MČR Poděbrady: Frintová zvítězila i přes pád, Ospalý potvrdil dlouhodobou nadvládu

V dopoledním závodě ČP Age Groups zvítězili v absolutním pořadí Ondřej Matějíček a Věra Hořejší.
 
Zpět
Zobrazit článek
Bojky z prava?, 9.06.2009 18:17, Reagovat
Chlapi, kterých se Vás to týká, styďte se!!!!!Záznam na ČT 4 neukázal hákování žen, jak by si mnozí z Vás možná přáli, ale podvody mužů u bojek. Ať hodí kamenem kdo jest bez viny!
TVLukáš, 11.06.2009 14:08, Reagovat
Sledoval jsem záznam z TV na netu a vidím tam více nesrovnalostí. Švarc: reprezentační dres (ZAKÁZANO). Dále ŠIMKO, ŠVARC, JAŇOUR: nuvěřitelné zlepšení ve vodě, Šimko o 1,5 minuty od Pardubic, kde se plavalo v bazénu a tak žádné strkání, čistě na výkonnost: http://www.sportis.cz/index.php?rok=2009&typ=aquatlon&prijmeni=&rocnik=&hledat=Hledat&category=zavody

Ten kdo zkracoval plaveckou část, plave v neoprenu 2XU E1 a další s bílou plaveckou čepičkou s tmavými motivy.
Re: TVLukáš Pazdera, 11.06.2009 15:07, Reagovat
Proč má být jako nesrovnalost uvažováno zlepšení ve vodě?
1) Pardubice se konaly v termínu, kdy byla triatlonová sezóna zcela na začátku, a proto tam možná někteří závodníci nemuseli přijet ve vrcholné formě
2) Pardubice byly v bazénu, Poděbrady volná voda...někteří závodníci mohou být holt na volné vodě o poznání lepší.
Svarcovi myslim reprezentacni dres nepomohl nijak vydatne k tretimu mistu :). Ale pravda, pravidla mluvi jasne.
Re: Re: TVAnonym11.06.2009 16:59, Reagovat
Přesně jak píšete,pravidla jsou od toho aby se dodržovala. Na výkonu to nepřidá,ale porušení to je. V zahraničí by to byla pravděpodobně diskvalifikace (viz. prohřešek s číslem u Evy Novákové ve Španělsku). Od toho se tomu říká pravidla a věřím, že ti co je psali, tak to nebylo pro srandu. Pokud někdo neumí česky, či pravidla nečte, tak to neomlouvá a nebo hold nesmí na takové závody jezdit. I když v ČR to projde, takže tu asi řeším blbosti (pravidla).
Zlepšení pochopím, ale plavecké výkony na WTS a třeba v Senci (MSR) zase nejsou tak vzdálené a 1,5 minuty (Šimko, Jaňour) to už není o vyladění, to je o 2 třídy jinde. Třeba, že by Bolt zaběhl měsíc před GOLDEN LEAGUE za 11 vteřin a pak vyladil na 9,6 !!! To je zkrátka směšné. Chápu, že otevřená voda je trošku něco jiného, ale na minuty zlepšení nevěřím. I když jak bylo vidět, tak se dají vteřiny našetřit i jinak.
Re: Re: Re: TVAnonym11.06.2009 17:22, Reagovat
No tak se nejdříve koukněte na jakých tratích ze závodilo. Potom z 1500 odečtěte 300 a potom zkuste přeformulovat své příspěvky :)
Re: Re: Re: Re: TVAnonym11.06.2009 17:46, Reagovat
Tak tak :)
Re: Re: Re: TVJarda, 11.06.2009 18:06, Reagovat
Pokud porovnáváte nejenom plaveckou část, tak nutno porovnávat skupinu závodníků, protože zejména na volné vodě různé délky tratí - tedy porovnat např Ospalý, Jaňour, Švarc mezi sebou na jednom a druhém závodě
Když jeden výrazně lepší čas - tak ...
Re: TVevžen, 13.06.2009 09:48, Reagovat
tak se napřed podívej jak repre dres vypadá a pak potom něco roztrubuj....!!!!
Soutěžní směrnice a propozice jako cár papíruFanda, 12.06.2009 01:10, Reagovat
Tak to už máme hádky okolo hákování žen s muži, v TV viditelné zkracování plavání u bójek, před chvílí jsem si přečetl o startu v repre dresu... K tomu dále třeba: Frintová bez plavecké čepky přidělované pořadatelem už na startu, což možná to ale souvisí s jejím ještě větším nerespektováním pravidel - v propozicích závodu je jasně uvedeno, že "On-line přihláška na www.sportis.cz... Jiný působ přihlášení nebude akceptován. Termín uzávěrky přihlášek: 5. 6. 2009, do 12:00 hod." Frintová sice původně na startovce byla, ale v době uzávěrky už byla zase odhlášená a start si prý domluvila "dodatečně s pořadatelem" (nebo snad dokonce s nějakým činovníkem svazu?!).
Si říkám, jestli tohle má být závod MČR, to už je svaz pěkně v p......
Re: Soutěžní směrnice a propozice jako cár papíruTT Trdlo, 12.06.2009 08:11, Reagovat
Těchto 7 řádků je pravda pravdoucí a klidně se pod něj podepíši. Výstižné, stručné a vše shrnující... . Začíná to závody žáků (pod rouškou přilákání nových talentů do TT se dělají bikové triatlony, aquatlony, cyklo-běžecké závody), dorostenců (hákování kluci, holky) a končí letošním "paskvilem" (omluvám se za použití tohoto výrazu, ale jiné mě nenapadá) rozdělení na MČR a jakýsi Age Groups.... . Jo, co jsme si na podzim 2008 na VH upekli, to máme.... .
Re: Soutěžní směrnice a propozice jako cár papíruOta, 12.06.2009 09:03, Reagovat
Fando, Fando, tu budeš asi velkej štoural, viď. Jinak si nedokážu představit, že se vyžívaš v takových blbostech... Neumíš rozlišit důležité věci od banalit. To že byly všechny tratě výborně značené, všude stáli pořadatelé s policií, byla přítomna záchranná služba, výsledky byly zhotoveny bez komplikací, občerstvení v pořádku, atd. Asi budeš vhodnej typ na technického delegáta, až bude příští rok školení rozhodčích a TD, tak se prosím přihlaš! Jinak k těm připomínkám - k hákování se vyjádřili samotné závodnice a půlka to popřela, půlka ho viděla - tak je to vždy a od toho je tam rozhodčí (a byl tam), aby to posoudil. Neobeplutí bojky nebylo v pořádku!, ale rozhodně to nebylo tak dramatické. V repre dresu se už podle letošní SS startovat může a další věci už nemám sílu rozebírat..
SouhlasFanda 2, 12.06.2009 08:07, Reagovat
Souhlasím, Frintová na startovce nebyla !!!!
Re: Souhlas, 12.06.2009 10:27, Reagovat
Mohu potvrdit, na startovce nebyla..a bylo toho více z její strany. Je to naše žena, která patří do světové špičky, zřejmě si to může dovolit....Poděbrady nebyly nic než pouťák...
Re: Re: SouhlasLukáš Pazdera, 12.06.2009 12:34, Reagovat
Myslím, že kdyby kdokoliv přijel ten den do Poděbrad, chtěl se dodatečně přihlásit a žádal by o to slušně, že by mu pořadatel určitě vyšel vstříc...a je jedno, jestli se budu jmenovat Frintová, Ospalý, nebo Lojza z Horní Dolní :). Akorát Vendula je víc na očích a navíc spousta lidí si smlsne na jejích případných neúspěších, či chybách. Tímto se jí nezastávám, fandím jak jí, tak Radce Vodičkový, v Poděbradech předvedly obě pěkný závod!
Re: Re: Re: SouhlasJiří, 12.06.2009 13:23, Reagovat
Lukáši P., to je reakce klasickýho Čecháčka - "však se nějak domluvíme, ne?"
Na co pak jsou dokonce i jasně nastavená a napsaná pravidla?
Zkus jako Lojza něco podobnýho udělat v civilizovanější zemi a asi se nebudeš divit, když se dozvíš, že "sorry, přihlášky už byly uzavřeny".
A ten pěkný poděbradský závod - část zúčastněných ho u jedné ze zmíněných bere jako pěkný podvod. Od té pozdní přihlášky přes plavání bez přidělené čepky a hákování s chlapama...
Jasně dyť to jsou maličkosti, co vůbec rejpu, že? Však na MČR se dá všechno nějak domluvit nebo obejít... No, užijte si to tady...
Re: Re: Re: Re: SouhlasLukáš Pazdera, 12.06.2009 15:13, Reagovat
Se zahraničím jediná zkušenost, letos v dubnu byl Sold out Ironman United Kingdom. Napsal jsem vstřicny mail s žádostí, jestli by to přeci jen nešlo a bez problému přihlášen :-). Jinak souhlas, pravidla jsou od toho, aby se dodržovaly už z principu, že existují. Jen jsem chtěl naznačit, že to s tou přihláškou by se dalo přeci jen nad tím přimhouřit oči, ale je jasný, že jestli se hákovalo (nevím, co bylo mimo město, byl jsem jako divák ve městě), tak je to unfair (slušně řečeno).
Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym12.06.2009 17:32, Reagovat
A prosím ty ostatní dívky, co neměly bílé čepice, nebo co měly bílé s CZE, jsou taky podvodnice?
A chlapy bys diskvalifikoval všechny, protože tam snad neměl bílou arénu ani jeden?
A hákování sem už prosím tě netahej, to už bylo probraný víc než dost jinde, i když s jiným výsledkem než by sis přál.
A příště dřív než použiješ nějaké silné slovo, tak si laskavě přečti jeho definici.
Podvod=záměrné uvedení v omyl s úmyslem poškodit někoho, neoprávněně něco získat
Koho uvedla Vendula v omyl? Snad jen Radku, která si v sobotu mohla myslet, že vyhraje.
Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasJiří, 13.06.2009 13:48, Reagovat
Hákování s muži, pokud není dovoleno, je podvod. Frintová tudíž podváděla...
A pokud vás dráždí označení podvod u přihlášení až po uzávěrce, klidně to měním na hrubé porušení pravidel :-)))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym13.06.2009 16:00, Reagovat
Milý pane Jiří,
pokud by opravdu Frintová hákovala, bylo by to opět porušení pravidel nikoliv podvod. Ale v oné diskusi, kterou se tak snažíte ignorovat, ani ti, kteří věří, že se v Poděbradech hákovalo, se neodvážili napsat, že hákovala právě Frintová, maximálně skupina, ve které byla. A jako znalec pravidel jistě víte, že i kdyby toto byla pravda, nic to neříká o tom, jestli hákovala nebo nehákovala Frintová.
A když jste tiše uznal, že s čepičkami jste to přepískl, buďte fér a uznejte, že i s tím hákováním se pohybujete na tenkém ledě.
Pokud jde o startovku. Jste si jistý, že za "stažením" stojí Frintová, že to nebylo jen nějaké technické nebo komunikační nedopatření? Přecii na startovce byla, v pátek zmizela a v neděli jela.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasJiří, 13.06.2009 23:42, Reagovat
Hákování je podvod - získává výhodu a jiné závodnice uvádí v omyl, že je porazila férově.
Hákovala Frintová - nebyl jsem sám, kdo to viděl, po závodě to potvrdila i závodnice, která se zapletla do jejího pádu.
S čepičkami jsem to nepřepískl - je to jen její další obcházení pravidel.
Obcházení regulérní přihlášky se řešilo na místě, sami pořadatelé uvedli, že si návrat do startovky domluvila až po uzávěrce.
Snad vám to stačí.
jak už tady řekl někdo jiný - je to přece Frintová, ta si to asi může dovolit...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 06:20, Reagovat
V čepičce nedodané pořadatelem plavala třetina holek, a nejspíš všichni chlapi.
Pokud někdo hákoval, byla to opět skupina.
Proč pranýřujete právě a jedině Frintovou? Asi platí odpověď naznačená Petrem Pasevem.
Co skutečně řekla Ďurdiaková Tereza a co tím myslela, se už těžko zjistí, ale každý si může přečíst, co o tom Tereza napsala, stejně jako co o poděbradském hákování napsal příslušný rozhodčí, nebo Tamara Stonová.
Oháníte se pravidly, ale sám fair play nehrajete.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasJiří, 14.06.2009 13:56, Reagovat
Ale kdeže... Nevšiml jste si asi, že jsem napsal, že jsem to jasné hákování FRINTOVÉ viděl osobně. Co si o mém názoru kdo myslí, je mi jedno, pro mne je to podvodnice. A "neveřejné" vyjádření T.Ď. po závodě versus její pozdější tvrzení veřejné - to je pravda velké zklamání, jak "změnila názor". Ale s tím nic nenadělám a opět je mi jedno, co kdo na to...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 16:54, Reagovat
Ale když už svůj názor ventilujete, jeho důvěryhodnost by jistě zvýšilo, kdybyste napsal, kde přesně jste viděl Frintovou hákovat, v kterém kole to bylo a trošku popsal situaci, kdo byl před ni, kdo za ní a tak.

A výroky TD po závodě, jak ji kdosi citoval, sice na jiném servru ale taky nějaký Jiří, se zdají být v rozporu s tím co napsala, jen tomu, kdo už má předem utvořený názor.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasevžen, 14.06.2009 19:13, Reagovat
divák který stojí podél trati a závodníky vidí pouze jak se kolem něj přeženou 40 km za hodinu nepozná zda šlo o hákování či nikoli....protože nemá dostatečný úhel pohledu a nepozná jak dalekko jsou v závěsu....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 20:43, Reagovat
No to je blbost...
Když ke mně přijíždí holka přilepená chlapovi na prdeli, na jeho prdeli mě míjí a stále na jeho prdeli mizí v dáli, to by hákování neviděl jen idiot nebo slepec. Víš, rozeznat i z těchto úhlů odstup 30 cm a 7 metrů, to opravdu není problém. Nech si to předvést v praxi, uvidíš, že to tozlišíš naprosto přesně..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 21:31, Reagovat
Jistě pro dvojici je to jasný.
Ale je pořád tak jednoduchý to poznat, když přijíždí skupina chlapů a za ní skupina holek, nebo obráceně? A i když jsou skupiny na sebe jasně nalepený, kdo hákuje a kdo už ne?
Nebo jestli ta skupina znavená předjížděním zpomalí a začne blokovat?
Nesmyslný bylo už zavedení tohohle polozákazu hákování. A způsobů jak se tomu vyhnout už padlo v souvislosti s Poděbradama několik.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym15.06.2009 14:12, Reagovat
Výmluvy... Nejen pro dvojici. I pro dvě malé skupiny nalepené 4 km na sebe zcela bez rozestupu...
Když jsou na sebe nalepený, hákuje každá, která ten vláček dodržuje... Navíc tam má být skutečný rozhodčí, který může rozpojit. A opět doporučuji zjistit si, jak se má chovat předjížděný závodník ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym15.06.2009 18:40, Reagovat
Pravidla žádný vláček neznají. Hákují jen ti, kdo jsou v draftinkové zóně závodníka druhého pohlaví.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 20:48, Reagovat
Omlouvá vás, že jste u toho nebyl...
Když závodnice nejdřív řekne "No je fakt, že jsme hákovaly" nebo "překvapilo mě, že se Frintová za chlapy hned zavěsila"a pak pro e-magazín "O žádným hákování nic nevím", tak co s tím nadělat... Jenom si o autorce všech těchto výroků myslet své, ne dobré... Diktafon u těch prvních výroků bohužel nebyl
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 21:52, Reagovat
Předpokládám, že jste to zase vy pane Jiří, zapomněl jste napsat, kde a kdy jste viděl Frintovou hákovat.

Opravdu jsem Terezu po závodě neslyšel, ale jiný (nebo stejný?) svědek ji citoval trochu jinak
"No, mě dost překvapilo, že jsme se okamžitě zařadily za chlapy,

Co Tereza skutečně řekla a hlavně, co tím myslela, už se nedozvíme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasTT trdlo 2, 15.06.2009 02:15, Reagovat
Zahákla se po pádu poté co ji nejdřív sjela skupine holej (to je OK) a pak přijeli chlapci... A Frintová šup za chlapce. Prý se pak 4 km "přetahovali"... No, pokud přetahování znamená, že zleva projedou borci a najednou se baby čirou náhodou odlepíod pravýho patníku a "omylem" se zařadí za chlapy jedoucí u středové čáry, tak to se fakt jen přetahovali :))) Ale doporučuju přečíst si pravidla (zejména tomu rozhodčímu co to 4 km sledoval, jak se má chovat předjetý závodník... To tady nikdo neřešil a to byl pane rozhodčí hlavní problém (kromě toho že pořadatelé evidentně milují konfliktní situace a tvrdošíjně nechávají kategorie startovat tak, že se do sebe zákonitě propletou...)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym15.06.2009 18:50, Reagovat
Proboha, vždyť jak jste to napsal porušují pravidla chlapi. Článek 15,1 zakazuje blokovaní. A pokud si nejste jisty, co to je blokovaní, stačí se podívat do pravidel ITU.
Tahle polemika o pravidlech má smysl a se závorkou je možné jen souhlasit, ale těm, kteří jí zneužívají k osobním útokům na konkrétní závodnice připomínám. Pravidlo 15.1 platí obecně, tedy nejen v cyklistice ale i na běhu.
Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym13.06.2009 13:57, Reagovat
No, po tom co se profláklo jaký zlodějny frintová udělala se Seidlem na vnitru a vůči svazu, tak označení podvodnice je ještě hodně mírný.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym13.06.2009 16:09, Reagovat
Když dojdou argumenty, vždycky jsou tu klevety a pomluvy ...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasPavel Ptáček, 13.06.2009 23:45, Reagovat
No, pomluvy... Seidlovy a Frintové podvody se rozebíraly s hodně podrobnejma detailama třeba i na repre soustředění mladejch ve španělsku.
A Seidlův nadřízenej Jelínek si taky mnohý nenechává pro sebe a je hodně konkrétní :)))))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym14.06.2009 06:12, Reagovat
Nebylo by pak namístě, aby se redakce etriatlonu pana Jelínka zeptala, jak to doopravdy bylo?

A když budou v tom mohou se ho zeptat, jak to bylo s účastí Radky Vodičkové v Madridu, pro kterou jí vytvořil nadstandartní podmínky, jak nám zde kdosi vehementně vysvětloval, a kam nakonec nejela. Tu zprávu o zranění si ČTK asi opravdu vycucala z palce, když týden před i po Madridu Radka v pohodě závodila.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasJiří, 14.06.2009 13:58, Reagovat
Ano, to by bylo hodně prospěšné... Přidávám se k této výzvě!
Re: Re: Re: Re: SouhlasMirek, 12.06.2009 19:06, Reagovat
s tim tvojím výkladem pravidel jdi do prdele blbečku
Re: Re: Re: Re: SouhlasMartin, 12.06.2009 19:08, Reagovat
Vy musíte být volič sociální demokracie nebo podobná socka
Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAlois, 13.06.2009 01:48, Reagovat
Hoši, je fakt, že lepší ukázku klasickýho českýho přístupu a argumentů jste snad ani nemohli předvést :)))))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: SouhlasAnonym13.06.2009 09:17, Reagovat
Pokud do toho počítáte i pana Jiřího a ostatní fandy, lze jedině souhlasit.
A fotky by byly dobrý.
Re: Re: SouhlasAnonym12.06.2009 16:55, Reagovat
Je opravdu hrozný, co všechno si ta Frintová nedovolí. Dokonce se nestydí vyhrát.
Re: Re: SouhlasLukáš Pazdera, 12.06.2009 12:36, Reagovat
A dodatek... Poděbrady nebyly pouťák, myslím, že to má právo tvrdit jen někdo, kdo sám triatlonový závod pořádá :-). Sám bych měl z toho asi noční můru něco takovýho mít na bedrech :). Určitě za tím stálo moře práce p. Formánka a kolektivu.
FotkyAnonym12.06.2009 19:48, Reagovat
Nemate radeji nekdo pekne fotky z Podebrad, nez se tady hadat o blbostech.
Frintová, 14.06.2009 21:16, Reagovat
... možná kdyby závodnice Frintová měla dlouhé vlasy jako Vodičková, že by nebylo na ní tolik útoků. Dlouhé vlasy může hodně ovlivnit vnímání mužů, ono i tvar hlavy ovlivňuje vnímání.... Můžu jen přát všem závodnicím, aby toho courání polonahé nechaly a fyzické zdokonalování a měření sil přenechali mužům ...a Navíc, kdo se má ta ta hubená těla dívat!
Re: FrintováAnonym15.06.2009 02:16, Reagovat
:))))
Re: Frintováevžen , 15.06.2009 20:44, Reagovat
docela stupidní příspěvek...

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka