Brynda vyhrál sólo triatlon v poli soupeřů

Díky nejlepší cyklistické části dominovali v nedělní Velké ceně SKP Nymburk v triatlonu Jaroslav Brynda a Petra Hostinská. Čtvrtý díl oblíbené série veřejných závodů Tritour se jel podle novátorských pravidel – účastníci skákali už do vody podle časového plánu s handicapy. Na trati tedy nevěděli, jak jsou na tom v porovnání se soupeři.
 
Zpět
Zobrazit článek
NymburkPetr, 18.07.2011 19:18, Reagovat
Kdyby těchto závodů bylo víc,bylo by to jen dobře
Re: NymburkTomas, 19.07.2011 14:07, Reagovat
Povedený závod, konečně jsem měl i po plavání kolem sebe soupeře a mohl závodit od startu do cíle. Skupiny do kterých se všechno při sprintu sjelo neexistovali, každý jel za své. Zajímavý experiment , doporučuji pokračovat i příště.
Téměř 30Petr Valeš, 18.07.2011 20:36, Reagovat
Během víkendu se konalo v ČR téměř 30 závodů, závodníci mají z čeho vybírat. :-)
Poradi TritourKac, 18.07.2011 21:06, Reagovat
Ahoj, kde najdu prubezne vysledky Tritour?
FotkyVašek, 18.07.2011 21:51, Reagovat
Jsou někde fotografie ze závodu?
Re: FotkyPV, 18.07.2011 22:00, Reagovat
Link na dopolední závod dětí je již na naší tritour facebookové stránce, postupně tam případní fotografové doplňují linky na svoje alba.
Re: FotkyMahagoni, 19.07.2011 00:56, Reagovat
Přátelé, kamarádi, fotky od Poisoned Pictures jsou zde:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2228554683085.2129431.1524379605&l=9661951653
Re: FotkyPetr M, 19.07.2011 10:41, Reagovat
Výsledky jsou na www.sportis.cz
Zlomenej krk na KuotěTomX, 18.07.2011 22:59, Reagovat
Ten krk na tý Kuotě to je teda masakr. Jak se to podařilo ?
Re: Zlomenej krk na KuotěPetr M, 19.07.2011 14:10, Reagovat
Při nasedání na kolo krk nevydržel. Ukrutná síla , nebo načaté od minule...
Re: Zlomenej krk na KuotěPetr M, 19.07.2011 14:10, Reagovat
Při nasedání na kolo krk nevydržel. Ukrutná síla , nebo načaté od minule...
trefené pořadí, 19.07.2011 22:56, Reagovat
povedený závod, díky organizátorům.
mi se povedl pěkný kousek,
umístil jsem se na stejném místě jaké jsem měl startovní číslo.
škoda, že na to nebyla rezervovaná speciální cena :)
Pěkné zpestřeníMarek , 20.07.2011 08:00, Reagovat
Nastupoval jsem na start s tím, že hromadný start je mnohem lepší, ale byl jsem příjemně překvapen. Excelentně byl vyřešen svár o spravedlnosti tratí. Konečně přivedl někdo něco nového do konzervativního prostředí.
Re: Pěkné zpestřeníHonza Š, 20.07.2011 11:48, Reagovat
Jo,je to pěkné zpestření,taky mě to bavilo. Ale již jednou jsem takhle závodil. Bylo to na českém poháru v olymp.triatlonu ve Zlivy u Č.B. mám dojem v roce 1992.
Re: Re: Pěkné zpestřeníTom, 20.07.2011 12:04, Reagovat
Že by to někoho téměř 20 let nenapadlo? Ví někdo o závodě, kde se jezdí intervalově? Nemám rád tu mačkanici na startu a rád bych se zůčastnil nějakého dalšího závodu, kde se startuje intervalově.
Re: Re: Re: Pěkné zpestřeníIronDave, 21.07.2011 02:11, Reagovat
nesouvisí s článkem a hlavně je to reklama (redakce)
Re: Re: Re: Pěkné zpestřeníFilip, 22.07.2011 09:17, Reagovat
jezdí se tak M.D.Triatlon v Prunéřově (Chomutov)
Re: Re: Pěkné zpestřeníCartman, 21.07.2011 17:38, Reagovat
Jojo, experimenty s ne/draftingem, bylo to zajímavý - nemohl jsem si vzpomenout, kde to bylo.
Ostrá v roce 2012Petr Müller, 21.07.2011 09:15, Reagovat
Děkuji všem závodníkům za diskuzi. Pro mě to znamená , že intervalový závod bylo pro Vás příjemné zpestření a můžeme v něm pokračovat i příště. Mohu Vám slíbit , že na běžecké trati budou konečně dvě občerstvovačky , zlepší se komentování a informovanost a jako zajímavost bude i prémie - měření nejvyšší absolutní rychlosti radarem.
NázorTomX, 22.07.2011 10:38, Reagovat
Závod jsem nejel, tak nebudu dělat soudy, ale přikládám jen svůj pohled. Na závody jezdim,abych se poměřil s ostatními. Když v průběhu závodu nevim jak jsem na tom, tak mně to moc nebaví a připomíná mi to trénink. To si můžem každej odjet sám a výsledky si posílat emailem. Zažil jsem intervalový start na Challenge Roth a vůbec se mi nelíbilo, když jsme byli rozhozený ve skupinách a já v průběhu závodu nevěděl jak na to jsem :-( Ale je to jen můj pohled, možná, že se naopak někomu líbí když není vidět kde se zrovna pohybuje :-)
Re: NázorAnonym22.07.2011 10:53, Reagovat
Ano, ma to tu vyhody, kdyz jsi posledni nevidis, ze jsi posledni.
Re: NázorHonza Š, 22.07.2011 12:06, Reagovat
ano,taky jsem si to před závodem myslel,že to není závodění. Ale průběh závodu ukázal,že to zajímavé je,a s odstupem několika dnů jsme se s kamarády shodli,že to opravdu bylo pěkný.
Re: NázorTriman, 22.07.2011 12:36, Reagovat
Jojo já to jel tréninkově a paráda, žádné taktizování, odtrénoval jsem si to od začátku až do konce. Takže palec vzhůru, jednoznačně.
Re: Názor, 25.07.2011 10:52, Reagovat
Závod jsem letos nejel, přestože jsem se ho v minulosti zúčastnil minimálně desetkrát. Když jsem se dozvěděl, že se pojede experiment s intervalovým startem, tak jsem se rozhodl, že letos vynechám, považuji to jednoznačně za krok zpět. V době, kdy mají pořadatelé snahu závody zatraktivnit, je tohle krok opačným směrem. Biatlon, běžecké lyžování, pětiboj atd. - všude je trend zvýšit atraktivitu tím, že mají diváci i závodníci co největší přehled o stavu závodu a pořadí (hromadné starty místo intervalového na lyžích, při pětiboji sloučení střelby a běh - doběh do cíle je podle konečného pořadí). Bohužel, u nás na většině triatlonových závodů beztak panuje nezájem diváků. Za této situace, pokud při intervalovém startu ani doprovod závodníků netuší, jak vypadá pořadí, tak i pro ně to ještě více ztrácí na atraktivitě. Ale co ne nejdůležitější, především pro závodníky to ztrácí část náboje, je přeci jen zajímavější i víc motivující, pokud vím, koho se mám snažit dostihnout nebo před kým se musím snažit uniknout.

Moc se mi líbí myšlenka vytvoření Tritour, je to skvělý počin, zpestření závodů o sérii bezhákových závodů, závodníci mají možnost alternativy k hákovým závodům, je to určitě zajímavé jak pro ryzí hobíky a začátečníky, tak třeba pro dlouhotraťaře, kteří si mohou zazávodit na krátkých závodech na časovkářských speciálech. Pořadatelé v Poděbradech ukázali, jak se volbou tratě a kvalitními rozhodčími na motorkách dá uspořádat krátký TT s dodržováním jízdy bez háku. Na druhou stranu pokud se budou v této sérii pořadatelé snažit o různé experimenty a bude nejednotný formát a pravidla, ztratí celá série na přehlednosti a kompaktnosti.

Nymburského závodu s intervalovým startem jsem se nezúčastnil, protože mi v něm chybí to, proč na triatlonové závody jezdím. To si můžu udělat depo na zahradě a jezdit sám kolem baráku. Ne nadarmo se v jiných sportech nezávodí intervalově. Umíte si představit, že by se maratony běhaly intervalově? Ať už PIM, nebo New York? A přitom by si někdo mohl myslet, že by se tím skvěle vyřešil problém s tlačenicí na startu a se skutečným časem. Nebo sprinteři na 100 m? Vždyť by se nemusely běžet rozběhy a finále, každý závodník by samostatně odběhl stovky a časoměřiči by spočítali pořadí. Navíc by se tím jistě zabránilo tomu, aby si takový Bolt dovolil vyklusat závěr, když nevidí na soupeře. Ne, tohle všechno je samozřejmě blbost, i když ke každé blbosti se dá najít zdánlivě logické zdůvodnění. A za stejnou blbost považuji intervalový start v triatlonu.

Často se nám stává, že musíme trénovat sami. Pokud se nám povede trénovat v skupině, bývá to nejen zábavnější, ale často je trénink i efektivnější. Proto nevidím důvod, proč se i při závodě dobrovolně vzdát možnosti zasoutěžit si s ostatními a místo toho jet závod proti chronometru. Za mě každopádně intervalovému startu oba palce dolů.
Re: Re: NázorLukas, 25.07.2011 11:56, Reagovat
Každý má svůj názor. Já si zase myslím, že při "možné nečestnosti" soupeřů a hlavně pravidle o nějakém rozestupu (drafting) je toto ideální varianta, aby si to závodníci pohlídali. Hlavně se také ukáže, kdo je opravdu nejlepší, jelikož zde nějaké taktizování nepomůže, či se nevyplatí. Srovnáváte nesrovnatelné. Triatlon BEZHÁKOVÝ je "bez kontaktní" kdežto v maratonu, 100m, biatlonu apod. žádné pravvidlo o rozestupu není. Časovka na TdF také patří a jak je vidět, tak se ukáže, kdo je opravdu nejlepší. V hromadném startu se kalkuleje, taktizujie, pomáhá tým, ale na časovce je to na férovku a proto se jezdí i MS v časovce, jezdí se na dráze a jsou to hodně prestižní závody. Toto je můj názor na intervalový start.
Re: Re: NázorJ, 25.07.2011 11:57, Reagovat
Nesouhlasím. Kdo chce vyhrát v takovémto typu závodu netaktizuje, jak je zvykem. Rozhodně nerusit.
Re: Re: Re: NázorLukas, 25.07.2011 14:08, Reagovat
A jak je vidět, tak vítěz z Ostré porazil Řenče o minutu. Řenč byl na Mělníku 6. A jak je vidět na TriTour, tak obliba je větší než u hákových závodů.

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka