| | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časovkářské vybavení | Martin, 15.03.2012 14:40, Reagovat | Většina PRO TOUR teamů přestává využívat tunel pro svou pozici. Testuje se zde většinou jen materiál, kdy ho v uchycení otáčí a simulují podmínky, které jsou možné v závodech. Jelikož jsem měl možnost být u toho, jak testuje GARMIN, tak vím tyto informace. Hlavně jejich velkou zbraní jsou nová kola CC80 podle kterých jde o to,aby navazoval plášť, galuska rovnou na ráfek a jak je vidět u konkurence, tak je to cesta správná, jelikož ZIPP u nových kol začíná zeštíhlovat. Toto ovšem řeší PRO TOUR teamy, které jedou na vteřiny. Zda je to podstatné pro hobíky, výkonnostní jezdce nemůžu posoudit. Každopádně souhlasím s panem Bílkem, že pláště jsou již dnes na podobné v kopcích pak vyšší úrovni. Jediná firma vyrábí pláště i galusky 320 TPI a i u nih si nechává MAVIC vyrábět obutí pro sebe. O tlaku v galuskách MAX tlaky se používají jen na dráze, kde se ovšem jede na tisíciny a jde o absolutní hladkost povrchu. Možná by se hodně lidí divilo, na jaké tlaky foukají profi týmy kola. Ono totiž nejde o MAX tlak, ale o to, kdy nejlpe plášť , galuska jede, jak se chová. Jde o maximální vytěžení z dané konstrukce. Ostatně u cyklokrosu, MTB, i v F1 jde o to samé. | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
| |