Bezprostřední dojmy Přemka Švarce po MS K23

Přemek Švarc skončil na 29. místě. Více informací přímo od něj. „Tak jsem v cíly, i když hodně zklamaný... Byla tu pěkná kosa, voda 12 vzduch 13 st. a deštivo. No jo no holt jsem si zase vybral pěkný závod :-)
 
Zpět
Zobrazit článek
zzzzimatobago, 9.06.2008 11:52, Reagovat
rad by som vedel preco takmer ani jeden zavodnik sa na to pocasie normalne neobliekol...aspon nejaku bundu proste na seba hodit v depe s rukavicami...alebo nejake navleky uz napchat pod neopren...je v tom nejaky problem? nieco mi uslo?
ved tym chladom sa strati tolko energie ze aj keby clovek bol v tom depe 3 minuty tak by z toho bol lepsi cas podla mna...alebo sa mylim?
Mylíš sePavel, 9.06.2008 11:59, Reagovat
v ironman je lepší se obléknout zde o vteřiny nejde, v OH triatlonu -- podle me by slo nacpat neco pod neopren, maximálně, a mit to na sobě v depu jiz na sebe nic nedostaneš - zkus si ve stresu neco obléknout na mokré telo, to zkrátka nejde
zzzzimatobago, 9.06.2008 12:25, Reagovat
no uz som si to skusal:))ale na moje zaciatky velmi spominat nechcem:))to som na seba dokazal hodit aj tricko a cykl.kalhoty...ale to nebola ziadna zima..to je fakt:)).
ale stejne...neide mi to do hlavy taku bundu na seba hodim za 5s...ked k tomu pripocitam stres a zimu a unavu z plavania alebo co tak to podla mna nebude viac ako 15...ale asi by som si to fakt musel skusit:) no ja som bol len zvedavy lebo mi to bolo trocha divne....a pravdupovediac este stale je...
alebo tak preco si to nenacpu pod ten neopren?:)
alebo co tak obliect bundu az na biku...aby sa nestracal ten "drahocenny cas"?
jen příspěvek do debatyKuba Merten, 9.06.2008 16:41, Reagovat
Nevím jak u ostatních, ale mě by v tom, vzít si na sebe nějakou bundu, nebo dres, bránilo asi vědomí, že po celý čas šampionátu si všichni stěžovali na zamračeno a občasný déšť. Závodil jsem dostkrát v zimě. Takovéto vrstvy mohou nabrat za deště poměrně značné množství vody, celý svršek se tak nacucá a přilepí na tělo. Zima je vám pak o dost větší a navíc brání v pohybu...dost to svazuje. Tedy pokud by šlo o mne, asi bych volil buď mezi dvojdílným dresem (paradoxně v něm pupek nemrzne tolik jako v kombinéze) a nebo popř. jako Přémas vzít ještě návleky.

Přémas nic si z toho nedělej, předvedl si co se dalo. Tenhle závod (alespoň podle toho co čtu) byl velmi velmi specifickej, tedy nedělal bych z toho žádný drámo....našláplej jseš tak to ukážeš jinde:-)
Fandíme...Kuba
ZimaLukáš, 9.06.2008 17:57, Reagovat
Mě se jen líbí, jak je vždycky vše proti našim, JEN PROTI NAŠIM. Jakto že GOMEZ vyhrál a to jak tady tak ve svojí domovině, kde si stěžovali BUREŠ, PEJSAR. Jakto že ON je v pohodě a VYHRAJE. Je snad jiný.Troufám si tvrdit, že není. Chápu, že to asi nebyl MED,ale nechápu to, jak je vše proti NÁM.
zimatobago, 9.06.2008 20:41, Reagovat
to Lukas:spominal snad niekto o podmienkach proti "nam"? (alebo "vam"teda)? v tejto diskusii asi tazko...
teda aspon z toho nazvu som usudil ze reagujes na mna..ja som len chcel vediet ako to je s tou zimou..a preco sa ti triatlonisti jednoducho neoblecu...
to Kuba: no este by bolo mozne riesenie vziat si bundu ktora ti tu vodu "nenacuca"...a teda pochybujem ze by ti v nej bolo zima este viac nez bez nej:)))

Re: zimaman, 9.06.2008 23:26, Reagovat
Tobago, to myslim nebylo prot tobe. Kolega en presne vystihl a vyhmatl zname firmy, ktere kdyz jim to vyjde aspon prumerne, tak sou mistri sveta a kdyz selzou, tak si vzdycky najdou nejaky "objektivni duvod". Jeste k tomu pridat Frintovou... Proc proste nereknou, ze udelali nejakou chybu, pripadne i jakou???
Re: Re: zimatobago, 9.06.2008 23:41, Reagovat
jj..asi mas pravdu...
inac...najde sa niekto kto by mi ten problem "zima-obleceni-tt"objasnil? bol by som vam velmi vdacny...fakt je to asi to jedine co ma v tychto dnoch trapi:)))
alebo mi snad chcete nahovorit ze triatlon nieje zatial na takej urovni aby sa profici tymto zaoberali.....(?)
vopred dakujem za vsetky rozumne odpovede:))
Re: zimaKuba Merten, 9.06.2008 23:57, Reagovat
jj chápu o co ti jde, leč mám zkušenost i s tímto (nutno podotknout, že nikoliv závodní) i šusťákovébundy se na tělo rády lepí.....je ale fakt, že minimálně poslední 3 roky se omateriály příliš nezajímám, třeba již lepší oblečení existuje.....

to Lukáš: nemyslím si že je to až tak vážné, faktem jest, že Gomez opět vyhrál a Nejlepším naším chlapem je nyní Přéma s 29. místě v K 23. Ono to hodnocení po závodě není úplně jednoduché, protože znám spousty lidí, kteří milují zimu a nesnáší vedro...a naopak... Gomez je prostě hvězda a navíc podle posledních statistik si troufám tvrdit, že se lépe vypořádává právě s ex.chladem...
navíc, nikde se nikdy nekritizují cizí závodníci...jen ti naši...PROČ???

demence našeho národa coby fandů toiž začíná a končí právě na následujícím příkladu:
1) hokejisti vyhrají v zápase MS a hned druhý den čteme v novinách, že JSME vyhráli
2) hokejisti prohráli.....a dočítám se,že NÁŠ REPREZENŤÁK PROHRÁL

češi fandí jen pokud se daří, pokud ne, ke sportovcům seradši neznají.....

Všem co dřou a sport je baví....držim palce:-)
Re: Re: zimaLukáš, 10.06.2008 00:12, Reagovat
Ono ani nejde o to, že bych chtěl někoho špinit,ale ještě jsem třeba od hokejisty neslyšel, že byla v hale moc zima či teplo. Souhlasím, že někdo je stavěný na teplo, někdo na zimu,ale když už někam jedu, tak snad vím kam jedu a co k tomu potřebuji a ne NA TOHLE NEJSEM STAVĚNÝ, TAKŽE ..... takže tam snad NEJEDU. Někteří závodníci na Tour de France nejedou jelikož jsou speciálisté na jednorázovky a ne že jedou a všude hlásí: JSEM SPECIALISTA NA JEDNORÁZOVKY, V TEPLE, Z KOPCE A PO VĚTRU a tak co chcete !!!!. A že je nejlepší ? Ano v omezené kategorii (věkem) K23 to není ELITE. A hlavně když jede SÁM z ČR. Jinak přeji hodně štěstí a více tepla atd. zkrátka IDEÁL
Re: Re: Re: zimaman, 10.06.2008 11:13, Reagovat
Presne tak...
Re: Re: zimatobago, 9.06.2008 23:44, Reagovat
totiz pri vsetkych tych snahach ziskat kazdu sekundu super neoprenmi, bikmi, a kombinezami...mi toto zatial pride ako zufaly nedostatok prof.sportu...
oblečenímartin, 10.06.2008 09:13, Reagovat
Přidám se k předchozím - taky mně to není jasný - profisportovec půl roku dře na MS, vybavení má za stotisíc, soustředění, spec. strava a ve finále, kdy by měl být 100 % připraven na všechno !!!!!, tak onemocní (což se může stát, ale je toho nějak moc v poslední době) a nebo zmrzne - snad existují teplejší dresy s dlouhým rukávem, neoprénové rukavice ap. ????? Myslím, že je to ve finále podcenění situace, vlastní hloupost a nepřipravenost............ vždyť podobně vymrzli už ve Španělsku při nějakým EP ?! Španělsko bych snad pochopil, tam se to možná čekat nedalo, ale před MS bych měsíc předem sledoval v místě konání počasí a teplotu vody ???? Nebo snad ne ?
oblečeníburák, 10.06.2008 11:27, Reagovat
Dobrý den, s tím oblečením to není tak jednoduché, neboť dle pravidel ITU musí být vidět vaše jméno a loga na dresu, čímž se vylučuje možnost oblečení nějaké pláštěnky a pod dres se dá vzít kde co, ale nic bohužel není stoprocentní ochrana, když je to mokré z vody. V igelitu by se člověk uvařil a jinak máte na sobě jen další mokrou vrstvu. Co se týče vymlouvání na zimu a nepřiznání chyby, tak to je jen k smíchu. Promrznout na kost a říci, že jsem nezajel, protože mám málo natrénováno mi přijde dost zcestné. A myslím si že pouhé konstatování, že jsem zmrzl a díky tomu jsem špatně závodil není žádnou výmluvou a nepřiznáním chyby. Co se týče Gomeze a ostatních borců, co zajeli výborný závod, tak nezbývá než říci, že dokáží zajet v každém počasí, což určitě neplatí o všech, viz. Fernandes atd. a pogratulovat jim k dobrému výkonu v sibiřském počasí. Jinak Přemkovi gratuluju, jak se s tím závodem popral, i když nedopadl, jak si přál a Vendy taky, zima ji prostě nesedí nikdy a to je fakt a počasí na MS nikdo neporučí. V horku by na to teplo doplatili zase jiní závodníci, i když Gomez by asi vyhrál i v teple. Ale co třeba Belaubre v teple?
Re: oblečeníMax, 10.06.2008 15:56, Reagovat
Phallus is here again...
Re: oblečeníHrabe X, 10.06.2008 15:59, Reagovat
Mozna bys mel pravdu, kdyby lidi jako Frintova nebo Svarc na velkych akcich nemeli nejake "duvody" skoro porad. Nachlazeni, prujem, zima, priste bude moc vedro...
Re: Re: oblečeníPřemek, 11.06.2008 17:34, Reagovat
Díky,že všichni víte jak závod probíhal... Pokud jste schopný se podívat na fotky na netu na triathlon.org tak uvidíte, že jsem měl windstoprové rukavice a rukávky, max co je povolené na tělo. Pokud bych si vzal triko pod, tak by mi to moc nepomohlo, jelikož nám začlo pršet a mokrá vrstva vás nezahřeje. Někdo vyzkoušel pod dres alobal. Jenže bylo to MS a zkoušet něco nevyzkoušeného jsem nechtěl. Bohužel jsem zmrznul - toť vše. A moje střevní viroza, na kterou jsem loni doplatil v Dánsku a rok předtím angína v Francii..stalo se, aspoň jsem nastoupil a pokusil se poprat o výsledek a neseděl jen u kompu a dělal si z lidí prdel..
Re: Re: Re: oblečenítobago, 11.06.2008 19:29, Reagovat
ty mi chces nahovorit ze pravidla zakazuju si na tt kombinezu hodit nejaku windstoprovu bundu?
mimo toho neviem preco sa v tt robia z tych start.cisel a oznaceni take ceremonie...nepoznam iny sport kde by to bolo podobne...
Re: Re: Re: Re: oblečeníKuba Merten, 11.06.2008 20:15, Reagovat
Pane tobago, vaše slova mluví za vše. Vy by jste si samozřejmě nrvy s tím,jestli porušujete předpisy či ne hlavu nedělal, protože pravděpodobně jen vy máte právo rozhodnout zda je předpis dobrý či nikoliv.V případě, že se vám líbí tak ho dodržíte,kdyžne, tak ho prostě dodržovat nemusíte.
Nevím čím jste vzdělán, a ani mě to nezajímá, ale to, že se pravidla dodržovat musí, je schopné pochopit již cca 5-leté dítě. Nevím zda-li máte řidičský průkaz, pokud však ano, doufám, že vás na silnici nikdy nepotkám.
Re: Re: Re: Re: Re: oblečenítobago, 11.06.2008 21:39, Reagovat
je mi luto ze sme sa asi nepochopili znova...ja nerozhodujem ci su pravidla dobre alebo nie...a ani som nepovedal ze by som tie pravidla nedodrziaval...
len som svojou prvou vetou chcel povedat ze ci skutocne existuje pravidlo ktore by taketo veci zakazovali nosit, totiz..pre vysvetlenie..fakt to neviem...a preto som myslel ze by niekto skusenejsi mi mohol na to odpovedat...a ta ironia v tej otazke ci ako to nazvat bola preto...ze mi pripada prinajmensom cudne ak taketo pravidlo existuje...vzhladom na presne takuto situaciu ako je nizka teplota a dazd....a je to iba cisto moj nazor ktory som napisal tu v "diskusii" a nikoho som tym nekritizoval a uz vobec nevravim ze je to zle pravidlo...ako som uz vravel..nerozumiem sa tym pravidlam natolko aby som si toto mohol dovolit povedat...
a uz vobec nechapem tie vase narazky na moje vzdelanie, a vlastnictvo vod.preukazu...co boli podla mna poznamky nemiestne...
opakujem ze som tym nechcel nic viac len vediet ako to v skutocnosti je...vdaka za pochopenie...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: oblečeníKuba Merten, 11.06.2008 22:05, Reagovat
Přiznávám, že jsem vás pochopil trochu jinak než jste to myslel. Ono je to totiž opravdu deprimující, číst tu ty snůšky kritik, které mnohdy ani nedávají smysl. Váš příspěvek mi tedy mezi těmi ostatními vyzněl právě takto. Mám bohužel tu zkušenost, že ti kdož se zde prezentují jen pod nějakou přezdívkou často našemu sportu příliš nerozumí a jen se snaží popichovat ostatní....vím jak je to mým přátelům z řad závodníků i trenérů nepříjemné a demotivující

za svůj výrok se omlouvám
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oblečenítobago, 12.06.2008 08:29, Reagovat
to je v pohode..ako som napisal v prispevku nizsie..je to pochopitelne...nic sa nedeje...
Re: Re: Re: oblečeníKuba Merten, 11.06.2008 20:20, Reagovat
Nazdar Přémas,
hele na některý příspěvky asi fakt nemá smysl reagovat, sám vím, že toho dotyčného nepřesvědčíš (alespoň ne veřejně). Jen se sám zprudíš a to je jedinný o co těmhle lidem jde.
Lidi co alespoň tuší, o čem tt asi tak může být, vědí. Ostatním to asi nemá ani cenu vysvětlovat.

Good luck do dalších závodů
Re: Re: Re: Re: oblečenítobago, 11.06.2008 21:43, Reagovat
a ak ste narazali na prispevky ktore kritizovali nejake to "stazovanie" po pretekoch ci co to bolo...tak za tym nestojim...chce si to najprv precitat od koho tie prispevky su...
ale uznavam ze v tomto zmatku sa to da prehliadnut..a vsetko posobi tak ze kazdy na kazdeho utoci...
Re: Re: Re: oblečeníFanda, 12.06.2008 11:24, Reagovat
Ono by bylo nejlepsi kdybys u toho komplu radsi nesedel vubec. Ty tvoje slizky clanky masirujici si vlastni ego a lezouci nekam lidem ktery zrovna potrebujes, to je eklhaft..
Re: Re: Re: Re: oblečeníFanda, 12.06.2008 11:28, Reagovat
Predchozi prispevek patri Svarcovi
Re: Re: Re: Re: Re: oblečenítobago, 12.06.2008 17:43, Reagovat
ten tvoj prispevok je sama ironia:))normalne rozmyslajuci clovek si toho urcite vsimne takze to tu nemusim vysvetlovat...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: oblečenítobago, 12.06.2008 17:44, Reagovat
a vydavat sa za niekoho ineho tiez nieje velmi pekna vlastnost...premek by takuto debilnu hlasku zo seba nevypustil...
OblecenieLinda, 10.06.2008 12:33, Reagovat
Dobry den, tak ako uz je spomenute v prispevku vyssie, aj oblecenie spada pod pravidla ITU - a tie musia byt dodrzane. A bohuzial velku moznost tieto pravidla neposkytuju.
Po plavani by bolo najrozumnejsie sa osusit a prezliect do sucheho - na to vsak v kratkom trialone neni cas...a dat si na mokry dres nejaku plastenku ci natiahnut na seba navleky, ktore vlastne tiez nasiaknu vodou a po case skor chladia ako zohrievaju nema vyznam... oblecenie existuje, ale pri zavod je skoro bezpredmetne - vsetko co si da clovek pod neopren je mokre a ked vylezie z vody, neni cas aby sa prezliekal - snad by sa to cele dalo zachranit s tzv. swimsuit (je to vlasne plavecky oblek, s tenkou neoprenovou vrstvou, ktora drzi dost dobre teplotu), ktore sa pouzivaju na pretekoch,kde neni dovoleny neopren, ale podla pravidiel, po skonceni plaveckej casti, treba swimsuit vyzliet...
a co sa tyka pocasia - podla najnovsich studii, by sportovci mali setrit so slovami: "pocasie bolo take a take"...pretoze cim je clovek viac trenovany tym vraj menej nanho vlyva stav pocasia... aspon tolko hovori veda, ale skor by som povedala, ze kazdy je iny a stav pocasia dokaze mat vplyv na celkovy vykon...
Re: OblecenieLukáš, 12.06.2008 19:36, Reagovat
A když se podíváte na cyklokrosaře, tak ty jezdí do mínus 15 st. (pravidla), někdy sněží, někdy je okolo nuly a je bahno (viz. MS Tábor) a přesto borci jedou v kraťasech, žádné NO WIND oblečení. jen vědí jak se obléknout, jak zahřát. Existují hřejivky, masti atd. Tomu se říká PROFESIONÁLní přístup.
Re: Re: OblecenieAnonym12.06.2008 20:09, Reagovat
Jenže oni mají výhodu, že se jdou koupat až po závodě. A ješte závodí jen kolem hodinky.
Re: Re: OblecenieLinda, 13.06.2008 12:59, Reagovat
A co takto najskor, t.j. tesne pred startom cyklokrosu, hodit cyklokrosara do bazenu ci jazera? Kludne nech si na svoje obleecenie da neopren a potom uvidime ci mu minus 15 st. nebude vadit...
Porovnali sa tu celkom odlisne situacie a sutaze...
mam pocit, ze ste niektori diskutujuci nikdy nemali na sebe neopren - pretoze akosi automaticky predpokladaju, ze ked plavate v neoprene, vyjdete z vody suchy... tak to vsak nefunguje - voda sa pod neopren dostane a to velmi rychlo...ale je mi jasne - pokial to clovek nezazil, tak sa mu lahko davaju rady...

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka