| | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časovkářské vybavení | , 14.03.2012 15:49, Reagovat | Plášť zaostával s valivým odporem především proto, že se nedal natlakovat tak jako galuska. To je stará známá věc. Změnit velikost valivého odporu jde pouze obyčejnou změnou tvrdosti směsi pláště nebo galusky, nicméně za výrazného zhoršení přilnavosti a to zejména za mokra. Vždy jde o určitý kompromis. Roli ale hraje i průměr pláště nebo galusky a jejich hmotnost. Plášť continental, o kterém se tady mluví, je bezesporu špičkový, nicméně nemyslím si, že pro potřeby časovky a Ironmanu předčí kvalitní galusky. Všem je ale asi jasné, že na kvalitě obutí také záleží. Na zimních pneumatikách u auta také nedosáhnete takové spotřeby jako na letních, ale za snížené adheze vám mohou zkrátit brzdnou dráhu nebo udržet na silnici. Stojím si prostě za tvrzením, že jak pláště, tak galusky mají své výhody i nevýhody a pro potřeby časovky a IM bych v současné době stále ještě upřednostnil galuskovou variantu a většina profíků tak i činí. Neberu vám ovšem váš opačný názor, je to každého věc, stejně jako věrohodnost mnohých testů, byť i renomovaných značek. | |
|
|
| |
|
| |
|
| |