Filip Ospalý a Radka Vodičková jsou Mistry České republiky v olympijském triatlonu

Triatlonisté Filip Ospalý a Radka Vodičková se v Jihlavě stali republikovými šampióny v olympijském triatlonu. V závodě složeném z 1500 metrů plavání, 40 kilometrů na kole a 10 kilometrů běhu neměli konkurenci a tradiční závod v okolí Pacovského rybníka suverénně opanovali.
 
Zpět
Zobrazit článek
Vzkaz Honzovi Čelůstkovi: Na stupně si příště pořiď trojčata ... :-), 5.07.2011 22:44, Reagovat
http://leosklement.rajce.idnes.cz/TT_Jihlava_2011#
Re: Vzkaz Honzovi Čelůstkovi: Na stupně si příště pořiď trojčata ... :-), 6.07.2011 08:51, Reagovat
... o tom, jak se Petr Vabroušek s Honzou Čelůstkou dali po závodě na dráhu kulturistickou se můžeme dozvědět v přidané pinholové fotografii na jihlavském rajčeti v odkazu výše uvedeném.
K23 x Petr VabroušekHonza Šiml, 6.07.2011 15:55, Reagovat
Gratulace vítězům,čest poraženým:-) Když tak prohlížím výsledky,pak téměř hned za naší repre čtveřicí,která je jasně výkonostně napřed,by se na "teoreticky 2. místě" v kategorii K23 umístil ironman Petr Vabroušek,který zde startoval obden po bigmanu a 10dnů po Otrokovicích:-)) Že je Petr vynikající,o tom nepochybuji ani v nejmenším,ale že ho z nastupující generace dokáže porazit jen jeden závodník,to je zarážející.. Asi je P.V. víc než vynikající,je vyjímečný|:-)) Skvělý výkon,ale jak by asi Petr sám řekl : dobrý trénink v tempu ironmana se závěrečným během "na ostro" .Já smekám:-))
Honza
Re: K23 x Petr VabroušekMartin, 6.07.2011 18:02, Reagovat
Mne spíše zaráží, jak Vabrouškova výkonnost ve vodě lítá v rozmězí několika minut ! Pak si také musíme uvědomit, že závody v ČR jsou bez kontrol, takže očekávám mnohem více exkluzivních výkonů.
Re: Re: K23 x Petr VabroušekAnonym20.07.2011 12:52, Reagovat
jak bez kontrol? Na tu dopingovou šli první tři z každé kategorie (tedy 6 lidí)..
dotazevžen, 6.07.2011 17:38, Reagovat
víte někdo proč tolika lidí na výsledkové listině nedokončilo? Zdá se mi divné, že by jich tolika vzdalo...
Re: dotazMartin, 6.07.2011 17:45, Reagovat
Aby vypadalo, že tam bylo více lidí, tak jsou i lidi co vůbec na start nenastoupili a presto byli přihlášeni.
Re: Re: dotazevžen, 6.07.2011 17:58, Reagovat
tak to jsou myslím pouze 2 s DNS. Ale potom tam je 8 s DNS a 6 diskvalifikovaných
Re: dotazAnonym20.07.2011 12:56, Reagovat
je to prosté, než by byli v poli poražených, raději zbaběle vzdali.. nedokážou si přiznat, že je někdo porazil a po závodě to svedou na tzv. objektivní příčinu. Jen málo z nich ale vzdalo protože měli opravdu zdravotní, nebo tech. problém. Pro mne podobné zabalení závodu znamená, že je tímto porazil i ten poslední Pepa z Depa, který dojel..
Frintova - Vodickova v reportazi CTJiri, 6.07.2011 20:05, Reagovat
Je neskutecne trapne divat se na reportaz na CT1 v hlavnich zpravach dne (6.7.), kde se resi jemne receno "vzajemna neucta" mezi slecnami Vodickovou a Frintovou s naslednym pohledem na stupne vitezu, kde si ani nepotresou rukou. Je to ostuda a neucta ke sportu jako takovemu. Kdy konecne tyto vynikajici zavodnice dospeji?? Vim, ze tohle je vseobecne zname tema, nicmene kdyz uz i televize resi misto vysledku trapne rozpory mezi temito damami, tak by se uz melo neco stat, aby se slecny "probrali"...protoze nedelaji ostudu jen sobe, ale i celemu ceskemu triatlonu!
Re: Frintova - Vodickova v reportazi CTKamil, 6.07.2011 20:10, Reagovat
Naprosty souhlas, az si opet nekdo bude stezovat na nedostatek financi v triatlonu, at si tu reportaz pusti - v archivu CT ji jiste najde.
To, co tam obe damy predvedly, bylo opravdu neskutecne.
Re: Frintova - Vodickova v reportazi CTMakarov, 6.07.2011 20:21, Reagovat
Naprostý souhlas. Nikdo děvčata nenutí, aby spolu chodily každý druhý den na pivo, ale tohle je přece normální, slušnost, "rituál", nazvěme to jakkoliv, ale to, co jsme viděli ve sportovních novinách, to bylo fakt strašný. Skoro mi to připomínalo nějaký bulvární pořad, který se zabývá tím, jak se jedna nebaví z druhou, protože si navzájem přebraly milence atd.
Udělaly si holky opravdu něco tak otřesného, že si prostě nezvládnou podat ruce (jako každý jiný profesionál v jiném sportovním odvětví), prostě tu půl vteřinu vydržím, zatnu zuby a ruku soupeřce podám, vypadá to fakt otřesně!
Re: Frintova - Vodickova v reportazi CTAnonym6.07.2011 20:28, Reagovat
Nikdo netvrdi, ze se musi mit radi.... Nicmene pokud je pritomna televize nebo jina verejna media, tak tyto damy se maji chovat profesionalne, protoze vystupuji i jmenem ceskeho triatlonu. Na jejich pubertalni chovani neni nikdo z potencialnich sponzoru nebo budoucich triatlonistu zvedavy. Chapu, ze to jsou dospele slecny a tezko se dospelemu cloveku vysvetluje, jak se chovat na verejnosti, ale myslim, ze by v tomto pripade nebylo na skodu, kdyby jim CSTT "poskytl skoleni", jak se chovat / prezentovat pred medii. Dnesni vystoupeni byla velmi silna kava!!
Frintová-VodičkováPetr, 6.07.2011 20:28, Reagovat
Je dobře,že ČT ukázala jak to chodí,aspoň věřejnost vidí,že je to někdy ve sportu pěknej hnus.Radko,velká gratulace.
Re: Frintová-VodičkováJiri, 6.07.2011 20:47, Reagovat
Petre, ano vsichni jsme radi, ze ted vime "jakej je ve sportu peknej hnus"...ale zapominas na jeden dulezity fakt. Triatlon (a to zejmena ten cesky) neni fotbal ci hokej nebo jiny "velky bohaty sport", kde jsou tyto teatralni vykony jakymsi standardem a vice se to resit nemusi, protoze penize v techto sportech jsou a budou, to stejne plati o clenske zakladne. Nicmene triatlon je velmi maly sport (opet plati zejmena pro zemi ceskou), kde kazde takove verejne chovani muze mit negativni vliv na celkovy obraz sportu a jeho kultury. At se slecny i nadale nemaji radi - jejich vec - ale na verejnosti at si zachovaji tvar a chovaji se jako profesionalky. Na druhou stranu mozna mas pravdu, mozna je dobre, ze CT to odvysilala....protoze mozna prave tato reportaz udela tu zmenu a tyto damy se zacnou chovat alespon pred medii jako profesionalky....
Re: Re: Frintová-Vodičková, 6.07.2011 21:04, Reagovat
A co si ty dvě mezi sebou udělaly? Mě to překvapilo, zejména proto, že závodí za stejný tým. Nicméně si nemyslím, že by to mělo nějaký dopad na případné sponzory.
Re: Re: Re: Frintová-Vodičková, 6.07.2011 22:48, Reagovat
Eskalující dlouhodobá averze těchto závodnic už hraničí se sportovním chováním a pokud toto nedokáže řešit jejich klub, měla by ve vší vážnosti zasáhnout disciplinární komise ČSTT.
Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym6.07.2011 23:29, Reagovat
:))) Dobrej joke!
Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováJosef Rajtr, 7.07.2011 01:15, Reagovat
Co je na tom za joke? Každý klub by měl mít ve smlouvě, kterou podepisuje se členem oddílu, a předpokládám, že u závodnic výkonnosti Frintové a Vodičkové taková smlouva existuje, jakousi zmínku o vystupování a chování člena oddílu na veřejnosti. Podobnou smlouvu, případně jakýsi kodex reprezentanta by měly mít obě dámy podepsanou i s TT svazem. Ono to je totiž nejen o tom, že se chovají, jak se chovají, ale také o tom, že až do letošního roku jste ty dvě na jednom závodě potkal jen velice, velice výjimečně. A věřím tomu, že teď v Jihlavě se utkaly právě a jen díky nějakému odstavci ve smouvě s klubem. Jinak by jedna nebo druhá určitě závodily někde jinde, případně by Vendula marodila se zlomenou nohou, nebo.... Těch možností a variant jsme za ty roky už četli a slyšeli bezpočet.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym7.07.2011 09:06, Reagovat
Ale hoši, ony si v té Jihlavě rukama potrasly. A nechám na vás, abyste uhodly, která ji podala.


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováKamil, 7.07.2011 16:18, Reagovat
Presne tak, ale bohuzel na Vas prispevek tezko bude nekdo reagovat, kdyz tu ruku podala sl. Frintova... Vodickova nasledne jasne ukazala, odkud vitr vane, kdyz toto vstricne heslo umyslne bojkotovala pri nasledujicim vyhlaseni...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováJosef Rajtr, 7.07.2011 16:24, Reagovat
Kamile, ono to bylo právě přesně naopak. Při vyhlašování ženského závodu pro ČT nepodala Radka Vodičková Vendule Frintové ruku. A vyznělo to o to zoufaleji, že při příchodu na stupně vítězů si vzájemně pogratulovaly se třetí Evou Potůčkovou. Pravda je ta, že Radka nepodala ruku Vendule, ta se na ni ale při jejím příchodu na stupně ani nepodívala a měla pohled upřený někam do "neutrální" dáli. Později, při oficiálním vyhlášení se již vyhlašovalo od první v pořadí a tam Vendula Radce pogratulovala. Takže si opravdu nedovolím hodnotit, která z nich se zachovala vstřícně a která ne. Opravdu to nevím.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym7.07.2011 17:08, Reagovat
Nechapu, ze vam dela potize se v tom zorientovat. Popsal jste to totiz presne.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym7.07.2011 09:17, Reagovat
Josefe, snažil jsem se najít aspoň jednu větu, která by odpovídala skutečnosti.. bohužel.. Zatímco předtím to byl jen "dobrej joke", toto už je jen snůška nápadů nesmyslů.
Ach vy konspiranti z Hisport teamu :))). Ach vy důvěřivče v existenci smluv. Ach vy neználku startovních listin.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym7.07.2011 09:21, Reagovat
Jo, ten "joke" je v tomto: porušení jakých pravidel by disciplinární komise v případě nepodání rukou řešila? Nepsaná pravidla sportmanství? To by bylo hezké, ake asi hodně rychlé jednání... :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym7.07.2011 09:29, Reagovat
Josefe, ale mohl byste stvořit ještě vtipnější návrh - ať disciplinární komise řeší, že se zmíněné závodnice snaží vyhýbat společným startům na závodech. To by bylo tak zábavné, že bych si přál, abyste měl v tomto pravdu /je to ovšem naprostý nesmysl/.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováJiri, 7.07.2011 10:08, Reagovat
Mily Anonyme, Vam uchazi pointa celeho problemu...samozrejme, ze nikdo nemuze za tohle chovani trestat. Ale kdo uz jim ma vysvetlit, ze pred medii se maji chovat jako profesionalni sportovkyne a ne jak dve pubertacky. Nikdo na tohle chovani "urazenych dam" neni zvedavy. At si tohle nechaji do saten. Mimochodem koho zajima, ze si mozna ruku podali nekde potom po reportazi??? Koho zajima, kdo komu ruku podal? Neni to jedno??! Kdyz pred pulkou naroda se chovali, jak male deti - jedna pri dotazu "proc se vlastne nemaji radi" kokta neco o tom, ze to ma zustat v triatlonove komunite a druha neco o trenerovi...a vyvrcholi to nepodanim ruky na stupnich vitezu. Sakra, koho to zajima? Profesionalni sport je prace jako kazda jina, tak at se dle toho chovaji a reprezentuji cesky triatlon pred medii profesionalne...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-Vodičkovákolobka, 7.07.2011 10:18, Reagovat
... a na to jste přišel jak, že sport je práce jako každá jiná? ... Ulehčím Vám to, je to většinové mínění masy bílé rasy, která takto zneužívá svých schopností. A tak jsou možné výstřelky typu : stovky milińů za boxerský zápas či za tenisovou hru a podobně.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováJiri, 7.07.2011 10:28, Reagovat
Pane Kolobka, je evidentni, ze diskuze smeruje uplne jinym smerem a vytraceji se vecne argumenty k podstate problemu - "Vodickova/Frintova a jejich neakceptovatelne chovani PRED MEDII". Rozebirat zde "globalni problematiku", zda je profesionalni sport fer nebo prace jako kazda jina nema smysl a je to na diskuzi nekdy jindy a nekde jinde.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováA, 7.07.2011 10:39, Reagovat
Svaz Triatlonu je na ně krátký. Myslím, že jediný kdo to muže řešit je Jura Jelínek na Resortním centru Ministerstva vnitra a za ten výstup jim zablokovat tří měsíční platy. S Honzou Falgem, který je na svazu triatlonu zodpovědný si Jirka Seidl, trenér Frintové i Hary Hudák trenér a přítel Vodičkové akoráde vytírají prdel.
Re: Frintová-VodičkováPetr, 7.07.2011 06:19, Reagovat
Určitě tato reportáž něčemu pomůže,minimálně debatě o těchto věcech v českým triatlonu.To co se stalo je přece ostuda i klubu za který závodí,neumí si tam udělat pořádek. Další věc je divná,proč spousta závodníků nedokončí závod.Filip,Petr,Martin nebo Karel to jsou borci,ti prostě vždy dokončí,prostě se kousnou.Petr,dva dny po těžkým závodě v hnusným počasí,určitě si máknul a porazí spoustu specialistů.Karel to stejný.Samozřejně,gratuluju těmto borcům,ale i dalším.
Re: Re: Frintová-VodičkováMartin, 7.07.2011 09:52, Reagovat
Trapností mezi oběma závodnicemi asi nebude konec. Další perly můžeme očekávat v záznamu na ČT 4. Myslím, že dámy jsou zaměstnány v nějakém resortním centru (nevím určitě, ale např. vnitro). Tam jsou pravděpodobně placeny i za tituly M ČR a další zaměstnanci také. Ti by to měli řešit a nikoliv přilévat olej do ohně. Bylo by dobré se zamyslet nad tím, že už jen účast médií (zejména ČT) na takovéto akci není samozřejmá a asi by bylo lepší obraz triatlonu spíše vylepšovat než naopak.
Re: Re: Re: Frintová-Vodičkovájmaselnik, 7.07.2011 10:18, Reagovat
tak ono hlavně aby se neukázalo, že účast médií je na pohárových soutěžích vlastně kontraproduktivní. Doposud do bylo divákovi jedno a třeba si nějaký TT zkusil, ale teď uvidí, že se elita spolu nebaví, na dlouhým se hákuje a navíc je to dost velká makačka :-D
Re: Re: Re: Re: Frintová-VodičkováAnonym7.07.2011 13:14, Reagovat
No třeba už stávající svazového vedení tuto tézi, že medializace je vlastně kontraproduktivní, dávno přijalo za vlastní . Největší závod triatlonové sezóny, s účastí všech (tj. osmi) hvězd českého nejen olympijského triatlonu proto svěřilo fakticky neověřenému pořadateli, v lokalitě kde chcíp pes a v termínu vylučujícím, aby ty hvězdy braly MČR vážně. Důležité totiž je ukázat manažerům, jak sport, či přesněji triatlon zvyšuje výkonnost jejich firem a že v týmbuildingových aktivitách je co do efektivity triatlon hned za paintballem. Nelze ani zapomínat na mládí, SCM jsou totalitní přežitek stejně jako volby, a protože už nejsou odbrářské rekreace s organizovanými volnočasovými aktivitami, poskytne je triatlonový svaz samozřejmě prostřednictvím profesionální firmy, nejlépe se svazem personálně propojené. První ukázkou je taková pecka jako je soutěž rodin. Příště možná přibude i skákání v pytli.
aspoň je o čem mluvitAnonym7.07.2011 12:46, Reagovat
Proč na holky dštíte? Děkovat byste jim měli. Každá celebrita ví, že negativní publicita je lepší než žádná. A soudě podle téhle diskuse lepší negativní než kladná. Kolik z vás ocenilo Vendulu, když přivezla první triatlonovou medaili z vrcholné akce po osmi letech a pootevřelo triatlonistům kohoutek statniho penězovodu? Dva- tři? A teď se mužete strhat. A jestli si holky skutečně v ústraní podaly ruce, jak výše uvedeno, tak jsou to třeba jen takové mediální tanečky vymyšlené geniálním promotorem.
Re: aspoň je o čem mluvitj, 7.07.2011 18:26, Reagovat
Ono není ani tak důležité, kde si ty ruce podaly, ale spíše kde si je nepodaly. Naštěstí pro ně to je důležité jen pro ty, kterým není obraz triatlonu v očích běžné populace lhostejný. Snad někdo ze svazu domluví, aby je příště do zpráv nedávali a soustředili se jen na kluky. Ženský zkrátka dělají ostudu.
Re: Re: aspoň je o čem mluvitAnonym7.07.2011 19:05, Reagovat
Ženský dělají možná ostudu svým chováním, chlapi svejma výsledkama. Pak si má jeden vybrat.
Re: Re: Re: aspoň je o čem mluvitJarda, 7.07.2011 19:31, Reagovat
Pokud je něco v hlavních zprávách tak to sleduje běžná populace, která si dělá obrázek o triatlonu, vytváří tomuto sportu image. Běžná populace nepozná, že Ospalý je ve světovém srovnání horší než Frintová. Co běžná populace pozná je nevkusné chování prvních dvou závodnic, které navíc chodí ve stejném dresu. Že ani jedna není v Brně více než 5 dní v roce taky z 20s šotu nepoznájí. Poznají, že delají ostudu triatlonu a taky ekolu.
Re: Re: Re: Re: aspoň je o čem mluvitAnonym7.07.2011 20:16, Reagovat
Veřejnost přinejmenším ta sportovní si triatlonu všimla díky Vendulině stříbru, které způsobilo mediální smršť, která ovšem jako každá smršť rychle pominula, a triatlonisti do těch uhlíků nefoukali.
Nemějme své spoluobčany za omezence, kteří budou soudit triatlon podle toho, že si dvě nány nepodaj ruce, pardon že si vicemistryně Eropy a vítězka Evropského poháru nepodají ruce.
Raději věřme že i ti, kdo se na záznam začnou dívat ze senzacechtivosti, poznají jaký je triatlon skvělý sport.
táááááááááákkolobka, 7.07.2011 19:10, Reagovat
... je potřeba vydržet a zcela si znechutit situaci, kdy se ženské plemeno plete do mužské zábavy. Pryč s něma, ať si najdou svou zábavu. Vychrtlé mužatky nepotřebujeme. :-)
Prezentace v mediichtriatletka, 8.07.2011 07:34, Reagovat
Ať je osobní vztah mezi děvčaty jakýkoliv, fakt je, že to v TV opravdu vypadalo strašně :( a jak už psal někdo výše, navíc jsou obě holky ve stejném týmu. Nejvíce mě zklamal výrok, že obě závodí na republice "z povinnosti"...
Re: Prezentace v mediichAnonym8.07.2011 10:01, Reagovat
Ze na MCR startuje jen z povinnosti, rikala pouze jedna. Druha naopak zduraznovala, ze to bylo jen jeji rozhodnuti.
Muzete si zaznam shlednout jeste jednou.
MédiaAnonym8.07.2011 11:11, Reagovat
Komentářů hodně, zatím ale nikdo nenapsal, proč se mají tak "rádi"? Víme?
Re: MédiaJohn, 8.07.2011 11:50, Reagovat
Jde o peníze, které se rozdělují na resortu ministrerstva vnitra. Straně Hudáka a Vodičkové vadí, že trenér reprezentace se stará z 90% o Frintovou a z deseti procent o všechny zbyle reprezentanty, pokud neco zbude náhodou.
Re: Re: Médiajmselnik, 8.07.2011 12:16, Reagovat
ono toho bude jistě více, stačí si vzpomenout třeba na nominaci na olympiádu a další legrace. Stejně je to ale škoda, obě jsou to hezké a zdá se i docela chytré ženské a tak se nechat zatáhnout do hašteření mezi trenéry...
Re: Re: Re: MédiaAnonym8.07.2011 16:36, Reagovat
Díky za osvětlení, tak potom se ty jejich reakce dají pochopit... Do jisté míry ovšem. :-)

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka