Proč se ČTA otáčí zády k nadšeným organizátorům?

Ota Kučera je organizátor dlouhých závodu v Teplicích. Do svých závodů investuje neskutečně mnoho úsilí a vkládá do nich srdce. Vloni uspořádal MČR na středních tratích, avšak letos nefiguruje v žádné “termínovce“. Jaký je důvod, prozrazuje v otevřeném rozhovoru?
 
Zpět
Zobrazit článek
tak to je ale opravdu škoda :-(jmaselnik, 31.01.2012 20:11, Reagovat
letos jsem začal pracovně do Teplic jezdit a okolí se mi moc líbí. Nad ironmaniacem jsem vážně uvažoval. Takto usnadněné rozhodování mne ale netěší ani trošku, protože jsem na závody slyšel jenom chválu.
Re: tak to je ale opravdu škoda :-(Filip, 31.01.2012 20:45, Reagovat
tak přijeď na Glassmana
zavodu je dost. Marek, 1.02.2012 10:49, Reagovat
to je skoda, bylo super ze byl pulironman zavod kazdych 14 dni. Clovek se mohl rozhodnout kam pojede podle pocasi jak na sprint.
Realita ČTAMartin, 1.02.2012 14:25, Reagovat
Je škoda, že v tak malém sportu vystupuje do popředí snaha odradit dlouhodobé a podle rozhovoru "srdcaře", kteří pořádají závody hlavně pro dobrý pocit. Je jasné, že každý by chtěl vydělávat, ale někdy je to na úkor kvality, která např. v Teplicích byla. A pokud je v tom i záměr, tak pak opravdu nechápu ČTA či kdo za tím stojí !
Leader z kola venDreamBoy, 1.02.2012 15:22, Reagovat
Ono je potřeba, aby byl jen jeden leader a ostatní ovečky. Pokud se sejde více pořadatelů s vlastním názorem na jednom místě, tak musí z kola ven.
RAnonym1.02.2012 15:41, Reagovat
škoda, Teplice byly ikonou v dlouhém/středním triatlonu. I MČR v DTT v 2009 nemělo chybu !! Doufám, že zase bude!
Ono pršeloTom, 1.02.2012 15:46, Reagovat
Ikona na kterou přijelo 80 závodníků, ono organizace totiž není jenom vypsat propozice, zajistit pricemoney a být naštvaný, že lidi nepřijeli, když pršelo.
Re: Ono pršelo, 1.02.2012 18:01, Reagovat
Milý Tome, já si "titul" ikona Dlouhého triatlonu nepřivlastňuji ani si nepřeji, aby to tak někdo vnímal. Je mi to jedno. Tomáše znám dva, jeden je zřejmě tou potrefenou husou co právě začala kejhat a se druhým jsem dnes ráno hovořil po telefonu i po emailu tak že mi to je jasné. Tom Langhamer mne ujišťoval, že přes Chat se mnou komunikovat nemusí. Ostatně oba víte, že uspořádat závod není jenom o tom. Každopádně, mne takovéto podřadné reakce pouze ubezpečují o tom, že ve společnosti podobných lidí jsem si již užil dost. A zůstávám v klidu stejně jako jsem byl i vloni po závodě. Dokonce mám i možný letošní ročník zajištěn. Ale až jindy.... Byl jsem požádán o rozhovor, nebyla to objednávka, obdržel jsem otázky a na ty jsem odpověděl. Tome můj telefon i mail přece znáš ne? Howgh!
Re: Ono pršeloPepa, 7.02.2012 10:51, Reagovat
Já si třeba myslím, že organizátor, při jehož závodě prší, má právo být naštvaný. Samozřejmě na počasí. To, že při hnusným počasí přijede málo lidí, je logické. Tome (nevěřím, že je to Tomáš L.), je vidět, že s organizací závodů "pod Otou" nemáš pražádnou zkušenost. Jinak bys věděl, že se přípravě věnuje velmi poctivě, a že pro prvotřídnost závodu udělá vždy maximum, až to někdy nám, co jsme pod ním, leze na nervy. Ale účel světí prostředky - jen o vypsání propozic a sehnání pricemoney to v Teplicích nikdy nebylo.
Další rozhovor?Advid, 1.02.2012 20:57, Reagovat
redakce: Nechystáte rozhovor s Dušanem Kyjankou? Ten taky byl s organizací na hraně (ve smyslu, že se rozhodoval, jestli do toho kolotoče zase jít nebo ne) a odezvy na Mammothmana mu asi moc chuti do pořádání závodů nepřidaly. A v termínovce jsem jeho závod zatím nikde nenašel.
Re: Další rozhovor?Majk, 1.02.2012 21:40, Reagovat
Tak tak, v cervenci ted zeje v terminovce jedna velka dira...
Re: Re: Další rozhovor?Anonym3.02.2012 09:09, Reagovat
v rakousku je terminovka nabita I v cervenci. S tim je potreba pocitat. Velke mnozstvi lidi uz zavody v cechach ignoruji. Moc se nedivim. Jeden z argumnetu je nizka ucast.
konkurencni serieMajk, 1.02.2012 22:01, Reagovat
A co se spojit s Valdou, hodit tritour, doksymany a ironmaniac do konkurencni serie zavodu a cilit to spis na hobiky? Zajem ze strany zavodniku by urcite byl. Startovne postupne roste i v ramci CTS a lidi si na to proste budou muset v pristich letech zvyknout. Je mi ale jasny ze shanet dneska sponzory je asi docela terno...
Re: konkurencni serieJiří, 2.02.2012 08:07, Reagovat
pro hobíky je nakonec i český pohár, skuteční profíci tam zajedou jen z povinnosti. Tak nač vlastně tyto žabomyší spory o korýtka. Jinak Teplice samozřejmě byly vždy jedním z nejkvalitnějších závodů, i za deště
Re: konkurencni serieValda, 2.02.2012 08:53, Reagovat
Myslím, že my nechceme žádnou konkurenci, nikomu. Na pořadu dne je pouze přežít, víc si dovolit nemúžeme. :-). Doksyman zátím skrtnul Pricemoney, aby bylo možno závod vůbec uspořádat.
Re: Re: konkurencni serieAnonym2.02.2012 09:29, Reagovat
Vsak to je spravny, drtive vetsine hobiky je prizemoney ukradeny.
Teplice 2009, 2.02.2012 12:00, Reagovat
Mal som moznost zazit Iron-day v Tepliciach- myslim ze to bol september 2009. Dosli sme tam s Michalom Vargom vecer pred startom asi o polnoci - z Humenneho to mam asi 1000km /priblizne ako do chorvatska takze rychlejsie to neslo :) ale organizatori nas pockali a zaprezentovali, aj z pekaciku nam vyskrabali zvysky z pasta party, pivecko bolo nachystane....:) Noc na parkovisku v dodavke, rano na starte kosa jak v rusku, lejak strasneho typu, logicky po hodine na kole som podchladeny zabalil a po dalsej hodine v horucej sprche som dosiel k zdravym zmyslom - zvysok dna sme stravili vo fantastickej nalade na starte s s perfektnym moderatorom, Kuceravym sefom zavodu, neskor odpadnutym Jirkom Dankom, a skor odpadnutym Misom Vargom typovanim a sadzanim ci ten Cogan vybucha Brydu alebo nie, a ci Miso kulich nezabludi v depe :) -na vabroucha sa nevsadza - nema to vyznam.... :)
Vecer futbalova nominacia CESKO : Slovensko vo fantastickej nalade oboch narodov, dopadlo to super, ziaden styk fanusikov nebol, lebo vecer sa pridal k nam aj protiteroristicky jednoclenny oddiel v zlozeni Karol Dzalaj :) + nasa slovensko-spanielska pornohviezda Ivan Bruck :) Pre mna osobne jeden z najkrajsich triatlonovych zazitkov ake som kedy mal moznost zazit....aj ked som si neodniesol finishersku medajlu :)
KTO TAM BOL - vie o com hovorim :) mam pravdu?
