodová matematika triatlonistku Vendulu Frintovou postavit se na start závodu světové série v americkém San Diegu.
 
Zpět
Zobrazit článek
GratulaceBobo, 12.05.2012 14:05, Reagovat
Velká gratulace Vendy. Máme z toho tady doma opravdu velkou radost.:-)
DotazBObo, 12.05.2012 14:12, Reagovat
je v pořádku, že ČTA vyjádřila poděkování závodníkovi Vargovi, který Vendy pomohl v Mexiku. Nevím teda proč nepomohli naši závodníci, kteří také byli v Mexiku, popř. trenér od Radúzy, pokud tam teda byl.
Re: Dotazje potřeba trochu zdramatizovat situaci, 12.05.2012 14:21, Reagovat
Tak se ho zeptejte. Obecně možná proto, že není potřeba, aby jela do nemocnice celá delegace i s velvyslancem. Pokud 5 dní po medii zmiňovaném, minimálně 4 dny stráveném pobytu v záhrobí, zajede téměř výsledek roku, tak to možná nebylo takové drama. Na Ironmanech, když je teplo, skončí na kapačkách každý 20 závodník, ale žádná hysterie se kolem toho nekoná.
Re: Re: DotazBobo, 12.05.2012 14:30, Reagovat
Nikkdo nic nedramatizuje, ale nemyslím si, že by Vendy schválně 20 metrů před cílem si prostě jen tak lehla a chtěla relaxovat.Je to nekamarádské a ne fér. Ale co je u nás fér, že v tomto státě je to přece zvykem.Takže nakonec z toho možná vyleze, že slovenský závodník chtěl jen Frintovou sbalit, ne?
Re: Re: Re: DotazAnonym12.05.2012 14:37, Reagovat
Pomohl ten co byl nejblíže třeba, není potřeba, aby pomáhal každý i když tipuji, preferujete celou delegaci. Není potřeba dělat hrdinu z toho kdo pomohl a pomlouvat ty co nepomáhali. Pět dní po incidentu závodila a navíc vyjela body, skvělé gratulace. Sorry nic vážného se nekonalo, senzace se nekoná, jak by někdo chtěl.
Re: Re: Re: Re: DotazAnonym12.05.2012 15:09, Reagovat
Samozrejme, ze se zadna senzace nekona. Vzdyt vsichni vi, ze Radka ruku Vendy nepoda. Nove jenom je, ze mezi to patri i ruka pomocna.

Navic Radka ani jeji trener tim zadny predpis neporusili. Nebylo jejich povinnosti projevit zajem, postarat se o veci, podat zpravu domu.

A vzdyt tu byl Varga, ktery se tomu mohl venovat, potom co si odjel svuj zavod.
Re: Dotaz, 22.05.2012 13:46, Reagovat
Az dnes jsem se dozvedela, jaka se vede diskuze ohledne zavodu v Huatulku. Precetla jsem si, co se rika a nerika... Jsem velmi zklamana z toho, co jsem se docetla. Proto bych se rada k teto situaci vyjadrila:
1.) v dobe, kdy Vendy lezela v medical tentu, jsem tam taky lezela ja. ja jsem lezela na druhem konci, oblozena ledovymi zabaly, jako asi vetsina startovniho pole..
2.) O tom, ze Vendy nedobehla a ze zkolabovala jsem se dozvedela az od polske zavodnice Marii Czesnik. Ta mi rekla, ze je na tom Vendy spatne a ze ten rev/brek, co slysim, pochazi od ni.
3.)Presto ze mi nebylo po takovem zavode zrovna nejlepe, zvedla jsem se z lehatka a sla za Vendy. Ptala jsem se ji, co potrebuje, at mi to rekne, ze to prelozim do spanelstiny ci anglictiny pro zachranare, kteri se jiz v tu dobu o ni starali. Rekla mi, ze potrebuje vodu na hlavu. To jsem zaridila. Pak mi dali jeji slunecni bryle a ksilt, abych se o ty veci postarala, ze si ji vezmou do nemocnice. Ptala jsem se, zda me potrebuji. Rekli ze ne, nebot jsem jim rekla, ze se anglicky domluvi (spanelsky taky, ale to mi v tu chvili nedoslo). Pak jsem jim jeste nahlasila jmeno jejiho trenera, aby ho mohli kontaktovat. Ze si najdou meila na nej a daji mu vedet. Nasla jsem Vendy veci v depu (mela tam jen rucnik a theraband. Do toho jsem zabalila bryle a ksilt a dala to poradateli. Ukazala jsem jim, kde ma Vendy kolo. Takze vse melo byt v pohode. Rekli, ze se o veci jiz postarajia kontaktuji trenera...Jeste se me ptali, zda to je v pohode, kdyby si ji v nemocnici nechali jeste dalsi den. Ja jsem jim rekla ze nevim, ze mozna jiz dalsi den leti do Ameriky. Tak at si to zjisteji...
Myslim, ze jsem v tu chvili udelala, co se delat ma, kdyz je nekomu spatne. presto ze se s Vendy nemusime, v teto situaci jsem na to nemyslela.
JEN ME TEDA DOST ZKLAMALO, ZE VE VSECH CLANCICH TO TED VYPADA, ZE JA JSEM SE NA NI UPLNE VYKASLALA.
PažitkaPažitka, 12.05.2012 14:53, Reagovat
Pak ovšem nechápu, proč ČTA chce dotyčného závodníka navrhnout na cenu Fair play, když vidím, že se v podstatě pomoci Frintové vůbec nemuselo. A delegaci fakt nepreferuji.Vidíme, že jeden slušný člověk stačil.A chci věřit, že opravdu česká "delegace" nepřihlížela. i když časově nám to nějak nevychází. Závodník mohl pomoci až po svém závodě. Takže skoro 3 hodiny patrně někdo přihlížel.
Dotazpepa, 12.05.2012 15:10, Reagovat
Na www.ihned"jsem se dočetl, že Radka taky bodovala. Je to tak? Já myslel, že body do 50-toho místa jsou jen u Grand finále. Jinak ve světové sérii jen do 40. A Radka byla až 49-tá, tak teď nevím.
Re: DotazAnonym12.05.2012 15:20, Reagovat
Je rozdil mezi bodovanim do Svetove serie a do OH zebricku, jak hloubkou tak body. Odlisnosti jsou i pro ITU body. U OH jsou do 50 mista ve vsech typech souteze.

Jeste poznamku k clanku. Prakticky ma Radka misto vyjete, i kdyz teoreticky by o nej prijit mohla. Ale sance je asi jako vyhrat prvni ve Sportce i s premii.
DivadloPeter, 12.05.2012 21:04, Reagovat
Čo som počul, tak je to len ďalšie Frintovej divadielko. Vraj bola už za chvíľu v poriadku a ráno po pretekoch ju videli na bežeckom tréningu. To nejako nezodpovedá tomu dramatickému popisu ako skoro umiera a ako jej to teraz už znovu išlo. Je vidieť, že o kapačky je záujem aj medzi profíkmi :)))
Re: DivadloAnonym13.05.2012 07:42, Reagovat
Ctěte aspoň známá fakta, tedy co psala ITU - Vendula běžela v první desítce, zkolabovala méně než 50 metrů před cílem , odnesli ji zdravotníci a odvezli do nemocnice. Po několika hodinách začala jevit známky zlepšení.
Re: Re: Divadlodelegace, 13.05.2012 08:42, Reagovat
po nekolika hodinach zacala jejvit znamky zivota. Povinost statni reprezentace ji rovnou ze smrtelne postele vyhnala na trenink aby neprisla o formu,
Re: DivadloRadek, 13.05.2012 15:06, Reagovat
A divadlo podle tebe je ze se kazdy zavodnik snazi druhy den ze sebe dostat laktat a pokud to telo dovoli jde se alespon lehce vyklusat. Zrejme i tak se snazila vendula aby se proste mohla za ctyri dny postavit znovu na start.nebo mas zarucene zpravy ze valila kilaky po 3min....to zarucene. Ubohost kritizovat nekoho kdo byl ve vaznem stavu a bezvedomi.
Re: Re: DivadloAnonym13.05.2012 17:05, Reagovat
Proboha, proč mu to žerete. Kdo byl v Huatulcu, aby ji mohl vidět?

Jen se snaží odvést pozornost od toho zásadního a neoddiskutovatelného. Vendy zkolabovala pár metrů před cílem, odvezli ji do nemocnice a Radka&spol neprojevili špetku zájmu nebo snahy pomoct.

Což bylo jejich svaté právo, jako je svaté právo každého, si o tom myslet, co chce. A jak na tom byla Vendy v pondělí nebo v pátek v tom nehraje žádnou roli.

běhZvědavej, 12.05.2012 21:40, Reagovat
Co se stalo, že má Radka tak pomalé běžecké časy? V Mexiku 42 minut, v San Diegu 39 minut.
Pak by mě ještě zajímalo, na kolikáté průběžné pozici v závodě byla Vendula, když minule zkolabovala.
Re: běhAnonym13.05.2012 08:01, Reagovat
Evidentně toho měla Radka v Mexiku taky plný kecky. Budiž to bráno jako případná omluva/vysvětlení následné netečnosti.
Ani plavání nic moc, v Mexiku dostala od Vendy přes půl minuty. V San Diégu plavaly nastejno.
Možná by stálo za to rozvířit tu předpekingskou kampaň proti nominaci "za zásluhy". Co říkáš, Harry? Just kidding.

Do čtvrtého kola vbíhala Vendy na devátém místě.
Re: Re: běhPetr, 13.05.2012 09:07, Reagovat
Ještě že od vás padlo to anglické sousloví. Jinak by vaše rozviřování debaty "za zásluhy" v dnešní situaci bylo jen trapnost. Nejde jen o to že se změnilo financování, ale hlavně - kdo s lepší výkonností by byl náhradou? :)))
Re: Re: Re: běhAnonym13.05.2012 12:58, Reagovat
To byl pokus o ironii. Trapnost to totiz byla uz pred temi ctyrmi lety.
Re: Re: Re: Re: běhAnonym13.05.2012 22:32, Reagovat
Trapnost je to až teď od vás. Naší čtyři nejlepší si to hradí s větší části z vlastních prostředků, představitelé ČTA jen žvaní, jak by bylo potřeba je podpořit a nic pro to nedělají... a navíc není nikdo s výkonností, aby ty čtyři mohl nahradit, teda dvě ženy určitě ne... Ono by to myslím nešlo předat ani teoreticky, nikdo jiný nemá ani body v žebříčcích...
Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym14.05.2012 18:47, Reagovat
Mohl byste mi prosím vysvětlit, proč to, co je trapné dnes, nebylo trapné před čtyřmi lety?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym16.05.2012 04:00, Reagovat
Před čtyřmi lety svaz platil kvalifikační závody, "dnes" si je hradili kvalifikovaní převážně sami.
Před čtyřmi lety jsme měli vyjetá 2 místa a k tomu 3 vyrovnané závodnice, "dnes" 2 vyjetá místa a kromě 2 závodnic nikoho dalšího, kdo by jim aspoň vzdáleně konkuroval (a navíc plnil kritéria IITU pro účast).
Nejsou-li rozdíly zřejmé, to nejde o trapnost, ale o mentální ochablost.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym16.05.2012 19:01, Reagovat
Muj ochably mozek v tom podstatny rozdil opravdu nevidi
Pred ctyrmi lety byly tri na dve mista. Letos dve na jedno (jiste).
O ano, penize. V tomhle cyklu ucast v kvalifikaci znamenala financni obet. Ale to bylo i pred tim. Kazdy se musel rozhodnout, zda bude vyjizdet body pro OH nebo penize na evropskych poharech.
Jediny skutecny rozdil je, ze si holky prohodily pozice.
Co je trapne ted bylo trapne i pred ctyrmi lety.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym17.05.2012 02:19, Reagovat
Aspon že si ochablost svého mozku uvědomujete. Potvrzuje ji i to, jaké věty vypouštíte do éteru, ač evidentně nemáte tušení o způsobu a velikosti rozdílu ve financování účasti na kvalifikačních závodech před 4 lety a nyní..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym17.05.2012 04:34, Reagovat
Kdežto vám vaše vlastní rigidita stále uniká. Neschopnost přehodnotit na základě nových zkušeností své mylné dřívější postoje vás vede k hledání argumentů, které jsou nejen nicotné ale přímo absurdní. Chcete snad říct, že nominace na OH by měla být podle toho, kdo do objíždění kvalifikačních závodů investoval víc peněz?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym18.05.2012 01:14, Reagovat
No, dokonale jste potvrdil, že vůbec nic netušíte o faktech, což vám nebrání vám to v tom, abyste se otíral o jiné... Ne rigidita, ale znalost faktů mi umožňuje napsat:
Ano, filozofie současné nominace na OH, kterou navrhovali samotní reprezentanti a jejich trenéři a se kterou se ztotožnili i představitelé ČTA vychází z faktu, že svaz nemá na to, aby hradil kvalifikační závody a nechává to z převážné míry na bedrech závodníků. Proto byl zvolen model "kdo vyjede body, ten pojede"... Až ČTA bude schopná kvalifikační závody hradit, nechť se to změní. Optimální je pak podle mne model (dle vyjetých míst) 1-2 nejvýše postavení jedou, 2.-3. vybírá asociace. Až tak rigidní jsem...
Zkuste si zjišťovat aspoň základní fakta.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym18.05.2012 05:01, Reagovat
To je pořád dokola. Já přece uznávám, že systém "kdo vyjede jede" je správný. Jen tvrdím, že v podmínkách ČR že byl správný vždy a že pokus nahradit ho čtyři měsíce před Pekingem systémem systémem "ne za zásluhy" byl nejen trapností ale přímo ubohost.
S následujícím snad musíte souhlasit i vy
1) kvalifikační systém by se neměl měnit během kvalifikačního období
2) počet závodníků schopných vyjet OH slot je v ČR velmi omezený
3) svaz/asociace je musí motivovat, aby podstoupili oběť kvalifikačního martyria

Rozdíl mezi námi je, že vy si myslíte, že bod 3 platí až teď, když musí závodníci přispívat. Ale kvalifikanti byli finančně biti už před tím. Bylo daleko výhodnější jezdit závody EP než WC.
Navíc nesmyslnost systému "ne za zásluhy" tj jednoho kvalifikačního závodu resp. podle aktuální formy se následně plně prokázala. Zapomíná se, že trable s únavovou zlomeninou závodnice ve středu aféry, byť se jim říkalo nakopnutý palec, začaly už v létě 2008 a pro OH byla nepoužitelná.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym18.05.2012 10:25, Reagovat
1) systém "kdo vyjede jede" automaticky správný není. Pokud svaz/asociace hradí závody má právo určovat kritéria a dělá to tak většina zemí. Vaše spekulace, že se i tehdy vyplatilo se kvalifikačních závodů neúčastnit je irelevantní. Proto bod 3 samozřejmě platí až teď, kdyz je financování převážně na bedrech závodníků.
2) o jakém pokusu měnit kritériaběhem kvalifikačního období mluvíte?
3) Dalším supernesmyslem je vaše "nesmyslnost systému "ne za zásluhy" tj jednoho kvalifikačního závodu resp. podle aktuální formy se následně plně prokázala" - když se před OH zraní závodník "jedoucí za zásluhy", tak to potvrzuje co? Nesmyslnost systému "za zásluhy"? :-)
A pokud mluvíte o ubohosti - superubohost je vaše domněnka nebo snaha rozšířit fámu o únavové zlomenině. Vy máte snad nějaké utajené informace? Pokud ne, tak proč lžete?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym18.05.2012 18:51, Reagovat
Tímto končím. To už je jen polemika mezi námi dvěma a my se vzájemně nepřesvědčíme.

ad 1) Systém "kdo vyjede, jede" je správný za podmínek daných ITU (vyjíždění slotů) a českého triatlonu (malý počet kvalitních závodníků). Žadná další podmínka není nutná. Pokud by totiž byla vybrána nominace na základě jednoho kvalifikačního závodu, nebylo by v daný den, o co jet.
cf http://www.etriatlon.cz/index.php?page=disc&disc=19582 příspěvek z 15:46.

ad 2) http://www.triatlet.cz/clanek-1891.html což se sice může brát jako pouhá kritika a odsouzení nominačního systému, ale autor pejorativního označení "za zásluhy" proti tímto vyvolané hysterické kampani nevystoupil

ad 3) Ukazuje to, že z formy v květnu lze ztěží usuzovat na formu v srpnu. A mám-li být konstruktivní, ve spojení s případem pekingské závodnice č. 2, že pokud je z čeho vybírat, měl by být systém "kdo vyjede, jede" spojen s kontrolou zdravotního stavu těsně před nominací.

Máte pravdu. Je to jen můj osobní názor, že problémy dotyčné závodnice v létě 2008
http://www.etriatlon.cz/rozhovory_profily/18796_neuveritelne_vodickova_zvladla_za_sezonu.html
indikovaly již únavovou zlomeninu, která ji postihla následující rok.
http://www.online.muni.cz/sport/1575-vodickova-uz-vim-ze-musim-vic-poslouchat-svoje-telo
Ona věta tedy měla správně znít. Zapomíná se na zdravotní problémy, které si závodnice ve středu aféry přivodila v létě 2008 a kterým se říkalo nakopnutý palec, a že díky nim se stala pro OH nepoužitelnou.

Přeji hezký den


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhAnonym20.05.2012 18:31, Reagovat
Vaše ad 1) je naprostý nesmysl. I u nás se pravidelně nacházejí 2-3 kvalitní závodníci u každého pohlaví, kteří se mohou kvalifikovat a v té chvíli je legitimní zvažovat (pokud svaz hradí kvalifikační závody) i jiné varianty než jen "kdo vyjede jede".
Vaše ad 2)... s chutí jsem si přečetl článek na který odkazujete a je neskutečné, že si dovolíte blábolit něco o ubohém pokusu systém "za zásluhy" NAHRADIT (???) čtyři měsíce před Pekingem systémem systémem "ne za zásluhy". Jde jen o to, jestli jde o již zmíněnou vaši mentální nedostatečnost nebo jen vědomou demagogickou prasárnou. To ať si každý posoudí:
DOTAZ Triatlet.cz: "Na OH může vyslat ČSTT jen závodníky, kteří jsou nejvýše v aktuálním žebříčku pro OH nebo místo nich někoho jiného, tj. závodníci vyjíždějí v kvalifikaci pro OH kvalifikační místo pro svaz nebo pro sebe? Jaká kritéria ITU musí splnit závodníci, které by svaz na OH chtěl eventuálně vyslat /kdyby se např někdo z nominovaných zranil nebo v průběhu sezony před OH byl totálně z formy/ ?."
ODPOVĚĎ: "Na rozdíl od mistrovství světa, na které se místa vyjíždějí “na jméno”, se OH místa vyjíždějí “na stát”. Jinými slovy, na OH může být jednotlivými zeměmi vyslán jiný závodník než ten, který místo vyjel umístěním v OH-Rankings po dvouletém kvalifikačním období. Podle toho, co mi dříve řekl předseda komise reprezentace (zřejmě o tom bylo rozhodnuto již dříve), ČSTT volí cestu účasti “za zásluhy”, tedy že pojede ten, kdo místo vyjel, bez ohledu na momentální výkonnost nebo na umístění v nějakých kvalifikačních závodech. Tuto cestu volí převážně slabší triatlonové země, kde není více závodníků srovnatelné vysoké úrovně. Triatlonové velmoci obvykle volí cestu národních kvalifikací anebo kvalifikací v rámci závodů SP či MS. Zmiňme třeba Australany, Novozélanďany nebo Němce a asi i další. Britové například k tomuto kroku přistoupili poté, co jim na OH v Aténách odjeli závodníci, kteří byli po zranění nebo z formy a vyhořeli. Jak by ČSTT řešil situaci, kdy by se například zranil někdo z již prakticky nepochybně kvalifikovaných (Ospalý, Frintová, Zemanová), to nevím. Odhaduji, že by byl nominován další v pořadí OH-Rankings. Ze strany ITU je jedinou podmínkou pozice do 125. místa OH-Rankings nebo ITU-points Rankings."

Osobně se nakonec přikláním k verzi demagogické prasárny. To jste potvrdil i tím, že i vaše opravená věta stále opakuje tvrzení "problémy ... kterým SE ŘÍKALO nakopnutý palec". Kdyby to náhodou ještě někdo četl, tak ať to opět může posoudit sám. Vodičková píše: "v Holtenu jsem při výběhu z vody nakopla stupínek, který byl skrytý pod vodou a tím jsem si vykloubila palec a natrhla si kloubní pouzdro". No, asi jste u toho byl, takže víte, že to tak nebylo, že? Nebo svým "problémy kterým se říkalo" chcete naznačit, že si to vymyslela, ne? Jak už jsem psal - superubohost...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: běhPetr V., 22.05.2012 13:20, Reagovat
Palec nahoru! :-)
Moc by mě zajímalo, jestli vůbec ví, jestli to bylo na stejný noze nebo šlo pokaždý o jinou :-)
Jó, v pomlouvání jsme mistři!
Vedndule to pomohloAnonym13.05.2012 07:08, Reagovat
Vendule pomohlo, že zkolabovala, protože nemohla trénovat a trenér ji nezadřel
BuĎme lidmisobotka, 13.05.2012 08:37, Reagovat
Lidi, buďme lidmi!!! Vždyť obě závodí jak nejlépe umí. Obě musí projít tvrdými kvalifikačními podmínkami, které nastavila ITU!!!
A obě jsou setsakramentsky dobré, i když každá jinak a každá má jiné priority. Pro Vendy jsou OH jasná priorita. A není potřeba odsuzovat Radku za to, že OH jak říká "nežere". Je to její názor, ale určitě když pojede, tak pojede jak nejlépe bude umět.
Jiná věc je, že údajně ČTA si vyhradila právo poslat i třeba jiného závodníka, hlavně když vyjede místo na OH. Myslím, že je to případ Martina Krňávka.Ten, kdyby vyjel další místo pro muže, tak by ČTA byla schopna tam klidně poslat Filipa (nic teda proti němu) a Martina hodit přes palubu. To ale není případ holek. Žádná jiná tam prostě nepojede. V ženách to nehrozí.
pratelske podekovani by bylo namisteh, 13.05.2012 09:29, Reagovat
tak to nechapete asi jako vice lidi. I zde plati bohuzel . Cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly. Na CTA by meli setrit tuzku a nechytat se vseho s takovou vervou. Ze zpravodajstvi delaji propagandu.
"reprezentační trenér " ??Anonym13.05.2012 22:27, Reagovat
gratulace, k nejlepšímu výsledku v MS series, ještě je potřeba zajet v Madridu, jelikož je na posledním postupovém místě viz http://www.triathlon.org/files/events/rankings/rankings-olympic-women-2012.pdf
jink , předpokladám, že trenér minimálne sledoval závod v huatulco live na triathlon.org, tak, by se všichni dozvěděli, že je ok necelou hodku po závodu,
Vendula Frintova (CZE) was running in the top ten but unfortunately succumbed to the soaring heat and difficult conditions as she collapsed less than 50 metres from the finish line and had to be carried away by medics. She was taken to hospital and the latest reports showed signs of improvement.
a nechápu, že "reprezentační trenér " neni v kontaktu, ze všemi svěřenci!!!!
Re: Anonym14.05.2012 19:19, Reagovat
Jak přeloženo výše
reports showed signs of improvement
neznamená je v pořádku, ale začíná jevit známky zlepšení. - tedy přeloženo do normalní řeči ještě neumřela
navíc se to objevilo až po pár hodinách
hodinu po závodě z ITU vylezlo
Just received word that Vendula Frintova is in the hospital after collapsing in the finish chute
ubohost, 13.05.2012 23:32, Reagovat
česká republika je národ plný závistivých dementů, kteří v životě nic nedokázali, huba je nebolí. svoje mindráky si vylévají tady na někom, kdo si to ani trochu nezaslouží. vy všichni výše podepsaní, stydtě se za to jaký jste hloupý tupci a táhnětě z tohohle sportu. triatlon je pro slušný lidi a ne pro vás!!! nikdo vás tu nechce.
Re: ubohostAnonym14.05.2012 06:43, Reagovat
a potom je take plny vycuranku, kteri jakoukoliv kritiku svedou na zavistivost celeho naroda.
Re: Re: ubohostv.d., 14.05.2012 14:09, Reagovat
a plný anonymu kteří se stydí za svoje slova že se ani nepdepíší
ubohost, 13.05.2012 23:33, Reagovat
až na pár vyjímek je tahle diskuze absolutně k vyprazdnění.
jak u blbýchjmaselnik, 14.05.2012 08:14, Reagovat
Vendula zkolabuje těsně před cílem na pozici, ze které by brala body a některými je to označováno za divadýlko. Dokáže se zvetit a týden na to závodí i boduje. Tady je přece na místě gratulace a obdiv za tah na olympiádu a ne řešit, kdo měl koho kam odvést. Ach jo.
Spatna prezentaceMakarov, 14.05.2012 08:19, Reagovat
Tahle diskuze kolem kolapsu Venduly Frintové je místy opravdu trošku tvrdší a možná i nemístná, ale přijde mi, že se za tím skrývá jeden hlavní problém, kterým je podle mého názoru absolutně špatné vystupování Venduly, z kterého pramení fakt, že si Vendula nedokáže získat triatlonovou komunitu na svoji stranu. Vsadím se, že kdyby se něco podobného stalo Filipovi Ospalému, tak tu každý napíše, že doufá, že bude brzy v pořádku a neřešil by se tu jiné věci. A tak to má být.
Jenomže je zde jeden diametrální rozdíl, a to ve vystupování. Filip je prostě pohodář, který, i když se samozřejmě pere s těžkostmi stejně jako ostatní, je prostě sdílný a v pohodě a když je s ním někde rozhovor, tak to není o tom, že celý svět je proti němu. Vždycky je z jeho rozhovorů patrné, že je to dřina, ale že on se s tím prostě pere (protože si to navíc sám vybral) a nehodlá s tím jen tak končit. A to je na rozhovorech s ním parádní.
Naproti tomu Vendula bohužel vystupuje tak, že je všechno na nic a ještě za to snad můžeme my všichni ostatní. Viz. například poslední hodnocení triatlonu jako celku v rádiu. Ona i její trenér by se měli zamyslet nad tím, že propagace je dnes základ všeho. Není dobré pomlouvat vlastní sport, když do něj chceme "přitáhnout" nové sponzory.
Z Venduly čiší jakési naštvání na celý svět, které je patrné z každého rozhovoru, z každé tiskové zprávy a proto, když se pak stane něco takového, jako je kolaps 30m před cílem (což je samozřejmě hrozné a doufám, že už je Vendula v pořádku, přeju jí to!), tak se objeví spekulace, jak to hrála, a že druhý den trénuje atd. Ostatní lidé z triatlonové komunity pochybují o všem, co se o Vendule napíše, právě proto, že tím, jak ona sama kolem sebe kolem sebe kope, všechno je k ničemu a celý svět je proti ní a lidi to časem přestane bavit.
Tenhle náš sport stojí hromadu peněz a času možná ještě víc a my všichni hobíci, co do toho musíme chodit ještě každý den 8,5 hod do práce chceme číst rozhovory, ve kterých je například cítit pozitivní filipův náhled na svět, abychom si mohli říct, že to má smysl a samotné nás to motivovalo. Číst o tom, jak je všechno v životě na nic, nepotřebujeme, to mnohdy víme sami a proto utíkáme k triatlonu, abychom se alespoň trošku odreagovali.
Re: Spatna prezentaceIvan, 14.05.2012 15:14, Reagovat
krásne a presné. možno má aj pravdu, ale všetko sa dá povedať viacerými spôsobmi. toto všetko by malo byť o športe a nie o tragédiách vesmírneho nekonečna
Frintová řekla pravdupepa, 14.05.2012 13:23, Reagovat
Frintová řekla pravdu, že na profíky si jen hrajeme. Vždyť to tak je. Copak někdy angličani nebo němci jeli na ST nebo serii MS bez servismenů atd.??? Měla k tomu dodat, že se nedá nic dělat, ale to víme, že stát je rozkraden. Nakonec i Filip Ospalý řekl, že doporučuje všem, aby se starali o sebe a od nikoho nic nečekali. Myslím, že oba měli na mysli naprosto stejnou věc.
Vendula není mediální hvězda, ale rozhodně nikde nebrečí. Její stránky jsou velmi hezké, má moc hezké reportáže, které si rád přečtu, protože se tam asi já fakt nikdy nepodíváma a vůbec mi nepřipadá, že by v nich kňourala atd.A nemyslím si, že by byla naštvaná na celý svět.Možná jen neměla letos moc důvodů k smíchu a k vystupování na veřejnosti zn. vše je O.K., mám se super.
Re: Frintová řekla pravduMakarov, 14.05.2012 15:13, Reagovat
A to je právě to o čem mluvím, podmínky takové možná jsou a je mi to líto, že se nemáme jako například v Německu, na druhou stranu tohle je pro mě přesně to "brečení" o kterém mluvím. Zkuste si doma 100x říct nahlas větu: "V českém triatlonu to stojí za hov.. a nejsou v něm peníze." A pak mi prosím napiště sem do diskuze, jestli se něco po vyřčení 100x této věty něco změni. Bohužel výsledek už znám teď, nezmění. Ale zkuste oslovit 100 firem, resp. subjektů, kteří by mohly přispět nějakou finanční částkou a myslím si, že budete mít rozhodně větší úspěch, než při opakování výše zmíněné věty. Opakováním faktu, který všichni známe se prostě nic nezmění, činy možná můžou něco změnit.
A přesně jak jste citoval Filipa, naprosto s ním souhlasím, ať se každý stará o sebe a to on přesně dělá, ale nikdy jsem nečetl rozhovor, že by si s něčím neporadil a místo toho si stěžoval.
A nezlobte se na mě, tohle se probíralo v jiném rozhovoru, takže je asi zbytečné se k tomu vracet, ale potom, co byla Vendula asi rok v Austrálii (tudíž předpokládám, že anglickým jazykem disponuje), bylo opravdu tak nereálné poprosit trenéra nějaké jiné reprezentace, nebo jakéhokoliv jiného pomocníka/člověka, co bych tam našel a požádat ho, aby jí natřel neoprén? Nezlobte se na mě, ale tohle my normální hobíci děláme dnes a denně. V triatlonu bohužel není tolik peněz, jako například ve fotbalu (i když bych si to moc přál, triatlon by si to zasloužil) a každý se s tím musí srovnat. Tohle ale Vendula ví už asi nějaký ten pátek, že peněz není nazbyt, nevím proč se najednou mluví o nějakém amatérismu, buď se pojďme snažit, aby bylo líp, ale jen kritizovat, to prostě neuznávám.
Re: Re: Frintová řekla pravduPepa, 14.05.2012 15:57, Reagovat
O.K. beru!
Re: Re: Frintová řekla pravduAnonym14.05.2012 19:03, Reagovat
Aha, co chcete říct je, že se Vendula se má smířit s tím, že v Česku nemůže být nic jiného než lepší hobík.

A především má být zticha, protože všichni pravdu známe a nepotřebujeme, aby nám ji někdo připomínal.

Jako třeba, že Filip nedokázal vyjet olympiádu, věděl, že to nedokáže a dělal z nás tak trochu voly.

Ale hlavně aby nám nikdo nenabourával náš svět thymolinových úsměvů organizovaný Mirky Dušíny.
Re: Re: Re: Frintová řekla pravduMakarov, 14.05.2012 21:00, Reagovat
Mrzí mě, že jste vůbec nepochopil to, co jsem napsal. Nikdy jsem neřekl, že se má někdo s někým smiřovat, to právě vůbec. A určitě nemusí být zticha, ať přijde s konkrétníma nápadama, jak sehnat do svazové pokladny peníze, podle mě by to všichni ocenili. Ale jen kritizovat svaz, jak dělá práci špatně, na to bych byl opatrnej. Teď se konečně po letech začalo na svazu dít, nevím, jestli špatným, nebo správným směrem, nicméně se někdo snaží.
Takže ať se Vendula realizuje, nemlčí a snaží se, ale kritikou něčeho se ještě nikdy nic nezměnilo a nezmění, to jsem chtěl říct.
Re: Re: Re: Frintová řekla pravdu?I?, 15.05.2012 10:19, Reagovat
Smířit se muže a nemusí to je její věc. Jde o to jak si pomůže, když bude nadávat ona nebo za ní budou nadávat její realizační teamy. Teda trenér. Pokud se neuživí jako triatlonistka, může zkusit třeba recepční v nějaké firmě.
Re: Re: Re: Re: Frintová řekla pravduMakarov, 15.05.2012 10:36, Reagovat
To je opravdu naše národní tradice řešit problémy "brbláním", nebo to je jen můj pocit? Pořád dokola uvádím, že řeším není si na situaci stěžovat, nemyslím si, že by se mělo něco vyřešit tím, že si bude stěžovat Vendula, její trenér, nebo třeba její přítel, to je úplně jedno. Vendula patří bezesporu mezi nejlepší triatlonistky ČR, její trenér je (pokud se nepletu) trenérem seniorské reprezentace, zrovna oni dva by neměli řešit situaci stěžováním si v médiích. Oni by měli být ti, kdo tvoří, resp. spolupracují s vedením svazu na směru, kterým se bude český triatlon vydávat.
Re: Re: Re: Re: Frintová řekla pravduRadek, 15.05.2012 13:21, Reagovat
Ona snad nekde nadavala? Kdyz uz jsme u toho, tak kdo si dlouhodobe vzdy stezoval byla Vodickova a Svarc. Mozna tim, ze maji olympiadu temer jistou a Vendula bohuzel zatim ne, jsou v soucasne dobe zticha a vse se opet obratilo proti Vendule. Kazdopadne Vodickova objizdenim lukrativnich zavodu v soucasne dobe doplatila velkym poklesem formy. Pokud vsak vsichni budou mlcet, budou podminky cim dal horsi, a nebude nici snaha s tim neco delat, nemyslite? a za ctyri roky v Riu tu vsichni budou plakat, jak je mozne, ze na startu neni zadny cesky zastupce...
těžko říctVašek, 14.05.2012 17:00, Reagovat
No, pohledem Vendy se to tak může jevit: dřete, dřete a dřete, snažíte se dostat na OH, někdy zajedete super výsledek, někdy máte defekt, pak zkolabujete. Myslím, že když k tomu přidáme nefunkčnost svazu - je to celkem nápor na psychiku a chápu, že si Vendy prostě zlost vylila. Myslím že Filip a Petr V. mají perfektně zmáknutý marketing a celkovou image - v tom obě naše dámy pokulhávají (ač výsledky mají). Každopádně všem držím pěsti, ať dotáhnou kvalifikaci do úspěšného konce (včetně Čeldy a Přemka).
Re: těžko říctMakarov, 14.05.2012 21:07, Reagovat
Naprostý souhlas s každým slovem z té druhé části a to jsem chtěl přesně říct, holky by se měly od chlapů učit přesně tomu marketingu a tomu vystupování, možná by to pomohlo. K tomu patří i to, že si nemůže Vendula jen tak vylívat zlost. Taky všem přeji, ať se jim zadaří!
Re: těžko říctjmaselnik, 15.05.2012 14:31, Reagovat
podle mne srovnáváte nesrovnatelné. Oba zmiňovaní borci rozjížděli kariéru v době, kdy peníze na reprezentaci byly zcela jinde než dnes (zdroj třeba zde: http://www.triatlet.cz/4624-to-co-tady-predvadime-je-cisty-amaterismus-tvrdi-ceska-reprezentantka-vendula-frintova.html), nemluvě tedy o tom, že Petr na rozdíl od Filipa, na státních či svazových penězích neparticipuje už pěkných pár let.
I Filip jasně ukázal, že prostě vydělávat peníze a kvalifikovat se na olympiádu nejde a upřímně řečeno jeho "hra o vítězství na ME a kvalifikaci na OH" mne zrovna nenadchla. Nemluvě o tom, že oba jsou to borci na prahu čtyřicítky, mají rozjetý svůj business i mimo závodění a prostě jsou jinde než mladé závodnice usilující o OH. Já její rozčarování chápu, když se člověk podívá, kolik bafuňářů může jezdit třeba se juniorskými repre fotbalistů na přáteláky, těžko se ubrání rozčarování při absenci jakékoli podpory v závodě SP. Držím palce na OH, moc bych jí přál kvalifikaci i slušný výsledek!
já takyPetr, 15.05.2012 15:16, Reagovat
Já taky přeji Venduli ať se jí co nejvíce zadaří. Ale myslím si, že už ten pocit stát na OH je skvělý. Prostě patřit k těm, co si účast vydobyli. Mslím, že ten pocit by chtěl každý sportovec zažít. A ten co tvrdí, že je Olympiáda jen cirkus, nemá pravdu. Je to tak nastaveno už ze starověké Olympie, tak to bylo , tak to vždy bude. To, že z toho firmy nadělají cirkus, to je jiná věc, ale pro sportovce účast na OH, je to opravdu nejvíc, čeho může dosáhnout. Je to završení určitého snažení.
Tím nechci říci, že si nevážím jiných snažení, např. Tomáš Slavata, jeho pomoc dětským domovům atd.Ten asi udělal v triatlonu ze všech nejvíc.
Dopis drahému pomýlenému ...kolobka, 15.05.2012 21:28, Reagovat
...1. věta: ano, něco někomu přát, berme jako projev dobré vůle. :-)
2.,3,4 věta: pocit (tělesný) to je jistě náramný.
5, 6 tá Lež jako věž až samotnému Diovi (není to žádný takzvaný bůžek pohanských kultů) na hoře Olymp, který není nejvyšším místech ve všehomíru.. Ten totiž vůbec neshlíží s libým zájmem na dnešní marné hemžení lidí, jeho zajímá "správná výstavba" - užitečné tvoření lidí a vida: starověká myšlenka doba bez válek a násilí v době konání těchto her, je odlesk toho, co se z Olympu po lidech požaduje. My rozumovější lidé nejsme už dnes tuto myšlenku ani náhodou skoro vůbec podržet natož realizovat - bojujeme takzvaně mezi sebou na život a na smrt.
Navíc tehdy NESMĚLY ŽENY na tyto hry a to, že dnes mohou je důkaz naprosté dekadence a sestup níže než jsme byli tehdy. Rozvoj vědy a techniky, jakožto měřítko pokroku lidstva s tím nemá co dělat.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Olympijsk%C3%A9_hry

7. souhlas: pro vrcholového sportovce toto je meta jeho ještě x krát méně významného snažení než je cirkusák-bavič lidí!
8. Tomáš Slavata? sice neznám, ale na onom světě právě ta jeho činnost kolem těch dětských domovů, jak píšete bude zřejmě "vyplacena, vyvážena dukáty" jako plusy, a triatlon, no slušný člověk se umí stydět :-)


Re: Dopis drahému pomýlenému ...Pepa, 16.05.2012 09:59, Reagovat
pokud neznáte jméno Tomáše Slavaty, tak je to fakt škoda. Ale to jen potvrzuje , že znáte jen ty "velikány" a přitom netušíte, že někdo, kdo vůbec neusiluje o OH a jde mu o podstatnější věc, tady existuje. Takže OH fakt nezatracujte. Sám vidíte , že i Vy sledujete jen dění okolo kvalifikace a takto důležitý článek si vůbec nepřečtete. http://triatlon.cz/index.php?page=clanek&Id=2110&g=akt
Re: Re: Dopis drahému pomýlenému ...Anonym16.05.2012 19:39, Reagovat
Snad mu ta dobrá myšlenka vydrží, podívejte jak dopadly OH.
Re: Dopis drahému pomýlenému ...jeden z davu, 17.05.2012 07:57, Reagovat
No tak hlavně, že se alespoň zlepšuje péče v ústavech pro duševně choré...dřív si mohli chovanci o přístupu na internet jen zdát!
Vodickova, 22.05.2012 13:37, Reagovat
Az dnes jsem se dozvedela, jaka se vede diskuze ohledne zavodu v Huatulku. Precetla jsem si, co se rika a nerika... Jsem velmi zklamana z toho, co jsem se docetla. Proto bych se rada k teto situaci vyjadrila:
1.) v dobe, kdy Vendy lezela v medical tentu, jsem tam taky lezela ja. ja jsem lezela na druhem konci, oblozena ledovymi zabaly, jako asi vetsina startovniho pole..
2.) O tom, ze Vendy nedobehla a ze zkolabovala jsem se dozvedela az od polske zavodnice Marii Czesnik. Ta mi rekla, ze je na tom Vendy spatne a ze ten rev/brek, co slysim, pochazi od ni.
3.)Presto ze mi nebylo po takovem zavode zrovna nejlepe, zvedla jsem se z lehatka a sla za Vendy. Ptala jsem se ji, co potrebuje, at mi to rekne, ze to prelozim do spanelstiny ci anglictiny pro zachranare, kteri se jiz v tu dobu o ni starali. Rekla mi, ze potrebuje vodu na hlavu. To jsem zaridila. Pak mi dali jeji slunecni bryle a ksilt, abych se o ty veci postarala, ze si ji vezmou do nemocnice. Ptala jsem se, zda me potrebuji. Rekli ze ne, nebot jsem jim rekla, ze se anglicky domluvi (spanelsky taky, ale to mi v tu chvili nedoslo). Pak jsem jim jeste nahlasila jmeno jejiho trenera, aby ho mohli kontaktovat. Ze si najdou meila na nej a daji mu vedet. Nasla jsem Vendy veci v depu (mela tam jen rucnik a theraband. Do toho jsem zabalila bryle a ksilt a dala to poradateli. Ukazala jsem jim, kde ma Vendy kolo. Takze vse melo byt v pohode. Rekli, ze se o veci jiz postarajia kontaktuji trenera...Jeste se me ptali, zda to je v pohode, kdyby si ji v nemocnici nechali jeste dalsi den. Ja jsem jim rekla ze nevim, ze mozna jiz dalsi den leti do Ameriky. Tak at si to zjisteji...
Myslim, ze jsem v tu chvili udelala, co se delat ma, kdyz je nekomu spatne. presto ze se s Vendy nemusime, v teto situaci jsem na to nemyslela.
JEN ME TEDA DOST ZKLAMALO, ZE VE VSECH CLANCICH TO TED VYPADA, ZE JA JSEM SE NA NI UPLNE VYKASLALA.

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka