Jak je hodnocen výkon Lance Armstronga?

Jak hodnotí závodnici a osobnosti výkon Lance Armstronga v závodě série IM 70.3, kdy se blýskl až "podezřelým" druhým místem a zanechal za sebou borce typu Henninga a další. Trať zvládl časem 3:50:55 (19:22 - 02:10:18 - 01:17:01)
 
Zpět
Zobrazit článek
SouhlasJiri, 13.02.2012 13:33, Reagovat
Idealni kombinace....neskutecny talent, neskutecny dric a nad to vse mimoradne nadstandardni tymove zazemi (prakticky na vse ma k dispozici "non-stop" specialisty trenery/doktory atd.)

Jeden velky obdiv...clovek se az divi, co je mozne ve 40 letech. Klobouk dolu!!!
LanceOndřej, 13.02.2012 14:38, Reagovat
Jak se může spojit s Lietem? Nejezdí se náhodou bezhákově? (omlouvám se za možná blbý dotaz, ale triatlon nesleduju až tak úplně podrobně)
K té čistotě, on měl Lance údajně pozitivní dopingový nález (už neví na co), po prologu TdF 1999, ale bylo to zameteno pod koberec, svedli to na nějaký krém nebo co a UCI s tím nešla ven. Údajně.
Re: LanceLindaK, 13.02.2012 15:52, Reagovat
Žiadne údajne. Pred TdF 1999 bol LA testovaný a jeho test bol pozitívny, t.j. vzorka A a aj vzorka B vykázali zvýšenú hladinu KORTIKOIDOV. Po ohlásení výsledku testu - TdF už bola v plnom prúde - prišlo vysvelenie zo strany LA a jeho teamu - na lekársky predpis používal krém (na zadnú časť tela), ktorý obsahoval aj kortikoidy. Toto odôvodnenie v tej dobe stačilo na neuloženie trestu - mimochod dnes presne takáto "výhovorka" stačí aj futbalistom či hokejistom, v cyklistike a zrejme aj v triatlone s ňou už neprejde nikto - podľa pravidiel WADA športovec zodpovedá za každú látku, ktorá sa do jeho tela dostane...
Re: Re: LanceOndřej, 13.02.2012 16:14, Reagovat
Jo. Tak nějak to bylo. Jenže ten krém, na který to svedli, neměli zapsaný na seznamu užívaných medikamentů, který každý tým musel odevzdat před začátkem TdF (vy to určitě budete vědět přesněji, jak to je), součástí zametání pod koberec pak bylo to, že je to nechali jakože dopsat dodatečně.
Re: Re: Lance, 13.02.2012 18:07, Reagovat
velmi pochybujem,ze by si svojvolne a umyselne aplikoval kortikoidy po liecenej rakovine!!!
Re: Re: Re: Lance, 13.02.2012 20:17, Reagovat
Tyhle informace typu "Jedna paní povídala......" opravdu miluju. A rozebírání celkem složité problematiky dopingu lidmi, kteří absolutně nevědí o čem mluví, ještě více. Kortikoidní masti pro lokální použití je samozřejmě možné používat běžně a i lokální injekční aplikace kortikoidů v odůvodněných případech je možná, s tím rozdílem, že se musí nahlásit a uvédst v dopingovém protokolu. V mnoha případech se totiž nesleduje jen druh látky, ale také její množství, nebo poměr k látce jiné. Nechápu diskutéry, proč namísto obdivu a uznání, hledají důvod Armstronga za každou cenu očernit. A mezi námi, i kdyby použil všechny podpůrné látky které v současné době existují, i tak by byl výkon který předvedl naprosto fantastický. Mimochodem, se znalostmi, které většina z vás kritizujících o dopingu má, ani netušíte, že možná také dopujete. Ona totiž polovina léků, které máte doma v lékárničce a běžně je užíváte, obsahuje některou z látek, která je na dopingovém seznamu.
Re: Re: Re: Re: LanceOndřej, 13.02.2012 20:33, Reagovat
Co furt všichni máte? Já bych se o dopingu nezmiňoval, kdyby to trochu nenakousl jeden z respondentů v článku.
A to, že Armstrong ÚDAJNĚ (znovu zdůrazňuji) měl pozitivní test ještě neznamená, že jej neuznávám. Prostě jsem o tom četl v jedné knize a vzpomenul jsem si na to.
To mám do diskuse jen dokola opakovat větu: "Je to borec"? Nechápu, co je špatného na tom, co jsem napsal.
A je dost možné, že taky dopuju, léky sice užívám opravdu minimálně, ale co obsahují netuším.
Re: Re: Re: Re: LanceLindaK, 14.02.2012 10:52, Reagovat
Martin, pôvodne som sa už do tejto diskusie zapojiť nechcela. Ale keďže vraj "jedna pani povídala"...Pozitívny test LA na kortikoidy je vedený v archíve UCI - môžete si ho vyžiadať. Je tam uvedený aj dôvod, prečo nedostal trest.
A, áno, LA patrí v športe medzi ľudí, ktorí sú perfekcionisti a keď sa postavia na štart, tak ich uspokojí jedine víťazstvo. To však neznamená, že ich budeme stavať na piedestál a robiť z nich bohov. Toto však platí aj o ostatných pro-športovcoch. Sú platený za výkon (prácu), ktorú odvedú, presne tak isto ako je za výkon (prácu) zaplatený murár, tesár či lekár. Nič viac, nič menej.

A čo sa týka dopingu - už pár krát som uviedla, že treba testovať aj hobýkov - bohužial aj organizátori, ktorí takéto testy zaviedli, ich začínajú rušiť. Nadopovaný pro-športovec mi je úplne ukradnutý, presne tak ako nadopovaná a nadrogovaná filmová hviezda či vrcholový manažér, ktorému sneží z nosa. Hobýk, ktorý si pred tréningom alebo závodom šupne lieky proti bolesti či dokonca efedrín proti únave je však chodiacou bombou. Ale samozrejme, to sa netýka hobýkov v SR a ČR (vlastne, nikde na svete), pretože dopujú iba pro-športovci. "A už vôbec neni pravda, že hobýk, ktorý má licenciu, resp. na závode ktorý je na termínovke národného zväzu, ETU, ITU, WTC adť. sa musí riadiť aj antidopingovými pravidlami - veď neni pro-športovcom" - takéto nejaké bude vysvetlenie od väčšiny hoby-športovcov...

LA podal skvelý výkon, ale ľudia majú právo klásť otázky. A jednu položil aj:
@rasmushenning
I thought it was common practice to drug test Top3 and not just random from 4th and down? That was not the case at 70.3 Panama.
Re: Re: Re: Re: Re: Lance, 14.02.2012 11:48, Reagovat
este raz sa opytam,aky zmysel by malo pre LA svojvolne uzivat kortikoidy celkovo,ak prekonal karcinom s pocetnymi metastazami.Absolutny nezmysle,isiel by sam proti sebe!ak sa naslo stopove mnozstvo,tak jedine z lokalnej terapie,t.j.z gelu,masti.On by nemohol uzivat ani somatotropny hormon,lebo tiez podporuje rast karcinomovych buniek,takze sa na to skuste pozriet aj z ineho pohladu.Nehladajme za kazdym spickovym vykonom len nedovolene prostriedky!A pokial som dobre informovany,tak ziaden iny pozit.test nikdy nemal!
Re: Re: Re: Re: Re: Lance, 14.02.2012 18:18, Reagovat
Ahoj Lindo. Pro mně osobně je Henningova otázka pouhou spekulací. Zažil jsem závody, kde šli na dopingovku automaticky první 3, jinde vítěz a třeba čtvrtý a sedmý, ale i pouze konkrétně vytypovaní závodníci mimo jakékoliv pořadí. Jen u nás je zvykem, že chodí první 3 v pořadí, nebo jen vítěz(většinou MČR), protože nejsou peníze. To je asi i důvod testování hobby závodníků, od kterého se ustupuje, nehledě k tomu, že závodníci bez licence jsou stejně nepostižitelní a organizátor jim může maximálně zakázat start na jeho závodě v dalším roce. Jen pro zajímavost-řada testů hobby závodníků vyšla skutečně pozitivně, samozřejmě v převážné většině asi z nevědomosti, než snaze vylepšit si výkon. Zavédst rozsáhlejší dopingové testy ve sportech jako je fotbal(ještě lépe druhá liga), neměl by za chvíli po hřištích kdo běhat. Jediným sportem, kde vidím skutečnou zdravotní hrozbu v masovém měřítku, tady konkrétně anabolik, je kulturistika a silové sporty. Ne u profíků, kteří vědí jak na to a berou řadu "ochranných" látek aby eliminovali vedlejší účinky, ale u obyčejných kluků z posiloven, kteří se je snaží napodobovat. Navíc to, co seženou na černém trhu, je skutečnou cestou do špitálu. Ale to jsem se dostal někam úplně jinam.
Mně vadí něco úplně jiného a to byl důvod, proč jsem na komentáře reagoval. Někdo podá špičkový výkon hodný obdivu a první reakcí je, že musel dopovat, jinak to přeci není možné. Vůbec nikoho nezajímá, co asi musel podstoupit v přípravě-tréninku, životosprávě, regeneraci apod, všechny hned napadne používání něčeho zakázaného. V případě Armstronga a jeho dávného pozitivního testu na kortikoidy oba víme, že šlo o stopové množství, které nejenže nijak neovlivní sportovní výkon, ale také se do jeho těla dostalo s největší pravděpodobností při lokálním použití nějakého kortikoidního přípravku. Sám kortikoidní masti na alergickou vyrážku používám a nedělá to ze mně dopujícího sportovce. Jsem pro to, aby se testovalo i postihovalo stejným metrem. Armstrong je v tomhle ohledu ale spíše štvaná zvěř v porovnámí se stejně, nebo více vydělávajícími sportovci jiných sportů. U mně osobně má respekt a obdiv.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: LanceOndřej, 14.02.2012 18:45, Reagovat
Já tady nevidím příspěvek, který by tvrdil, že musí dopovat.
Jestli tím skutečně narážíte na mě, tak nepřekrucujte to, co jsem napsal. Ten pozitivní nález je fakt. Ale to neznamená, že jej neobdivuju. A ikdyž jsem absolutní amatér, tak jsem ten úplně poslední, kdo by za špičkovým výkonem hned viděl doping.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lance, 14.02.2012 19:28, Reagovat
Onro, není to nic konkrétního proti vám. Je to moje reakce na názory mnoha lidí, zdaleka ne jen v této diskusi, na posuzování Armstrongova obdivuhodného výkonu v Panamě. Stejně tak jako si v poslední době většina lidí dává do souvislostí bohatý=zloděj(nedělám si iluze, že to tak ve spoustě případů není), komentuje spousta sportovců špičkové výkony jiných, pro ně nikdy nedosažitelných, s dovětkem použití dopingu. A protože se převážná část veřejnosti v problematice neorientuje, a to včetně sportovních komentátorů televizních zpráv, staví se na stejnou úroveň cílené použití anabolik nebo krevního dopingu u vytrvalců s nálezem stopového množství pseudoefedtinu nebo nenahlášených antiastmatik. A největší problém je v tom, že i jednotlivé sportovní federace mají svoje pravidla a tak zatímco fotbalista, který si s nedostatečným odstupem od zápasu zakouří trochu trávy,nebo šňupne lajničku, dostane napomenutí, cyklista skončí s daleko tvrdším postihem. Ale o tom by se dalo diskutovat do nekonečna.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LanceOndřej, 14.02.2012 19:53, Reagovat
Ano, ten nerovný přístup k dopingu mě hrozně štve. Pak je cyklistika neprávem vnímána jako sport prolezlý dopingem, a to jen proto, že se s tím skutečně snaží něco udělat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LanceMakarov, 15.02.2012 10:46, Reagovat
Přesně! Martin to vystihl perfektně. Taky nesnáším tohle tvrzení, že kdokoliv něčeho dokáže, musel k tomu použít nějakou pomocnou "berličku". A v triatlonu tohle neplatí už vůbec. Schválně si na Youtube najděte, jak vypadá tréninkový den Craiga Alexandera, je to jedna velká dřina! Armstrong je na tohle téma podle mě hodně alergický, jestli někdo četl jeho knížku tak ví, že jej během let, co jezdil na Tour testovali snad milionkrát. Otravovali jej během přípravy, hrabali se mu v popelnicích před domem a nikdy nic nenašli. Armstrong je pro mě symbolem dříče, který má samozřejmě k ruce ty největší odborníky, nejlepší mžnou formu regenerace atd. ale v mezích pravidel, nehledejme v tom nic jiného!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LanceMakarov, 15.02.2012 10:49, Reagovat
Ještě mě tak napadlo jedna poznámka k tomu, jak v tom hned každý vidí doping. Myslíte si, že Armstrong sedí doma na sedačce se salámem a Coca colou a pak si dva dny předtím něco "šlehne" a dokončí za 3:50 hod? Nepleťme si doping s kouzelnou hůlkou, takovou moc fakt nemá.
Re: Re: Re: Re: Re: Lancekolobka, 14.02.2012 21:15, Reagovat
... nejsou placení, ale přeplácení, Vrcholový sportovec má být správně na okraji společnosti jako anomálie sotva přežívající a taktak uživisevší :-) a ne přeplácený lenoch neschopný obecně užitečně práce, a zde skutečné práce a ne práce jako fyzikálním měřítkem.
I když v systému "chléb a hry" a "rozděl a panuj" to tak asi musí být.
... Je zase fakt, že mnohý doktor chemizující své bližní :-), či chytrý úžerník, tak to taky nebude kdovíjak užitečné.

hobíci, hobýci :-)))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: LanceMakarov, 15.02.2012 10:52, Reagovat
Nezlobte se na mě, ale co je smyslem Vašeho příspěvku??? Vašim příspěvkům dlouhodobě nerozumím, ale tohle je zase jeden z těch vydařenějších žvástů! Když už máte potřebu hodnotit kdo by měl být na okraji společnosti, tak to zkuste aspoň napsat češtinářsky správně a je jak tatar, díky moc.
P.S. Hulení asi opravdu zabíjí mozkové buňky . . . ale že až tak moc, to jsem netušil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LanceAnonym15.02.2012 14:26, Reagovat

Proč bych se měl zlobit? Váš příspěvek je podle mě docela slušný, protože máte svůj okruh vnímání, a věci za tou hranicí již mohou být mimo oblast současného chápání.
Jsem velký nepřítel hulení marihuany i cigaret.
Netestovalo se vůbecAnonym13.02.2012 17:06, Reagovat
V tyto roky Ironmany ještě ani nikdo netestoval. S tím se začalo až hluboko v 21 století.
to jsou věcimaty, 13.02.2012 18:01, Reagovat
to jsou zase rozumy! Lance jel skvěle.Hlavně na rozdíl od chytrých hlav trenuje a to moc lidí neumí.Neznám lepší příklad pro mládež.
Re: to jsou věciOndřej, 13.02.2012 18:15, Reagovat
Jestli to je narážka na mě, tak já jsem zdůraznil slovo "údajně" a Lance samozřejmě uznávám a ctím presumci neviny.
VěkOndřej, 13.02.2012 18:23, Reagovat
Každopádně ve 40-ti letech, již s nápadně prošedivělou hlavou, ....., klobouk dolů. :-))
skvělý comebackMíra, 13.02.2012 20:10, Reagovat
Dosud jsem si myslel, že se Lance k triatlonu vrátil jen pro to, že ho baví. Jeho skvělý výkon
v Panamě mi už říká, že má v hlavě ne start, ale možná i vítězství na Havaji.
Re: skvělý comebackMakarov, 14.02.2012 04:44, Reagovat
Zajimalo by me, jaky je nazor Martina Matuly na pripadnou strategii na Hawaii. Je realne, ze by se mohl Armstrong spojit s Lietem behem cyklisticke casti (v ramci pravidel) a ujet zbytku startovniho pole? Asi je slozity takhle od stolu spekulovat o tom, jaky naskok by si musel Armstrong dovest, aby ho Alexandr a ostatni nesebehli, ze? A o kolik si myslite, ze se clovek muze zlepsit behem jednoho roku v behu?
Diky moc za odpoved.
Re: Re: skvělý comeback, 14.02.2012 09:11, Reagovat
Reálné to je a dokonce dost pravděpodobné, ale soupeři to vědí a nebudou to mít snadné. Kdyby se jim to podařilo, mohl by vyhrát už se současnou úrovní běhu, bez nějakého dalšího výrazného zlepšení. Zásadní otázkou bude, kolik ho takový atak na kole bude stát sil a v jakém stadiu únavy po kole bude. A s tím související otázka-zda bude ochoten se Lieto obětovat a diktovat na kole tempo. Nicméně Ironman není půlka a Havaj je nevyzpytatelná, takže může být nakonec všechno jinak:-)
LANCE, what´s a LIVING LEGEND !, 14.02.2012 20:06, Reagovat
Ivan Lendl, Dominik Hašek, Jiří Dopita a Lance Armstrong jsou pro mě největší sportovní osobnosti, které sleduji a respektuji po celou jejich kariéru (zákonitě jsou i hojně kritizováni, protože hodně lidem i ve světě vadí, když je někdo tělem i duší PROFI).
Konkrétně Lance Armstronga vnímám pozorně již od MS v Oslo v 93, kdy to v mokru z kopce napálil a ve 22 letech všem vypálil rybník, Migovi i Olafovi.
V případě, že se Filip nedostane na OH do Londýna, i přestože by byl v ČR v nejlepší momentánní formě, velkou náplastí by pro mne bylo možnost vidět bratra na startu po boku legendy. Třeba se již tento rok na 70.3. ?:)
Dalo co to kecas :)Radek Parnica, 14.02.2012 21:06, Reagovat
Dalo, co to povidas, Armstrong na Filipa nema :) Uz trenujes?
Dalo co to kecas :)Radek Parnica, 14.02.2012 21:06, Reagovat
Dalo, co to povidas, Armstrong na Filipa nema :) Uz trenujes?
Re: Dalo co to kecas :), 14.02.2012 22:31, Reagovat
Ahoj Radku:)
Jak je v Orlandu ? Taky minus 20 ?
Na trenink mam jeste cas, mistrovstvi sveta v 70.3. vypisuji prece i v kategorii 70let a starsi, nebo to zase zmenili ?
Zatim se zdokonaluji hlavne po teoreticke strance sledovanim triatlonovych serveru. Timto bych reagoval i na tvuj aktualni prispevek na triatletovi.cz:
"Kdyby mel Filip zaklady nordickeho lyzovani, tak by mohl prohanet Nortuga and Co. na OH v Soči :)))
Be fine and kindly regards to your Tracy ! Daala
Lance že dopujeOndra, 15.02.2012 13:41, Reagovat
Opravdu si někdo myslí, že když se někdo vyléčí z rakoviny, když mu doktoři dávají méně jak 10% šanci na přežití, že si bude svévolně do těla cpát nějaký chemikálie a dopingové látky. To si může myslet jenom idiot, feťák a nebo ten kdo zobe pilulky na zvýšení výkonnosti.
Re: Lance že dopujeV, 15.02.2012 15:56, Reagovat
Myslet znamená houby vědět, ani není tak důležité co je pravda, ale čemu věří vetší skupina.
Re: Re: Lance že dopujeČáp, 15.02.2012 17:30, Reagovat
Co to je za kravinu, že myslet znamená houby vědět? Doporučuju zjistit si, co je podstatou myšlení.
Re: Lance že dopujeAnonym15.02.2012 19:28, Reagovat
a co takhle zapremyslet nad tim ze prave diky lecbe a nutnosti nahrady vlastni tvorby testosteronu, se mohl zacit pohybovat na horni hranici povolenych davek tim padem mnohonasobne vyse nez ostatni vytvralostni sportovci kteri maji tvrobu testosteronu snizenou, navic davkovani ve zvolenem pro regeneraci idealnim case, zatim co u tvrde trenujicich vytvrvalistnich sportovcu se testosteron dostava na predtreninkovou hladinu az po nekolika hodinach. Toto lence posunulo do uplne jinych moznosti regenerace nez normalni lidi. Pak je moznost trenovat vice a tvrdeji co je pak rozdilem mezi prumernosti a vyjimecnosti. Ja ho za dopujiciho nepovazuji, beru tuto moznost za vyhodu kterou ziskal porazenim zakerne nemoci, diky cemuz se stal vzorem pro mnohe lidi. Nic mene stejne podminky jako ostatni .
Re: Re: Lance že dopuje, 15.02.2012 22:11, Reagovat
Tohle také není tak úplně jednoznačné. Testosteron je látka tělu vlastní a teoreticky si ji může dávkovat do maximální povolené hranice i zdravý jedinec(pokud ovšem zároveň nepřekročí dovolený poměr k epitestosteronu, což je údaj důležitější, než samotné množství testosteronu).Načasování vyplavování testosteronu, nebo jeho umělého příjmu ve správnou dobu samozřejmě z hlediska regenerace výhodou je, ale i toho se dá dosáhnout povolenou suplementací(samozřejmě ne tak dokonale). Vy byste se nechal jako vrcholový sportovec dobrovolně sterilizovat, aby jste mohl přijímat umělý testosteron? Já tedy ne. Ono to tožiž má i svá negativa, o kterých už se přirozeně tolik nemluví, a to teď nemluvím o plození dětí.
Re: Re: Re: Lance že dopujezombice, 15.02.2012 22:29, Reagovat
Kdyz jsme u Lance, sterility apod. tak by nebylo od veci zminit, ze Lance sterilni neni, coz potvrzuje prave plozenim dalsich (uz nezkumavkovych) deti :-) A ta opakovana odrhovacka s branim testosteronu, je klasicky pripad, kdy se z opakovani polopravd a lzi stavaji v ocich neznale verejnosti pravdy...
Re: Re: Re: Re: Lance že dopujeMakarov, 16.02.2012 04:47, Reagovat
Nejsem si jisty, jak je to s tim plozenim deti. Podle me ma 3 deti, ale mzslim, ze jsou vsechny narozeny za pomoci umeleho oplodneni. Vim, ze si pred sterilizaci nechal zmrzalit sperma, aby mohl mit deti, ale podle me zadne z nich neni "vytvoreno" prirozenou cestou.
Re: Re: Re: Re: Re: Lance že dopujeAnonym16.02.2012 10:19, Reagovat
Trochu si zaspal :) deti ma Lance minimalne 5, dve s novou partnerkou Annou Hansen a podle jeho vypovedi z roku 2008 jsou pocaty prirozene, tudiz ne ze zmrazenych spermii.
Armstrong, 37, and his girlfriend Anna Hansen, 28, have announced they’re expecting a child next year.
"Anna and I are thrilled to confirm that we are expecting in June and our families are ecstatic and grateful," Armstrong said via a statement. "We are very much looking forward to what 2009 brings on many fronts. We appreciate respecting our privacy, as we are both eager to celebrate the holidays as a family." The expected child of Armstrong and his girlfriend is via natural pregnancy.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lance že dopujePorodnik, 19.02.2012 11:30, Reagovat
Zajimavy tema, ja bych asi v aj rozlisoval natural pregnancy a natural conception, ale proc by o tom psali, ze...
Re: Lance že dopujeAnonym15.02.2012 19:30, Reagovat
a co takhle zapremyslet nad tim ze prave diky lecbe a nutnosti nahrady vlastni tvorby testosteronu, se mohl zacit pohybovat na horni hranici povolenych davek tim padem mnohonasobne vyse nez ostatni vytvralostni sportovci kteri maji tvrobu testosteronu snizenou, navic davkovani ve zvolenem pro regeneraci idealnim case, zatim co u tvrde trenujicich vytvrvalistnich sportovcu se testosteron dostava na predtreninkovou hladinu az po nekolika hodinach. Toto lence posunulo do uplne jinych moznosti regenerace nez normalni lidi. Pak je moznost trenovat vice a tvrdeji co je pak rozdilem mezi prumernosti a vyjimecnosti. Ja ho za dopujiciho nepovazuji, beru tuto moznost za vyhodu kterou ziskal porazenim zakerne nemoci, diky cemuz se stal vzorem pro mnohe lidi. Nic mene stejne podminky jako ostatni nema a nemel od casu porazeni rakoviny varlat.
Re: Re: Lance že dopujekolobka, 15.02.2012 19:55, Reagovat
... to by se potom ale musel zúčastnit sportovních akcí tělesně postižených vzhledem k tomu testosteronu. Pokud to musel užívat uměle, tak není zdravý jedinec. Časem se mohou vyvinout takové výhody pro tělesně postižené, že zdraví nebudou stačit. :-)
další věcí je, ale je to mimo toto téma, že v některé ženy mají mužskou duši, a v tom vidím také výhodu ve sportu :-) = viz téma reinkarnace.
Re: Re: Lance že dopujeAnonym16.02.2012 10:21, Reagovat
Nahod link, kde bude jasne napsano, ze LA v dobe svy profesionalni kariery mel POVOLENOU substitucni lecbu testosteronem a mohl se tak "pohybovat na horni hranici limitu". Tyhle obecny reci jsou k nicemu, kdyz neni dukaz...
Znalosti LindyAnonym20.02.2012 09:52, Reagovat
Vzhledem k tomu, že pár let sleduji a čtu přízpěvky LindyK, tak vím, že je to člověk, který se umí dostat k takovým informacím ke kterým se např. pan Matula nikdy nedostane. On(a) má kontakty a znalosti takové, že jsem zatím nepotkal člověka, který by operoval s takovým přehledem o profi cyklistice, o dopingu a o zákulisních tahanicích, fúzích, přestupech, podvodech apod. Má obrovský přehled v cyklsitice, triatlonu atd.Hodně jsem se za pár poslendích let naučil a občas se nestačím divit, jak doping ve vrcholovém sportu funguje, kam až jsou sportovci schopni zajít (a to nejen ti profi).
Re: Znalosti LindyDr. Chlumsky, 21.02.2012 01:31, Reagovat
Tak ze by zrovna Matula vedel o dopingu malo - to neni taky uplne pravda, ze...

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka
10.1.24Luxusní kola si své zákazníky vždy najdou, říká mechanik Michal Kohoutek.
21.12.23Mým snem je účast na největším sportovním svátku světa, říká Tereza Zimovjanová