A podla toho jak som si zapamatal Otu Kuceru, je len otazka casu kedy v Tepliciach bude Visegrad Iron-distance Championship. Na co nepotrebujes ani zvaz, ani stat. Len trosku fantazie a dobrej nalady :)
DRZIM PALCE, a poprosim rezervovat st.cislo 13 :)
Re: Teplice 2009R, 2.02.2012 12:17, Reagovat
asi jsi byl jinde Marku, žádný propadák to nebyl jako Česká Lípa, ale ... bohužel pro pořadatele počasí dělá v hodnocení, zda to byl pěkný nebo špatný závod dost procent. Předem přihlášeno bylo asi 60 lidí, proč sakra? Více jezdí i na sprint triatlon do Včelničky. Přihlášení předem netuší jaké bude počasí. Tzn. pořadatel zajistil škvarky v rendlíku pro Slovenského profíka, ale k organizaci jsou potřeba i závodníci. Kdyby byli předem přihlášeno 300 lidí, tak je jedno kolik přijede, když prší, startovné je již vybráno. Pokud prodělal 50 000,- tak to je při současném startovném 50 lidí. Asi značka MČR v dlouhém triatlonu účastníky spíše odradí než přiláká. Doporučuji nedělat MČR nedávat 50 000,- pricemoney, prijede více obyčejných lidí a je to doma :-)
Re: Re: Teplice 2009, 2.02.2012 12:38, Reagovat
Neviem co sa dialo v Ceskej Lipe... naozaj to ber len tak ze som si len tak zaspominal na skvely vikend. Mam kopec kamaratov kam chodievam na zavody len preto ze je tam tlupa dobrych ludi, a hoci nedostanem tricko alebo chilli con carne a mojito na after party-proste je tam fajn atmosfera Teplice 2009 boli uzasne :) - nebyt tej hlupej dohry za zelenym stolom ohladom protestov - rozumiem ze pravidla a fair-play je jedna vec, ale zeleny stol furt urobi sramy na dusi zavodu /najlepsie ak by k hadkam pretekarov vobec nikdy nedochadzalo/
Re: Re: Re: Teplice 2009Anonym2.02.2012 14:02, Reagovat
Aha ty píšeš o roku 2009, to tam také pršelo?
Re: Re: Teplice 2009Vl001, 2.02.2012 22:20, Reagovat
Jen pro připomenutí - nějakou dobu se nevědělo, zda závod bude. Díky tomu a i díky faktu, že ve startovném nebyl v čase velký rozdíl, nechávala řada lidí registraci až na poslední chvíli. Závod byl v pozdním termínu, někteří už ukončili sezonu. Předpověď byla špatná už dlouho před závodem - téměř 2 týdny dopředu jsem si koupil poprvé v životě dlouhý cyklodres, takže si to pamatuju:-)) Počet registrovaných tak byl skutečně o něco nižší něž dosažitelných 100+. Nicméně 300 lidí není reálné na irondistancích očekávat. Na organizaci jsem neviděl žádnou chybu a vcelku nevím, jak v těch podmínkách mohl organizátor více lidí nalákat, jak naznačují někteří diskutující, že oni by to určitě zvládli...
Re: Teplice 2009robert fojt, 2.02.2012 16:56, Reagovat
Máš pravdu, Máro :-)
Re: Teplice 2009, 3.02.2012 20:03, Reagovat
Jednoznačně souhlasím, mám také jen krásné vzpomínky na Teplice 2009. Úplně se mi to vybavilo. Ráno pára od pusy, říkal jsem si proč to vůbec dělám, a pak přišel hroznej slejvák, doslova peklo. Celej závod zima, vlhko, ale pocity nádherný. Organizace fantastická, občerstvovačky plný, skvělá atmosféra. Mrzí mě, že spousta lidí úspěšnost závodu hodnotí jen podle počtu závodníků, to by pak nejlepší závod byl třeba Nova cup nebo Kola pro život. Ty já osobně ale úplně nesnáším. Ale to jsem trošku zabloudil z cesty. Díky za to, že i dneska se najdou takový nadšenci, jako třeba Ota Kučera, kterej i tak skvělý závody, s prvotřídní organizací, nakonec musí dotovat z vlastní kapsy. A některý ho za to ještě pomlouvaj. Jestli mi bude alespoň trošku sloužit zdraví, přijedu znova moc rád na závod do Teplic, i když třeba budou padat trakaře.
Re: Re: Teplice 2009Jirka, 4.02.2012 08:24, Reagovat
a kdo by to mel platit, kdyz ne zavodnici ze startovneho? Pokud tam jich je malo, musi to nekdo dotovat.
Ironmaniac 2009Richard, 3.02.2012 22:37, Reagovat
Jak perfektně fungovaly občerstvovačky v Teplicích, to jsem nikde jinde zatím neviděl.
Re: Ironmaniac 2009Jarda, 4.02.2012 10:03, Reagovat
asi bylo teplo a vlhko, ročník 2011 byl vlhky a studený tak to bylo trpčí, zase to ocení znalci. Závod chce pořádat každý rok, jak je to jednou za několik let je s tím problém.
Triatlony pro všechny obyčejné lidiAnonym4.02.2012 22:43, Reagovat
Tady to je pěkná selanka! Hrdinní pořadatelé "triatlonů pro všechny obyčejné lidi", zatímco svaz (asociace) je banda lumpů. kteří si mezi pořadateli vybírají, koho zařadí a koho nezařadí do poháru! Podle většiny zdejších diskutérů by nejlepší byl ten pořadatel, který by uspořádal závody bez startovného a ještě rozdal v cíli guláš! O trička a medaile přece nikdo nestojí. A profíci ať si jezdí na pohár, tady, mezi spravedlivými, je nikdo nechce. Vyjímkou je Vabroušek, Brynda a možná ještě Ospalý, ostatní se jen chtějí ukázat a porazit amatéry, případně ještě shrábnout "price money"! V červenci je v kalendáři díra, protože do poháru nevzali závod Dušana Kyjanky. To, že ten závod sám byl jedna velká díra a k nějakému průšvihu tam nedošlo jen velkou náhodou, už asi všichni zapomněli.
Nevím, proč do poháru nevybrali závod v Teplicích, ale, ono být hostem kmotra Bendy a pomáhat mu vylepšovat imidž a případně i přeprat nějaký ten milionek, na to nemusí mít každý náturu a žaludek. Tak si ty triatlony pro obyčejné lidi, pořádané pravými srdcaři, užívejte. A nedivte se, až to ti srdcaři jednoho dne zabalí, když vás, obyčejných triatlonistů bude málo, a nebo, když vás naopak bude hodně, tak to někomu střelí.
Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidiAnonym5.02.2012 20:55, Reagovat
?
Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidi, 6.02.2012 07:16, Reagovat
Ale podepsat se neumíte že? Myslím, že pokud máte jakýkoli názor je fajn se k němu podepsat. Dá se kritizovat dá se chválit. Ale jsem proto abyste se všichni podepisovali. Jinak házet špínu na druhé jako a cokoli vyjadřovat jako ANONYM999 ....
Re: Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidianonym, 6.02.2012 09:05, Reagovat
ma to I svoje vyhody, da se I nebo dozvedet. Pokud by byla diskuse neanonymni, vetsina bude mlcet. Tim se ale nic nezmeni. Jen se o nekterych vecech nikdo nedozvi. Je to podle me vporadku. Chvalici se podepisuji, kritici zustavaji v utajeni sprostarny redakce smaze, nevidim problem.
Re: Re: Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidiJirka, 6.02.2012 10:43, Reagovat
Tak tak, podívejme se jak dopadlo diskutování na konkurenci triatlet.cz, že :-)
Re: Re: Re: Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidijmaselnik, 6.02.2012 11:54, Reagovat
tak ona je otázka, co je lepší: jestli ticho nebo to, co probíhá třeba právě zde.
Re: Re: Re: Re: Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidiAnonym6.02.2012 13:06, Reagovat
cokoliv je lepší než ticho
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Triatlony pro všechny obyčejné lidi, 6.02.2012 13:38, Reagovat
No pokud se někdo numí podepsat pod svůj názor tak se asi stydí za to jaký ten názor má a nebo chce jen poškodit ostatní, tak aby nikdo nevěděl kdo to je? Proč se lidi stydí za to jak se jmenují a jaký mají vlastní názor?
Poslední slovo, 6.02.2012 14:00, Reagovat
Dobrý den. Dovolte mi můj poslední příspěvek vůbec. I když to u mne není zvykem chatovat všeobecně, natož nad vlastním rozhovorem... Jedno je jasné. Právě kvůli takovým "chytrolínům", jako je Anonym4, mohl to být stejný borec, jako Tom, končím především. Dříve jsme všichni byli parta a po závodech jsme společně zapařili a máme se rádi dodnes (50age a výše). Díky absenci sociálních sítí jsme si drželi odstup a zapomlouvalo-li se trochu někde, maximálně po pár pivech kdesi v hospodě a nikdo se to nedozvěděl. Ty pomluvy a závist byli a budou vždy, jsme přeci v Čechách, ale nyní, veřejně, doopravdy tito užvanění anonymové balancují na hraně zákona. měl by si to již někdo uvědomit. Anonymus4, je zjevně opět někdo, komu jsem zřejmě neskonale ublížil. Je to další směšný pokus, jako mi počůrat hlavu určitě za to, že jsem mu někdy, kdysi nebo nedávno, chtěl coby triatletovy pomoci. Tuším samosebou odkud vítr vane, ale měl by si ty zmatené výmysly, nejdříve alespoň nějak ověřit a trochu v mysli uspořádat. Pokud teda vůbec nějakou mysl má. Ale bohužel, tyto projevy jsou jeden z hlavních důvodů proč Ironmaniac končí. A to i přesto, že se mi zásluhou těchto diskuzí ozval předseda "Miras"Horák s nabídkou podpory a s vysvětlením, proč nemohl být Ironmaniac zařazen do Triczechseries. Ten důvod znám a je vysvětlitelný i pochopitelný. Ale pokud se nezačneme chovat jako sportovci, nechci se tohoto dění účastnit. Neživí mne to. Všeobecně: Kritika má být kritikou a ne výmyslem za účelem pošpinění, ať už ten dotyčný má jakoukoliv pivku. Věcná kritika vlastně pomáhá, je pro pořadatele feedback, ze kterého si vezme ponaučení a pouhá chvála jenom škodí. Soustřeďte se radši na svoje výkony a přestaňte se stále ukájet bláboly, pod které se nedokážete ani podepsat. Všiml si někdo, že by tady někdy takto blábolil třeba P. Vabroušek? Nebo Honza Řehula? Nebo Filip Ospalý? Ne, protože je nezajímáte, protože mají ve svých životech i kariérách jasno a nemají na to čas. Soustředí se na jiné věci než Vy, věčně užvanění pomlouvači všeho a příležitostně každého. To jsem Vám chtěl nakonec a veřejně vzkázat. A pro Vás, kteří jste do Teplic jezdili rádi, možná v červenci uspořádám na přání některých mých parťáků pouťák, kterým uzavřu přesně po třiceti letech svoje triatlonové aktivity. Pokud se nerozpadnu, pokusím se "závod" nějak absolvovat s Váma co přijedete a pak se teprve rozpadnu, ale ještě se spolu pěkně za doprovodu nějakého rockbandu lehce opijem. Budu Vás o přípravách informovat na našem webu, nebo zde a Budu se těšit. Ota.
Re: Poslední slovo, 6.02.2012 14:21, Reagovat
Díky moc za vyjádření

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.4.24IRONMAN Texas ovládli Hermandez a Matthews, Jana Richtrová ovládla AG
26.4.24Výsledkový servis
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku